DECIZIE nr. 10 din 7 ianuarie 2016 privind stabilirea atribuţiilor domnului Ion Anghel, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului
Având în vedere propunerea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor, formulată prin Adresa nr. 9.559/O.P.P. din 29 decembrie 2015, înregistrată la Cabinetul primului-ministru sub nr. 5/7.675 din 30 decembrie 2015,
în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici, managementul carierei şi mobilitatea înalţilor funcţionari publici, cu modificările şi completările ulterioare,
prim-ministrul emite prezenta decizie.
Articol unic
Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Ion Anghel, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească atribuţii privind protecţia mediului ce intră în sfera de competenţă a Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor. Fişa de descriere a atribuţiilor şi responsabilităţilor şi a modului de raportare a activităţii desfăşurate se stabileşte prin ordin al ministrului mediului, apelor şi pădurilor. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental şi a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condiţiile legii, pe bază de pontaj şi raport lunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activităţii pe care o desfăşoară, aprobat de ordonatorul de credite şi/sau reprezentantul Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor. Evaluarea anuală se realizează, în condiţiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activităţii desfăşurate.
-****-

PRIM-MINISTRU

DACIAN JULIEN CIOLOŞ

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Sorin Sergiu Chelmu

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 12 din data de 7 ianuarie 2016