HOTĂRÂRE nr. 50 din 23 ianuarie 2013 pentru modificarea
Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare ori din funcţia de grefier cu studii medii în cea de grefier cu studii superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare
, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr.
181/2007
Având în vedere prevederile art. 43 şi 44 din Legea nr.
567/2004
privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea şi al personalului care funcţionează în cadrul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, cu modificările şi completările ulterioare,
În temeiul dispoziţiilor art. 133 alin. (5) din
Constituţia României
, republicată, art. 23 alin. (1) şi ale art. 38 alin. (1) din Legea nr.
317/2004
privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, precum şi ale art. 44 alin. (3) din Legea nr.
567/2004
, cu modificările şi completările ulterioare.
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii
hotărăşte:
Art. I
Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare ori din funcţia de grefier cu studii medii în cea de grefier cu studii superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare
, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr.
181/2007
, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 251 din 16 aprilie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1.
Articolul 9 va avea următorul cuprins:
"Art. 9
Îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 8 şi 8
1
se constată printr-un raport întocmit de compartimentul de specialitate al instanţei sau parchetului unde candidatul îşi desfăşoară activitatea."
2.
Articolul 26 va avea următorul cuprins:
"Art. 26
(1) Cu 10 zile înaintea datei examenului comisia de examen va verifica îndeplinirea de către candidaţi a condicilor de participare la examen şi va afişa lista candidaţilor admişi să susţină examenul şi a celor respinşi, la sediul instanţei sau parchetului care organizează examenul. Candidaţii respinşi pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişării listei.
(2) Contestaţia se soluţionează, în termen de 3 zile, de comisia prevăzută la art. 29 alin. (1).
(3) Modul de soluţionare a contestaţiei se comunică prin afişare la sediul instanţei sau parchetului care organizează examenul, cel mai târziu cu o zi înainte de data desfăşurării examenului."
Art. II
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-
Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii,
procuror
Oana Andrea Schmidt-Hăineală
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 86 din data de 8 februarie 2013