ORDIN nr. 2554 din 22 noiembrie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale şi Resurse Radioactive - ICPMRR Bucureşti, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri
În conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 15 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare din domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri emite următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale şi Resurse Radioactive - ICPMRR Bucureşti, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
(1)Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale şi Resurse Radioactive - ICPMRR Bucureşti poate efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
Art. 3
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale şi Resurse Radioactive - ICPMRR Bucureşti, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

p. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,

Gelu-Ştefan Diaconu,

secretar de stat

ANEXĂ:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale şi Resurse Radioactive - ICPMRR Bucureşti
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2012
mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

PROGRAM 2012

A

B

1

VENITURI TOTALE, din care:

1

3.650

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

3.649

Venituri din activitatea de bază*)

3

3.400

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

20

Alte venituri din exploatare

5

229

VENITURI FINANCIARE

6

1

VENITURI EXTRAORDINARE

7

 

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

3.612

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

3.611

Bunuri şi servicii

10

243

Cheltuieli de personal, din care:

11

2.621

cheltuieli cu salariile, din care:

12

1.830

- indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

73

- drepturile salariale ale directorului general

14

139

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

564

contribuţii de asigurări de şomaj

16

9

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

95

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

5

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

16

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

5

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

 

alte cheltuieli de personal, din care:

22

97

- tichete de masă

23

 

- deplasări, detaşări

24

97

Cheltuieli de exploatare privind amortizările, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

197

Cheltuieli de protocol

26

 

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

 

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

 

Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) litera c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal

29

 

Alte cheltuieli

30

550

Cheltuieli financiare, din care:

31

1

- cheltuieli privind dobânzile

32

 

- alte cheltuieli financiare

33

1

Cheltuieli extraordinare

34

 

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

38

IMPOZIT PE PROFIT

36

6

REZULTATUL NET

37

32

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

32

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

 

pentru cointeresarea personalului

40

 

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

 

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

 

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

 

Surse proprii

44

 

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

 

Credite bancare pentru investiţii

46

 

- interne

47

 

- externe

48

 

Alte surse

49

 

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

 

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

 

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

 

- interne

53

 

- externe

54

 

DATE DE FUNDAMENTARE

  

Venituri totale (rd. 01)

55

3.650

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08)

56

3.612

Rezultate (+/-)(rd. 55 - rd. 56)

57

38

Număr mediu personal, total institut, din care:

58

53

- număr mediu personal de cercetare-dezvoltare

59

40

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut (lei/persoană/lună)

60

2.592

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

2.860

Rentabilitatea (rd. 57/rd. 56*100)

62

1,10

Rata rentabilităţii financiare (rd. 37*100/capital propriu)

63

14,59

Plăţi restante

64

1.653

Creanţe de încasat

65

723

*Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 2655 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2011, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 242 mii lei.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 801 din data de 29 noiembrie 2012