ORDIN nr. 1139 din 2 decembrie 2015 privind notificarea încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru
Având în vedere:
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
- prevederile art. 93 din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 4 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 13/2015 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, aprobată prin Legea nr. 244/2015,
preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice emite prezentul ordin.
Art. 1
(1)Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publică/acordul-cadru încheiat.
(2)Transmiterea notificării prevăzute la alin. (1) se va efectua prin intermediul poştei electronice la adresa de e-mail notificari@anap.gov.ro
(3)Modelul notificării este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
Ofertantul declarat câştigător care se consideră lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, are dreptul de a sesiza Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice.
Art. 3
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. 4
La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 136/2012 privind notificarea cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 250 din 13 aprilie 2012.
-****-

Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice,

Roxana Mînzatu

ANEXĂ: NOTIFICARE cu privire la încheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru
SECŢIUNEA 1: Autoritatea contractantă
1.I.1. Denumire oficială: ..........................
2.I.2. Detalii autoritate contractantă:
Adresa ............................... (strada, localitatea, judeţul)
CUI: .................
Persoana de contact: ..........................
Adresa de e-mail: ...................
Telefon/Fax: ...............
3.I.3. Tipul autorităţii contractante: .................
Utilităţi: Da/Nu
Dacă Nu, se alege:
Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale ori locale ale acestora
Agenţie/Birou naţional sau federal
- instituţie publică de interes naţional subordonată unui minister
- companie/societate/regie naţională în coordonarea unui minister
Autoritate regională sau locală
- judeţ
- municipiu
- oraş
- comună
- asociaţie de dezvoltare intercomunală
Agenţie/Birou regional sau local
- instituţie publică de interes judeţean/local
- companie/societate/regie naţională în coordonarea unui consiliu judeţean/local
- Instituţie/Agenţie europeană sau organizaţie internaţională
Altele (precizaţi): ...............................
4.I.4. Atribuirea contractului în numele altor autorităţi contractante:
Da
Nu
(Dacă Da, se vor completa informaţii suplimentare privind respectivele autorităţi contractante, respectiv denumirea autorităţii contractante şi motivul pentru care atribuie în numele acesteia din urmă.)
SECŢIUNEA 2: Obiectul contractului
1.II.1. Denumirea dată contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă: .......................
2.II.2. Tipul contractului/acordului-cadru:
- Lucrări
- Produse
- Servicii
3.II.3. Codul CPV:
- Principal: ................................
- Suplimentare: .........................
SECŢIUNEA 3: Procedura
1.III.1. Tipul procedurii
Cerere de oferte
Licitaţie deschisă
Licitaţie restrânsă
Licitaţie restrânsă accelerată
Dialog competitiv
Negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare
Negociere accelerată
Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare:
- art. 122 sau art. 252 lit. b)
- art. 252 lit. a)
- art. 122 sau art. 252 lit. c)
- art. 122 sau art. 252 lit. d)
- art. 122 sau art. 252 lit. e)
- art. 122 sau art. 252 lit. f)
- art. 122 sau art. 252 lit. g)
- art. 122 lit. h) sau art. 252 lit. i)
- art. 122 lit. i) sau 252 lit. j)
- art. 252 lit. h)
- art. 122 lit. j) sau art. 252 lit. k)
2.III.2. Numărul invitaţiei/anunţului de participare publicată/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: .....................
NOTĂ:
În situaţia în care se bifează "Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare conform art. 122 lit. i) şi j) sau art. 252 lit. j) şi k)", se vor menţiona obligatoriu numărul anunţului/invitaţiei de participare iniţiale şi numărul anunţului de atribuire a contractului iniţial.
3.III.3. Procedura este împărţită pe loturi:
Da
Nu
Dacă Da: Număr de loturi atribuite: .................
SECŢIUNEA 4: Atribuirea contractului (secţiune repetitivă pentru fiecare lot atribuit în funcţie de numărul de loturi atribuite completat mai sus)
1.IV.1. Numărul contractului/acordului-cadru:
Contract nr. ......... Denumire: ............................
Lot: ............
2.IV.2. Termenul cuprins între data deschiderii ofertelor şi stabilirea ofertei câştigătoare: ................ zile
3.IV.3. Data deciziei de atribuire a contractului: ................... (zz/ll/aaaa)
4.IV.4. Data transmiterii comunicării privind rezultatul procedurii: .................. (zz/ll/aaaa)
5.IV.5. Data încheierii contractului/acordului-cadru: ................. (zz/ll/aaaa)
6.IV.6. Motivele care au condus la depăşirea termenului prevăzut la art. 93 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare (dacă este cazul): ..........................
7.IV.7. Valoarea contractului/acordului-cadru:
Valoarea: .........................
Moneda: EUR/USD/RON
8.IV.8. Numele şi adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului/acordului-cadru:
Denumirea oficială/adresa/localitatea/judeţul/ţara/telefonul:
...................................
CUI: ....................
SECŢIUNEA 5: Informaţii suplimentare
1.V.1. Informaţii despre fondurile Uniunii Europene
Contractul se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:
Da
Nu
(dacă Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau la program(e):
................................. (lista)
2.V.2. Procedură verificată de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice
Nu
Da, din care: cu observaţii [ ] fără observaţii [ ]
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 938 din data de 18 decembrie 2015