ORDIN nr. 949 din 12 iulie 2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2013 al Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile
În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordonanţei Guvernului nr. 26/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile, aprobată cu modificări prin Legea nr. 55/2010, ale Hotărârii Guvernului nr. 1.013/2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor,
ministrul transporturilor emite următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2013 al Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţat din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
(1)Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Centrul de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
Art. 3
La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor nr. 254/2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 186 din 3 aprilie 2013, se abrogă.
Art. 4
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I,
-****-

p. Ministrul transporturilor,

Cristian Ghibu,

secretar de stat

ANEXĂ:
MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Bugetul rectificat pe anul 2013 pentru Centrul de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile
- mii lei -

Cap./Titlu

Subcap./
Articol

Paragraf/ Alineat

Denumirea indicatorilor

Program 2013

A

B

C

D

1

00.01

10

 

VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI

6.100,00

00.02

  

I. VENITURI CURENTE

6.100,00

29.00

  

C. VENITURI NEFISCALE

6.100,00

36.10

  

DIVERSE VENITURI

6.100,00

 

50

 

Alte venituri

6.100,00

84.10

  

CHELTUIELI TOTAL

12.630,00

01

  

CHELTUIELI CURENTE

6.442,00

10

  

Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL

3.308,00

 

10.01

 

Cheltuieli salariale în bani

2.545,00

  

01

Salarii de bază

2.425,00

  

02

Salarii de merit

-

  

03

Indemnizaţie de conducere

-

  

04

Spor de vechime

-

  

05

Sporuri pentru condiţii de muncă

-

  

06

Alte sporuri

-

  

07

Ore suplimentare

-

  

08

Fond de premii

-

  

09

Prima de vacanţă

-

  

12

Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii

70,00

  

13

Indemnizaţii de delegare

50,00

  

30

Alte drepturi salariale în bani

-

 

10.02

 

Cheltuieli salariale în natură

68,00

  

01

Tichete de masă

68,00

  

30

Alte drepturi salariale în natură

-

 

10.03

 

Contribuţii

695,00

  

01

Contribuţii pentru asigurările sociale de stat

525,00

  

02

Contribuţii pentru asigurările de şomaj

15,00

  

03

Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

125,00

  

04

Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă

10,00

  

06

Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

20,00

  

07

Contribuţii la fondul de garantare pt. plata creanţelor salariale

-

20

  

Titlul II. BUNURI ŞI SERVICII

3.134,00

 

20.01

 

Bunuri şi servicii

1.315,00

  

01

Furnituri de birou

81,00

  

02

Materiale pentru curăţenie

18,00

  

03

Încălzit, iluminat şi forţă motrică

40,00

  

04

Apă, canal şi salubritate

11,00

  

05

Carburanţi şi lubrifianţi

100,00

  

06

Piese de schimb

-

  

07

Transport

50,00

  

08

Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet

80,00

  

09

Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional

350,00

  

30

Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare

585,00

 

20.02

 

Reparaţii curente

70,00

 

20.04

 

Medicamente şi materiale sanitare

2,00

  

01

Medicamente

2,00

 

20.05

 

Bunuri de natura obiectelor de inventar

80,00

  

01

Uniforme şi echipament

60,00

  

03

Lenjerie şi accesorii de pat

-

  

30

Alte obiecte de inventar

20,00

 

20.06

 

Deplasări, detaşări, transferări

420,00

  

01

Deplasări interne

80,00

  

02

Deplasări în străinătate

340,00

 

20.11

 

Cărţi, publicaţii şi materiale documentare

10,00

 

20.12

 

Consultanţă şi expertiză

67,00

 

20.13

 

Pregătire profesională

150,00

 

20.14

 

Protecţia muncii

40,00

 

20.30

 

Alte cheltuieli

980,00

  

02

Protocol şi reprezentare

20,00

  

03

Prime de asigurare non-viaţa

50,00

  

04

Chirii

760,00

  

30

Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii

150,00

   

CHELTUIELI DE CAPITAL

6.188,00

71

  

Titlul XII. ACTIVE NEFINANCIARE

6.188,00

 

71.01

 

Active fixe

6.188,00

  

01

Construcţii

5.900,00

  

02

Maşini, echipamente şi mijloace de transport

218,00

  

03

Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale

-

  

30

Alte active fixe

70,00

 

71.03

 

Reparaţii capitale aferente activelor fixe

-

   

REZULTAT FINANCIAR

 
   

VENITURI TOTALE

6.100,00

   

CHELTUIELI TOTALE

12.630,00

   

a) Excedent

 
   

b) Deficit

6.530,00

   

c) Sold disponibil din anul precedent pentru acoperirea deficitului

6.530,00

Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2013:
1) Număr mediu de personal: 31 persoane;
2) Câştigul mediu brut lunar: 6.514 lei(RON)/salariat;
3) În câştigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă şi suma destinată plăţii conducătorului unităţii (suma de 80 mii lei);
4) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi indemnizaţiile membrilor Consiliului de Conducere (suma de 70 mii lei);
5) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi indemnizaţiile de delegare (suma de 50 mii lei).
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 444 din data de 19 iulie 2013