DECIZIE nr. 39 din 23 ianuarie 2013 privind autorizarea ca furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor a Asociaţiei pentru Dezvoltare Profesională
În conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale normelor emise în aplicarea acesteia şi cu prevederile Ordinului preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 8/2012 pentru punerea în aplicare a Normelor privind activitatea furnizorilor de programe educaţionale şi atestarea lectorilor în domeniul asigurărilor,
în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 15 ianuarie 2013, prin care s-a aprobat cererea Asociaţiei pentru Dezvoltare Profesională de obţinere a autorizaţiei ca furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor,
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide:
Art. 1
Asociaţia pentru Dezvoltare Profesională, cu sediul social în municipiul Bucureşti, şos. Fundeni nr. 262 P, ap. 4, sectorul 2, certificat de înregistrare în Registrul special al asociaţiilor Bucureşti nr. 84 din 25 mai 2011, certificat de înregistrare fiscală nr. 28634679/2011, este autorizată ca furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi prevederilor Ordinului preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 8/2012 pentru punerea în aplicare a Normelor privind activitatea furnizorilor de programe educaţionale şi atestarea lectorilor în domeniul asigurărilor.
Art. 2
Asociaţia prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor, începând cu data înregistrării în Registrul furnizorilor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor.
Art. 3
Asociaţia pentru Dezvoltare Profesională are următoarele obligaţii:
a)să publice pe website-ul propriu denumirea exactă a programelor educaţionale aprobate, informaţii despre data de începere a cursurilor, tarifele practicate, posibilităţi de negociere a tarifelor, serviciile incluse în tarife şi orice alte informaţii necesare participanţilor la cursuri, precum şi să precizeze cine asigură examinarea pentru absolvirea fiecărui program;
b)să menţină pe website-ul propriu un registru al absolvenţilor, care să cuprindă toate persoanele care au promovat examenele de absolvire pe care furnizorul le-a organizat în urma desfăşurării cursurilor;
c)să publice gradul de promovabilitate a cursanţilor, determinat ca raport între numărul anual de persoane care au absolvit examenele într-un an calendaristic, pe de o parte, şi numărul total de cursanţi şcolarizaţi; în determinarea acestui grad vor fi luate în considerare şi persoanele care au promovat examenele de calificare profesională şi de pregătire profesională continuă a intermediarilor în asigurări.
-****-

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor,

Daniel George Tudor

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 74 din data de 5 februarie 2013