ORDIN nr. 817 din 27 iunie 2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2013
Având în vedere referatul de aprobare al Direcţiei buget, finanţarea investiţiilor şi relaţia cu CNAS nr. E.N. 6.568/2013, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii emite prezentul ordin.
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2013, unitate aflată în coordonarea Ministerului Sănătăţii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
(1)Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite.
(2)În cazul în care, în execuţie, se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
Art. 3
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" din coordonarea Ministerului Sănătăţii va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul sănătăţii,

Gheorghe-Eugen Nicolăescu

ANEXĂ:
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino"
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2013
mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Prognozat 2013

A

0

2

I. VENITURI TOTALE, din care:

01

40.577

1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

02

40.567

a) Venituri din activitatea de bază*

03

4.101

b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

04

31.645

c) Alte venituri din exploatare

05

4.821

2. VENITURI FINANCIARE

06

10

3. VENITURI EXTRAORDINARE

07

 

III. CHELTUIELI TOTALE, din care:

08

39.410

1. Cheltuieli de exploatare, totale, din care:

09

39.310

a) Bunuri şi servicii

10

19.948

b) Cheltuieli de personal, din care:

11

14.414

b1. cheltuieli cu salariile din care:

12

11.212

... indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

52

... drepturile salariale ale directorului (general)

14

88

b2. contribuţii de asigurări sociale de stat

15

2.342

b3. contribuţii de asigurări de şomaj

16

58

b4. contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

587

b5. contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

34

b6. contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

109

b7. contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

35

b8. contribuţii la fondul de pensii facultative

21

 

b9. alte cheltuieli de personal, din care:

22

37

... tichete de masă

23

 

... deplasări, detaşări

24

37

c) Cheltuieli de exploatare privind amortizările, provizioanele şi alte ajustări pentru depreciere

25

4.570

d) Cheltuieli de protocol

26

 

e)Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

 

f) Cheltuieli cu sponsorizarea

28

 

g) Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal

29

 

h) Alte cheltuieli

30

378

3. Cheltuieli financiare, din care:

31

100

cheltuieli privind dobânzile

32

 

alte cheltuieli financiare

33

100

3. Cheltuieli extraordinare

34

 

III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

1.167

IV. IMPOZITUL PE PROFIT

36

187

V. REZULTATUL NET

37

980

VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

980

VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

 

a) pentru cointeresarea personalului

40

 

b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

 

c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

 

IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

12.751

1. Surse proprii

44

4.751

2. Sume de la bugetul de stat pentru investiţii

45

8.000

4. Credite bancare pentru investiţii

46

 

interne

47

 

externe

48

 

4. Alte surse

49

 

X. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

12.751

1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

12.751

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

 

interne

53

 

externe

54

 

XI. DATE DE FUNDAMENTARE

  

1. Venituri totale (rd. 01)

55

40.577

2. Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08)

56

39.410

3. Rezultate (+/-) (rd. 55 - rd. 56)

57

1.167

4. Număr mediu de personal, total institut, din care:

58

480

numărul mediu personal de cercetare-dezvoltare

59

39

5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut, lei/persoană/lună

60

1.926

6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare - dezvoltare_lei/persoană/lunar

61

1.724

7. Rentabilitatea (rd. 57/rd. 56*100)

62

2,96

8. Rata rentabilităţii financiare rd. 37*100/capital propriu

63

2,93

9. Productivitatea muncii pe total personal - mii lei/pers(rd. 1/rd. 58)

 

84,54

10. Plăţi restante

64

2.500

11. Creanţe de încasat

65

2.500

_______
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele realizate din contracte de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 4.101 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2012, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite, care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale, sunt în sumă de 0 lei.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 516 din data de 14 august 2013