ORDIN nr. 460 din 22 martie 2016 pentru modificarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.739/2013 privind procedura de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 16/2016 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare,
În temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:
Art. I
Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.739/2013 privind procedura de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 667 din 31 octombrie 2013, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1.La articolul 1, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
"Art. 1
(1) Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale prevăzute la art. 4 alin. (1)-(6) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, Direcţia generală de inspecţie economico-financiară, Unitatea Centrală de Armonizare pentru Auditul Public Intern, structura responsabilă cu soluţionarea contestaţiilor administrative formulate împotriva titlurilor de creanţă emise de structura de control a fondurilor europene şi Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice solicită Ministerului Finanţelor Publice avizarea structurii şi personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare."
2.La articolul 2, alineatul (3) va avea următorul cuprins:
"(3) Comisia prevăzută la alin. (1) este compusă din următorii membri titulari:
a) secretarul general adjunct al Ministerului Finanţelor Publice-preşedinte;
b) directorul general al Direcţiei generale juridice - membru;
c) directorul general al Direcţiei generale managementul resurselor umane - membru;
d) directorul general adjunct al Direcţiei generale economice-membru;
e) directorul general al Direcţiei generale de inspecţie economico-financiară, în cazul solicitării avizării personalului Serviciului inspecţie fonduri europene din cadrul Ministerului Finanţelor Publice - membru, sau directorul Unităţii Centrale de Armonizare pentru Auditul Public Intern, în cazul solicitării avizării personalului din UCAAPI - membru, sau şeful structurii responsabile cu soluţionarea contestaţiilor administrative formulate împotriva titlurilor de creanţă emise de structura de control fonduri europene - membru, în cazul solicitării avizării personalului propriu din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, sau directorul general al Direcţiei generale control Ex-ante din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, în cazul solicitării avizării personalului din agenţie."
3.La articolul 3, litera a) va avea următorul cuprins:
"a) netransmiterea de către structurile din cadrul Ministerului Finanţelor Publice sau de către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice, care solicită eliberarea avizului favorabil, a unuia sau a mai multor documente dintre cele prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare;"
4.Articolul 4 va avea următorul cuprins:
"Art. 4
Structura din cadrul Ministerului Finanţelor Publice sau Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice, a cărei cerere de avizare a structurii şi/sau a personalului a fost respinsă, poate înainta o nouă cerere doar după remedierea problemelor constatate şi menţionate în adresa de respingere."
Art. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul finanţelor publice,

Anca Dana Dragu

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 269 din data de 8 aprilie 2016