ORDIN nr. 56 din 24 iunie 2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale Antidrog, aprobat prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 52/2012
În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
viceprim-ministrul, ministrul afacerilor interne, emite următorul ordin:
Art. I
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale Antidrog, aprobat prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 52/2012, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 146 din 5 martie 2012, cu modificările ulterioare, se modifică şi completează după cum urmează:
1.La articolul 22 alineatul (1) punctul 1, literele e), p) şi q) se abrogă.
2.La articolul 22 alineatul (1), după punctul 4 se introduce un nou punct, punctul 5, cu următorul cuprins:
"5. pentru segmentul achiziţii publice:
a) întocmeşte şi actualizează Programul anual de achiziţii publice, în baza necesităţilor şi priorităţilor Aparatului propriu şi a celor transmise de structurile teritoriale ale Agenţiei;
b) răspunde de organizarea, planificarea şi desfăşurarea achiziţiilor publice de bunuri materiale, servicii şi lucrări necesare structurilor Agenţiei, prevăzute în Programul anual de achiziţii publice;
c) elaborează documentaţia de atribuire/documentaţia de concurs, cu sprijinul structurilor Agenţiei;
d) îndeplineşte obligaţiile legale referitoare la publicitate şi corespondenţa aferentă organizării procedurilor de achiziţie;
e) elaborează notele de estimare a valorii contractului şi stabilire a procedurii de atribuire, notele justificative de alegere a procedurii de atribuire, altele decât licitaţia deschisă sau restrânsă, notele justificative privind criteriile minime de calificare şi notele privind alegerea criteriului de atribuire «oferta cea mai avantajoasă tehnico-economică», împreună cu compartimentele de specialitate care au solicitat achiziţia în cauză şi care au participat la întocmirea caietului de sarcini;
f) întocmeşte contractele de furnizare pentru bunurile, serviciile şi lucrările adjudecate;
g) transmite cererea de reînnoire a înregistrării în Sistemul electronic al achiziţiilor publice, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
h) monitorizează execuţia Programului anual al achiziţiilor publice;
i) constituie şi păstrează dosarele achiziţiilor publice."
Art. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne,

Gabriel Oprea

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 473 din data de 30 iunie 2015