ORDIN nr. 946 din 13 iunie 2014 privind aprobarea Listei şi a atribuţiilor specialiştilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare, şi a Listei specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului legitimaţiei speciale de identificare a acestora şi a modelului procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare
Văzând Referatul de aprobare nr. 111.199 din 26 mai 2014 al Direcţiei generale politici agricole şi strategii - Direcţia îmbunătăţiri funciare, fond funciar şi organizări de piaţă în sectorul vegetal,
pentru aplicarea prevederilor art. 75 alin. (2) şi ale art. 83 alin. (4) din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi a unor structuri aflate în subordinea acestuia, cu modificările şi completările ulterioare,
viceprim-ministrul, ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, emite următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă Lista specialiştilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare, prevăzută în anexa nr. 1.
Art. 2
Se aprobă atribuţiile specialiştilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare, prevăzute în anexa nr. 2.
Art. 3
Se aprobă Lista specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 3.
Art. 4
(1)Specialiştii prevăzuţi la art. 3 au calitatea de agenţi constatatori şi primesc, fiecare în parte, o legitimaţie specială.
(2)Legitimaţiile speciale se emit şi se eliberează, după cum urmează:
a)pentru specialiştii din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi pentru cei care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare, de către minister;
b)pentru specialiştii din cadrul Agenţiei Naţionale de îmbunătăţiri Funciare, de către agenţie.
(3)Legitimaţia specială atestă o împuternicire nominală a titularului şi are prevăzut spaţiu pentru viză anuală.
Art. 5
(1)Se aprobă modelul şi conţinutul legitimaţiei speciale utilizate pentru identificarea specialiştilor nominalizaţi în anexa nr. 3, prevăzute în anexa nr. 4.
(2)Legitimaţiile speciale sunt vizate anual de către instituţia emitentă, conform art. 4 alin. (2).
(3)Evidenţa legitimaţiilor speciale se ţine de către instituţia emitentă într-un registru general, în care se vor menţiona, pentru fiecare legitimaţie de control, seria, numărul de ordine, numele, prenumele şi funcţia titularului.
Art. 6
(1)Atunci când calitatea de agent constatator a titularului legitimaţiei speciale încetează, acesta o va preda emitentului, în vederea anulării, care va fi consemnată în evidenţă.
(2)Pierderea sau furtul legitimaţiei speciale se comunică emitentului în termen de 15 zile şi se publică în presă.
Art. 7
Se aprobă modelul procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare, prevăzut în anexa nr. 5.
Art. 8
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi Agenţia Naţională de îmbunătăţiri Funciare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 9
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 10
La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 340/2014 privind aprobarea Listei specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, precum şi pentru aprobarea modelului legitimaţiei de identificare a acestora şi a modelului procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 177 din 12 martie 2014, se abrogă.
Art. 11
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

p. Viceprim-ministru, ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,

Dumitru Daniel Botănoiu,

secretar de stat

ANEXA nr. 1: LISTA specialiştilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare

Nr. crt.

Numele şi prenumele specialistului

Locul de muncă al specialistului

Adresa poştă electronică

1.

Dumitru Lucia

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Alba

office@dadralba.ro

2.

Ignuţa Felicia

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Arad

dgaia.arad@rdslink.ro

 

Şerbănescu Sidonia

  

3.

Mihai Gheorghe

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Argeş

dga-ag@rdspt.ro

4.

Comârlă Eugen

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Bacău

dadr@dadrbacau.ro

5.

Bodea Ion

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Bihor

dadr.bh@madr.ro

6.

Roşu Simona Alina

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Bistriţa-Năsăud

dadr.bn@madr.ro

7.

Bărbieru Constantin

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Botoşani

dadr.bt@madr.ro

8.

Gyero Mihai

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Braşov

dadr.bv@madr.ro

9.

Chiper Ion

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Brăila

dadrbr@madr.ro

10.

Lupu Tatiana

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Buzău

dadrbuzau@clicknet.ro

11.

Iovan Nicolae

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Caraş-Severin

dadrcs@resita.rdsnet.ro

12.

Păun Daniela

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Călăraşi

dgaa_cl@saltine.ro

13.

Cârlig Maria

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Cluj

office@dadrcj.ro

14.

Buzdugan Gheorghe

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Constanţa

dadr.ct@madr.ro

15.

Nemet Maria

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Covasna

dadr.cv@madr.ro

16.

Pleşa Gheorghe

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Dâmboviţa

relatii@dadrdambovita.ro

17.

Boboc Dorina

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Dolj

dadr_dolj@rdscv.ro

18.

Chiricuţă Eugenia

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Galaţi

dadr.gl@dadrgl.ro

19.

Daia Emilia

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Giurgiu

dadr_giurgiu@yahoo.com

20.

Popescu Ion

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Gorj

dadr@targujiu.rdsnet.ro

21.

Sebestyin Sandor Alexandru

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Harghita

dgaa@topnet.ro

22.

Bolca Petru

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Hunedoara

dadr.hd@madr.ro

23.

Petrache Constantin

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Ialomiţa

dadr.il@madr.ro

24.

Cojocaru Petru

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Iaşi

dadr@dadris.ro

25.

Sabău Dan

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Maramureş

dadr.mm@madr.ro

26.

Firu Gheorghe

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Mehedinţi

dadr.mh@madr.ro

27.

Mesaroşi Eugen

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Mureş

dadr.ms@madr.ro

28.

Văraru Traian

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Neamţ

dadr.nt@madr.ro secretariat.neamt@madr. ro

29.

Luţă Ion

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Olt

director.executiv@dadr-olt.ro

30.

Zârnă Ana

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Prahova

directiaagricola@dadrph.ro

31.

Tudor Mircea

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Satu Mare

dadr.sm@madr.ro

32.

Bujiţă Ioan

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Sălaj

dadrsj@info-plus.ro

33.

Gabrea Gabriela

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Sibiu

dadr.sb@madr.ro

34.

Lazăr Mircea

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Suceava

dadrsuceava@yahoo.com

35.

Botea Marin

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Teleorman

dgaiatr@yahoo.com

36.

Prohab Ionică

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Timiş

dadr-tm@dnttm.ro

37.

Băluţă Constantin

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Tulcea

office@dadrtulcea.ro

38.

Huluţă Traian

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Vaslui

office@dadrvaslui.ro

39.

Constantinescu Ion

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Vâlcea

diragrvl@yahoo.com

40.

Cristea Alexe

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Vrancea

secretariat@dadrvrancea.ro

41.

Tacina Constantin

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Ilfov

dadr_ilfov@yahoo.com http://www.dadrilfov.ro

42.

Burlan Viorica

Direcţia pentru Agricultură a Municipiului Bucureşti

dadr.b@madr.ro http://www.damb.ro

NOTĂ:
- a) În situaţia în care specialistul nominalizat în prezenta anexa nu mai poate îndeplini atribuţiile prevăzute în anexa nr. 2 la ordin, prin decizia directorului executiv al direcţiei pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti va fi nominalizat un alt specialist.
- b) prin decizie a directorului executiv pot fi nominalizaţi şi alţi specialişti care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, care fac parte din cadrul oficiului de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare.
Deciziile prevăzute la lit. a) şi b) vor fi transmise la Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare în termen de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora.
ANEXA nr. 2: ATRIBUŢIILE specialiştilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare
Specialiştii care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare, au următoarele atribuţii:
a)constată fapte care pot constitui contravenţii de natura celor prevăzute de art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi întocmesc referate privind constatările făcute;
b)constată faptele prevăzute la art. 82 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care pot constitui infracţiuni;
c)pentru constatările prevăzute la lit. a) şi/sau b) întocmesc referate care sunt supuse aprobării directorului executiv al direcţiei pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti;
d)referatele prevăzute la lit. c) vor fi transmise la Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare (OROIF) din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) în termen de cel mult 5 zile de la data aprobării acestora şi, dacă este cazul, în acelaşi termen, conducerea direcţiei pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti va sesiza organele locale de cercetare penală pentru a verifica dacă aspectele constatate pot întruni elementele constitutive ale unei infracţiuni;
e)controlează bianual, în teren, modul de exploatare, întreţinere, reparaţie şi asigurare a pazei infrastructurii de îmbunătăţiri funciare aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare (OIF)/federaţiilor de organizaţii de îmbunătăţiri funciare (FOIF) şi verifică modul în care au fost respectate prevederile din protocolul de transmitere a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare, aprobat prin ordin al ministrului, şi din procesul-verbal de predare-primire şi întocmeşte rapoarte aprobate de directorul executiv al direcţiei pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, pentru perioada 1 octombrie anul anterior până la 31 martie anul în curs şi pentru perioada 1 aprilie - 30 septembrie anul în curs;
f)rapoartele prevăzute la lit. e) vor fi transmise la OROIF din cadrul MADR până cel mai târziu în cea de a zecea zi lucrătoare de la sfârşitul perioadei raportate;
g)verifică la fiecare OIF şi FOIF dacă situaţiile financiare anuale au fost supuse auditului de către auditori externi independenţi, potrivit legii, şi dacă acestea au respectat prevederile din Normele tehnice privind situaţia sintetică tehnico-economică a performanţelor anuale ale organizaţiei de îmbunătăţiri funciare şi ale federaţiilor de organizaţii de îmbunătăţiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 192/2012 şi din Normele privind modelul registrelor ce se vor ţine de organizaţiile de îmbunătăţiri funciare şi de federaţiile de organizaţii de îmbunătăţiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 895/2005;
h)colaborează pe probleme tehnice cu Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare şi cu filialele/unităţile de administrare ale acesteia;
i)solicită asistenţă tehnică din partea filialei/unităţii de administrare a Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare;
j)acordă consultanţă şi asistenţă proprietarilor de teren agricol şi utilizatorilor lucrărilor de îmbunătăţiri funciare privind aplicarea actelor normative specifice;
k)verifică realitatea şi legalitatea documentelor de constituire, divizare, fuzionare sau, după caz, reorganizarea, dizolvarea şi lichidarea OIF sau a FOIF ori de reorganizare a asociaţiilor utilizatorilor de apă pentru irigaţii (AUAI) şi întocmesc un referat privind constatările rezultate din analiza documentaţiei de constituire sau reorganizare şi propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului, pe care îl înaintează către OROIF din cadrul MADR, în care prezintă constatările rezultate din analiza documentaţiei de constituire sau reorganizare şi propun OROIF avizarea sau respingerea cererii solicitantului;
l)solicită OROIF din cadrul MADR formularea unor soluţii unitare la nivel naţional privind rezolvarea diferitelor situaţii concrete apărute pe parcursul constituirii OIF;
m)solicită OIF, FOIF şi AUAI informaţii şi rapoarte privind exploatarea, întreţinerea şi protecţia infrastructurii de îmbunătăţiri funciare ce le-a fost transmisă în folosinţă sau proprietate, completează baza de date şi raportează la OROIF, conform instrucţiunilor emise de acesta;
n)verifică realitatea şi legalitatea documentelor privind transferul infrastructurii de îmbunătăţiri funciare din domeniul public al statului sau unităţilor administrativ-teritoriale, în condiţiile legii, în domeniul privat al statului şi elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;
o)verifică realitatea şi legalitatea documentelor privind transmiterea în folosinţă gratuită la FOIF a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare din domeniul public al statului şi elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;
p)verifică realitatea şi legalitatea documentelor privind transmiterea gratuită către OIF, în proprietate, respectiv în folosinţă, a infrastructurii de îmbunătăţiri funciare din domeniul privat sau domeniul public al statului ori al unităţilor administrativ-teritoriale, situată pe teritoriul organizaţiei sau federaţiei şi elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;
q)efectuează verificări ale registrelor şi evidenţelor unei OIF sau FOIF şi, după caz, solicită consiliului de administraţie al OIF sau FOIF convocarea adunării generale pentru luarea măsurilor de remediere necesare;
r)în cadrul inspecţiilor solicită OIF sau FOIF să execute, unde este necesar, lucrări pentru: asigurarea întreţinerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii şi garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;
s)verifică realitatea şi legalitatea documentelor privind modificarea sau completarea statutului şi actului constitutiv ale OIF sau FOIF şi elaborează referatul privind rezultatele verificărilor, pe care îl înaintează la MADR;
ş)pentru reorganizarea AUAI în OIF, specialişti OROIF vor verifica modul în care au fost respectate procedurile prevăzute de Normele metodologice de aplicare a Legii îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 1.872/2005, cu modificările ulterioare, referitoare la constituirea, autorizarea şi înregistrarea OIF şi de normele subsecvente;
t)acordă asistenţă tehnică OIF sau FOIF pentru: asigurarea întreţinerii corespunzătoare a infrastructurii, prevenirea deteriorării sau defectării infrastructurii şi garantarea că infrastructura este utilizată în interesul public;
ţ)propune conducerii direcţiei pentru agricultură judeţene sau a municipiului Bucureşti programele lunare de verificare şi control al modului în care sunt respectate prevederile Legii nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cuprinsul tematicilor de verificare şi control prevăzute în aceste programe lunare;
u)verifică continuitatea şi contiguitatea teritoriilor organizaţiilor ori federaţiilor şi urmăreşte nesuprapunerea teritoriilor a două sau mai multe organizaţii ori federaţii şi respectarea condiţiei de a nu se împiedica formarea ulterioară a altor organizaţii sau federaţii cu funcţionare autonomă şi transmite situaţia spre certificare OROIF din cadrul MADR;
v)în situaţia în care suprafaţa amenajărilor de îmbunătăţiri funciare intră în aria de competenţă teritorială a două sau mai multe direcţii pentru agricultură judeţene, prevederile lit. u) intră în atribuţiile tuturor direcţiilor pentru agricultură judeţene implicate;
w)îndeplineşte alte atribuţii prevăzute de lege, de ordinele şi instrucţiunile emise de MADR.
ANEXA nr. 3: LISTA specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
I.Specialişti din Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale

Nr. crt.

Locul de muncă al specialistului

Specialist împuternicit să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare*)

Funcţia

Numele

Prenumele

1

Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale - Direcţia îmbunătăţiri funciare, fond funciar şi organizări de piaţă în sectorul vegetal

Tatomir

Elena

Director general

2

Apostol

Valentin

Director

3

Staicu

Mara Monica

Consilier principal

4

Dinu

Niculae

Consilier principal

5

Iurco

Gabriel

Consilier principal

________
*) În situaţia în care specialiştii împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu mai deţin funcţia din Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale sau nu mai pot îndeplini atribuţiile de agent constatator, aceştia vor fi înlocuiţi, cu aprobarea secretarului de stat care răspunde de îmbunătăţiri funciare.
II.Specialişti din Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare

Nr. crt.

Locul de muncă al specialistului

Specialist împuternicit să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare*)

Funcţia

  

Numele

Prenumele

 

1

Unitatea Centrală a Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare

  

Director general**)

2

  

Director general adjunct**)

3

Popa

Cornel

Director tehnic

4

Nica

Adrian-Mircea

Şef serviciu

5

Bocănete

Liviu-Florin

Consilier IA

6

Maxim

Ioan

Consilier IA

7

Alecu

Răsvan

Şef serviciu

8

Ciulavu

Laurenţiu

Consilier IA

9

Roza

Albertino Giovani

Şef birou

10

Pătraşcu

Petrişor

Consilier IA

11

Tuas

Mircea

Consilier IA

12

Popa

Emil

Consilier IA

13

Ene

Ioana

Şef serviciu

14

Barabulea

Andrei

Consilier IA

15

1. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Alba

Ispas

Aurel-Costică

Director

16

Sorescu

Laura Delia

Şef serviciu

17

Steop

Ildiko

Consilier IA

18

Moldovan-Trişcău

Adrian

Consilier IA

19

2. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Arad

Pele

Gheorghe

Director

20

Faur

Zeni

Şef serviciu

21

Toba

Hortensia Sena

Şef serviciu

22

Meriu

Alina Aurelia

Inspector specialitate IA

23

Unc

Dimitrie

Inspector specialitate IA

24

Koller

Florica

Inspector IA

25

Stan

Florica

Consilier IA

26

3. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Argeş

Zenovie

Manuel

Director

27

Capatina

Ion

Şef serviciu

28

Rosulescu

Liliana

Şef serviciu

29

Brutaru

Ion

Consilier IA

30

Radu

Mihai

Subinginer IA

31

4. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Bacău

Ifrim

George

Director

32

Diaconu

Florentina

Şef serviciu

33

Sârbu

Costica

Şef serviciu

34

Stegaru

Viorel

Şef birou

35

Popa

Liliana-Sorina

Consilier IA

36

Ifrim

Veronica

Consilier IA

37

Mitregner

Rita

Subinginer IA

38

Stratula

Costel

Inspector specialitate IA

39

Bahrim

Claudia

Consilier IA

40

Manole

Cerasela

Consilier IA

41

Avadanei

Tatieana

Consilier IA

42

Macovei

Lilioara

Subinginer IA

43

Petrut

Dan Corneliu

Subinginer IA

44

Andrei

Ştefan Nicolae

Inspector specialitate I

45

5. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Bihor

Gligor

Claudiu Octavian

Director

46

Tulvan

Adina-Olimpia

Şef serviciu

47

Vardai

Alexandru

Subinginer IA

48

Balaj

Iosif-Ciprian

Inspector specialitate I

49

Bungiu

Nicolae

Şef serviciu

50

Bocsan

Emanoil

Referent IA

51

6. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Bistriţa-Năsăud

Brasoveanu

Constantin

Director

52

Chilom

Ion-Liviu

Şef serviciu

53

Chiorean

Alexandru

Subinginer IA

54

Covaciu

Gavril

Subinginer IA

55

7. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Botoşani

Asaftei

Florin

Director

56

Leonte

Mihaela

Şef serviciu

57

Lungu

Vasile

Consilier IA

58

Muha

Elena

Consilier IA

59

Nacu

Valentin

Consilier IA

60

Apavaloaie

Maricel

Şef serviciu

61

Lazar

Ionel

Consilier IA

62

Apavaloaie

Constantin Dorel

Subinginer IA

63

Coteti

Aglaia

Subinginer IA

64

8. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Brăila

Turcitu

Vasile

Director

65

Anghel

Florea

Director unitate de administrare

66

Paveliuc

Petru

Şef serviciu

67

Bîrzoi

Adrian Constantin

Şef serviciu

68

Dragulin

Stelea

Subinginer IA

69

9. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Braşov

Stefan

Dan Marian

Director

70

Necsulescu

Dumitru Dorel

Consilier IA

71

Dragomir

Constantin

Inspector specialitate IA

72

Zgondea

Gheorghe

Consilier IA

73

Constantin

Veronica

Subinginer IA

74

Bacanu

Gheorghe

Consilier IA

75

Luca

Adrian Valeriu

Şef serviciu

76

Luca

Mariana-Emilia

Consilier IA

77

Mantarau

Ion

Consilier IA

78

Jianu

Daniel Ioan

Consilier I

79

Nedelcu

Radu Daniel

Consilier I

80

10. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Buzău

Tudor

Constantin

Director

81

Duta

Marinela

Şef serviciu

82

Murgoci

Ion

Subinginer IA

83

Simion

Gheorghe

Consilier IA

84

Voicu

Angela Simina

Consilier IA

85

Chitimus

Vasile

Şef serviciu

86

Molan

Gheorghe

Consilier IA

87

Tache

Gheorghe Nicolae

Subinginer IA

88

Tanase

Nicolae

Subinginer IA

89

11. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Caraş-Severin

Maran

Ilie Ciprian

Director

90

Mutascu

Ghita

Şef serviciu

91

Mutascu

Daniela Mariana

Consilier IA

92

Nistora

Vasile Ioan

Subinginer IA

93

Jivan

Mariana Lenuţa

Subinginer IA

94

12. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Călăraşi

Marin

Stefan

Director

95

Stanciu

Marian

Inspector specialitate IA

96

Petrache

Dan

Inspector IA

97

Neagu

Vasile

Inspector specialitate IA

98

13. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Cluj

Balog

Iulia-Ana

Director

99

Dîrja

Corina Teofilia

Şef serviciu

100

Buzas

Catalin Mihael

Şef serviciu

101

Bogdanffy

Gabor

Consilier IA

102

Ivascau

Ovidiu Ioan

Consilier IA

103

Palffi Pata ki

Csilla

Subinginer IA

104

Buna

Maria Cătălina

Consilier II

105

Pleşa

Ioan

Consilier IA

106

Gorgan

Mircea

Consilier IA

107

14. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Constanţa

Stanca

Teodor

Director

108

Bolma

Gheorghe-Andrian

Şef serviciu

109

Marsu

Ana

Şef serviciu

110

Trifan

Alin-Romeo

Director unitate de administrare

111

Iordache

Gheorghe

Director unitate de administrare

112

Onuta

Simona Cornelia

Şef birou

113

Savu

Rodica

Şef birou

114

Albu

Vasile

Inspector IA

115

Popa

Florica

Inspector IA

116

Ciogolea

Didina

Inspector specialitate IA

117

Balamaci

Mihai

Inspector specialitate IA

118

15. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Covasna

Gaureanu

Mariana Aurora

Director

119

Kozma

Ruxandra

Şef serviciu

120

16. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Dâmboviţa

Alexandru

Ion

Director

121

Pieptea

Ion

Şef serviciu

122

Boboc

Ion Florin

Consilier IA

123

Nita

Gheorghe

Subinginer IA

124

17. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Dolj

Constantin

Constantin Adrian Dănuţ

Şef serviciu

125

Ciobanu

Nicolae

Şef serviciu

126

Ploae

Paul

Inspector specialitate IA

127

Serban

Aurel

Inspector specialitate IA

128

Musuroi

Ionel

Inspector specialitate IA

129

Mihailica

Marin

Inspector specialitate IA

130

Gîscan

Mihail Grigore

Inspector specialitate IA

131

Calitoiu

Marcel

Subinginer IA

132

Nica

Dumitru

Consilier IA

133

18. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Galaţi

Barceanu

Petru

Director

134

Manea

Geta

Şef serviciu

135

Ioan

Dumitru Viorel

Consilier IA

136

Lefter

Gheorghe

Director unitate de administrare

137

Chicos

Dragos

Şef birou

138

Roman

Gavrila

Inspector IA

139

Galben

Valerica Mihai

Director unitate de administrare

140

Serban

Maricel

Şef birou

141

Grecu

Neculai

Inspector IA

142

19. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Giurgiu

Ardei

Dumitru

Director

143

Burciu

Petrica

Şef serviciu

144

Burciu

Ioana

Şef serviciu

145

Badoi

Mihai

Consilier IA

146

Dutia

Niculai

Consilier IA

147

Ene

Gheorghe

Subinginer IA

148

20. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Gorj

Contoloru

Constantin

Director

149

Vladoescu

Carmen Narcisa

Şef serviciu

150

Bîcoi

Vasile

Subinginer IA

151

21. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Harghita

Tompa

Eniko

Director

152

Tamas

Emil

Şef serviciu

153

Darvas

Gabriela Florina

Consilier IA

154

Ilas-Ion

Mihai-Cristian

Consilier I

155

Ilas-Ion

Irina

Consilier I

156

Burjan

Gyorgy

Consilier IA

157

22. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Hunedoara

Steolea

Petru

Director

158

Bocanici

Octavian

Şef serviciu

159

Filimon

Eleonora

Consilier IA

160

Omota

Felicia

Consilier IA

161

23. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Ialomiţa

Popescu

Ionuţ

Director

162

Cimpeanu

Constantin

Director unitate de administrare

163

Dutu

Neculae

Director unitate de administrare

164

Mihai

Cezar-Adrian

Şef serviciu

165

24. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Iaşi

Manole

Grigore

Director

166

Valeanu

Catalin

Şef serviciu

167

Radu

Romeo

Consilier IA

168

Carp

Ana

Consilier IA

169

Paraschivescu

Mariana Clarisa

Consilier IA

170

Neagu

Ioan

Şef serviciu

171

Dascalu

Constantin

Consilier IA

172

Albert

Vasile

Consilier IA

173

Diaconescu

Georgeta

Consilier IA

174

25. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Ilfov

Dobre

Paul

Şef serviciu

175

Dragnea

Marcel

Subinginer IA

176

26. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Maramureş

Pasca

Grigore Vlad

Director

177

Chira

Aurel

Şef serviciu

178

Popan

Larion

Subinginer IA

179

Pop

Dinu

Consilier IA

180

27. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Mehedinţi

Caprarescu

Constantin

Director

181

Geagim

Lucretia

Şef serviciu

182

Stoica

Ion

Şef serviciu

183

Flondor

Luminita-Nicoleta

Consilier IA

184

Untaru

Daniela-Cristina

Consilier I

185

Tarăşescu

Remus

Subinginer IA

186

Ghelsinger

Vasile

Subinginer IA

187

Popescu

Gheorghe-Aurel

Consilier IA

188

Doandeşi

Ileana

Subinginer IA

189

Croitoru

Constantin

Consilier IA

190

Pucică

Dumitru

Şef birou

191

28. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Mureş

Rusu

Alexandru Ioan

Director

192

Keresztes

Sandor

Şef serviciu

193

29. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Neamţ

Daia

Despina

Director

194

Dârloman

Vasile

Şef serviciu

195

Bodnar

Elena

Consilier IA

196

Ursu

Ioan

Consilier IA

197

30. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Olt

Vruse

Cristian-Dan

Director

198

Puchiu

Gabriel

Consilier IA

199

Puchiu

Irina

Şef serviciu

200

Tudoran

Ion

Şef serviciu

201

Dumitrescu

Gheorghe

Consilier IA

202

Petroi

Marin

Consilier IA

203

Patrascu

Gabriel

Consilier IA

204

Cazacu

Constantin

Inspector specialitate IA

205

Stoenescu

Constantin

Consilier IA

206

31. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Prahova

Bolocan

Dumitru

Director

207

Tasica

Florea

Şef serviciu

208

Ionita

Nicoleta

Şef serviciu

209

Gheorghita

Viorel

Subinginer IA

210

Mihalache

Georgeta

Consilier IA

211

Panait

Constantin

Consilier IA

212

32. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Satu Mare

Bucurestean

Adrian

Director

213

Spătărel

Carmen-Tisa-Doina

Şef serviciu

214

Kornis

Robert

Inspector specialitate IA

215

Bartha

Lorand

Inspector specialitate IA

216

Petric

Gheorghe

Inspector IA

217

33. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Sălaj

Stan

Adrian-Călin

Director

218

Nicolae

Viorica

Consilier IA

219

Petreus

Ioan

Consilier IA

220

Muresan

Nicolae Mircea

Consilier IA

221

Pascuta

Maria

Şef serviciu

222

34. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Sibiu

Baba

Ioan-Cristian

Director

223

Nemes

Gabor Balind

Consilier II

224

David

Ioan

Subinginer IA

225

35. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Suceava

Florea

Florin Nicolae-Răzvan

Director

226

Filip

Mircea

Şef serviciu

227

Savu

Ioan

Consilier IA

228

Savencu

Simion-Ioan

Consilier IA

229

Agavriloae

Mihai

Consilier IA

230

Vatamanu

Gheorghe

Subinginer IA

231

36. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Teleorman

Dasa

Ionel

Director

232

Pintea

Gheorghe

Şef serviciu

233

Lungu

Floricel

Şef serviciu

234

Cismelaru

Ionel

Inspector IA

235

Iana

Gheorghe

Inspector IA

236

Macovei

Florica

Consilier IA

237

37. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Timiş

Pau

Radu-Adrian

Director

238

Nedelcu

Radu

Şef serviciu

239

Bedreag

Victor

Consilier IA

240

Lauer

Ioan

Consilier IA

241

Bota

Marcela-Simona

Şef serviciu

242

Romanu

Corina Mihaela

Inspector specialitate IA

243

Rustac

Ioan

Consilier IA

244

Bosneag-Antila

Marian

Consilier I

245

Nicorescu

Ciprian-Mihai

Consilier I

246

Horga

Ioan

Subinginer IA

247

Brasovan

Ionel-Emil

Inspector IA

248

Valcaneant

Mihai-Gheorghe

Inspector IA

249

Zamosteanu

Mihai-Gheorghe

Inspector IA

250

38. Filiala de Îmbunătăţiri

Funciare Tulcea

Damian

Marius-Florin

Director

251

Toda

Victor

Inspector specialitate IA

252

Tudor

Gica

Inspector specialitate IA

253

Damian

Florica-Eugenia

Şef serviciu

254

Tudor

Paul

Consilier IA

255

Genunche

Alina-Denisia

Consilier IA

256

Vasile

Loghin

Consilier IA

257

39. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Vaslui

Anton

Cezar

Director

258

Blanariu

Victor

Şef serviciu

259

Baltag

Mihai

Director unitate de administrare

260

Dumitriu

Sorin Costel

Director unitate de administrare

261

Damian

Sandu

Şef serviciu

262

Rosca

Marian

Şef birou

263

Munteanu

Marian

Inspector specialitate IA

264

Ciocoiu

Adrian

Inspector specialitate IA

265

Popa

Vasile

Inspector IA

266

Atanasie

Mircea Dimitrie

Inspector specialitate IA

267

Chelarasu

Natalia

Consilier IA

268

Brodoceanu

Neculai

Referent IA

269

Ţigănuşu

Vaslie

Şef birou

270

Anea

Magdalena Cristina

Consilier IA

271

40. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Vâlcea

Fârtat

Aurel

Director

272

Tanasie

Dumitru Emilian

Şef serviciu

273

Costache

Ion

Consilier IA

274

Duta

Mircea Sebastian

Şef birou

275

Boboc

Elena

Consilier IA

276

Constantin

Constantin

Subinginer IA

277

41. Filiala de Îmbunătăţiri Funciare Vrancea

Mocanu

Dan-Adrian

Director

278

Rosca

Grigore

Şef serviciu

279

Cervenschi

Elena

Şef serviciu

280

Paunescu

Tatiana

Consilier IA

281

Caldarescu

Culita

Consilier IA

282

Partene

Ionel

Consilier IA

283

Guritoiu

Vasile

Consilier IA

284

Caia

Virgiliu Florin

Subinginer IA

285

Sandu

Nicolaie

Consilier IA

286

Balan

Georgian

Consilier IA

287

Chirila

Gheorghe

Şef birou

________
*) În situaţia în care specialiştii împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu mai deţin funcţia din Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare sau nu mai pot îndeplini atribuţiile de agent constatator, aceştia vor fi înlocuiţi prin decizie a directorului general al Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare.
**) Directorul general şi directorul general adjunct sunt numiţi conform art. 13 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 82/2011 privind unele măsuri de organizare a activităţii de îmbunătăţiri funciare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 199/2012, cu completările ulterioare.
III.Specialişti din direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti

Nr. crt.

Locul de muncă al specialistului

Specialist împuternicit să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare*)

Funcţia

Numele

Prenumele

1.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Alba

Dumitru

Lucia

 

2.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Arad

Ignuţa

Felicia

 

3.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Argeş

Şerbănescu

Sidonia

 

Mihai

Gheorghe

 

4.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Bacău

Comârlă

Eugen

 

5.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Bihor

Bodea

Ion

 

6.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Bistriţa-Năsăud

Roşu

Simona Alina

 

7.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Botoşani

Bărbieru

Constantin

 

8.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Braşov

Gyero

Mihai

 

9.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Brăila

Chiper

Ion

 

10.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Buzău

Lupu

Tatiana

 

11.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Caraş-Severin

Iovan

Nicolae

 

12.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Călăraşi

Păun

Daniela

 

13.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Cluj

Cârlig

Maria

 

14.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Constanţa

Buzdugan

Gheorghe

 

15.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Covasna

Nemet

Maria

 

16.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Dâmboviţa

Pleşa

Gheorghe

 

17.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Dolj

Boboc

Dorina

 

18.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Galaţi

Chiricuţă

Eugenia

 

19.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Giurgiu

Daia

Emilia

 

20.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Gorj

Popescu

Ion

 

21.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Harghita

Sebestyin

Sandor Alexandru

 

22.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Hunedoara

Bolca

Petru

 

23.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Ialomiţa

Petrache

Constantin

 

24.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Iaşi

Cojocaru

Petru

 

25.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Maramureş

Sabău

Dan

 

26.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Mehedinţi

Firu

Gheorghe

 

27.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Mureş

Mesaroşi

Eugen

 

28.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Neamţ

Văraru

Traian

 

29.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Olt

Luţă

Ion

 

30.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Prahova

Zârnă

Ana

 

31.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Satu Mare

Tudor

Mircea

 

32.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Sălaj

Bujiţă

Ioan

 

33.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Sibiu

Gabrea

Gabriela

 

34.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Suceava

Lazăr

Mircea

 

35.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Teleorman

Botea

Marin

 

36.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Timiş

Prohab

Ionică

 

37.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Tulcea

Băluţă

Constantin

 

38.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Vaslui

Huluţă

Traian

 

39.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Vâlcea

Constantinescu

Ion

 

40.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Vrancea

Cristea

Alexe

 

41.

Direcţia pentru Agricultură a Judeţului Ilfov

Tacina

Constantin

 

42.

Direcţia pentru Agricultură a Municipiului Bucureşti

Burlan

Viorica

 
________
*) În situaţia în care specialiştii împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu mai deţin funcţia din direcţia pentru agricultură judeţeană sau a municipiului Bucureşti ori nu mai pot îndeplini atribuţiile de agent constatator, aceştia vor fi înlocuiţi prin decizie a directorului executiv al direcţiei pentru agricultură respective.
ANEXA nr. 4: MODELUL legitimaţiei speciale de identificare a specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
________
1 Se menţionează instituţia emitentă a legitimaţiei.
2 Semnătura conducătorului instituţiei emitente a legitimaţiei şi ştampila instituţiei.
ANEXA nr. 5:
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
........................1
Adresa:...........................
MODELUL procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare
Seria ................. nr. .....................
Încheiat în ziua ............... luna ............... anul .............., ora............., locul ....................
Subsemnatul/Subsemnata..................(numele şi prenumele).............., având calitatea de agent constatator şi funcţia de ...................... în cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale -.......................... 2, împuternicit să constat contravenţii şi să aplic sancţiuni în domeniul îmbunătăţirilor funciare prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, nr. 946/2014 privind aprobarea Listei şi a atribuţiilor specialiştilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, care fac parte din Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunătăţiri funciare, şi a Listei specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului legitimaţiei speciale de identificare a acestora şi a modelului procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare, având legitimaţia seria ..................nr. ................ din data de......................, în urma controlului efectuat la ....................am constatat3:
.................................................................
________
1 Se menţionează instituţia din cadrul căreia face parte agentul constatator.
2 Idem1.
3 Se descriu fapta contravenţională, articolul de lege încălcat şi împrejurările în care a fost săvârşită contravenţia ce pot servi la aprecierea gravităţii faptei şi la evaluarea eventualelor pagube pricinuite.
Fapta/Faptele de mai sus constituie contravenţie/contravenţii conform art. 83 alin. (1) lit. .............din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi se sancţionează potrivit art. 83 ................... din acelaşi act normativ.
Fapta/Faptele a fost/au fost constatată/constatate în ziua de................, ora.............., locul......................şi se sancţionează cu..............., conform.......................
De săvârşirea faptei/faptelor se face/fac vinovat/vinovaţi contravenientul/contravenienţii4:
A........................., în calitate de persoană juridică, cu sediul în................., cod fiscal..................., nr. J.../............, cod unic de înregistrare (CUI) nr. ......................, reprezentată prin.................., funcţia...................., legitimaţia seria ................. nr................, eliberată de ............ la data de................;
B......................, în calitate de persoană fizică, cu domiciliul în..................., legitimat cu B.I./C.I. seria .... nr. .............., eliberat/eliberată de ............. la data de ...................., C.N.P. ............., având ocupaţia ................... la .....................
Alte menţiuni: Obiecţiuni ale contravenientului/contravenienţilor:..............................
S-au constatat următoarele fapte şi s-au luat măsuri cu caracter obligatoriu:......................
Contravenientul/Contravenienţii nu este/nu sunt de faţă/refuză/nu poate/nu pot să semneze procesul-verbal.
Amenda se achită integral în contul nr. ...................., în termen de 15 zile de la comunicare.
O copie de pe dovada plăţii, însoţită de copia procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor, va fi comunicată prin poştă sau fax instituţiei noastre, astfel:...................... 5, adresa................, nr. fax.....................
Împotriva prezentului proces-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor, care ţine loc şi de înştiinţare de plată, se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării ori, după caz, a comunicării acestuia la judecătoria în raza căreia s-a săvârşit fapta.
Prezentul proces-verbal s-a întocmit în 3 exemplare, dintre care unul s-a înmânat personal/comunicat contravenientului/prin poştă cu aviz de primire.
Agent constatator - specialist împuternicit cu constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor pentru contravenţiile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
......................
(semnătura)
Contravenient,
.........................
(semnătura)
La încheierea prezentului proces-verbal de constatare a contravenţiilor şi aplicare a sancţiunilor a fost de faţă........................., în calitate de martor, domiciliat în...................., str. ................. nr. ..............., judeţul...................., legitimat cu B.I./C.I. seria ................nr. ...................., C.N.P. eliberat/eliberată de ..................... la data de .......................
Semnătura martorului..............................
Data .................................
Motivele încheierii procesului-verbal fără martor: ..............................
Agent constatator - specialist împuternicit cu constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor pentru contravenţiile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările, şi completările ulterioare.......................
.......................
(semnătura)
________
4 În cazul contravenienţilor cetăţeni străini, persoane fără cetăţenie sau cetăţeni români cu domiciliul în străinătate, în procesul-verbal vor fi cuprinse şi următoarele date: seria şi numărul paşaportului ori ale altui document de trecere a frontierei de stat, data eliberării acestuia şi statul emitent.
În cazul în care contravenientul este minor, procesul-verbal va cuprinde şi numele, prenumele şi domiciliul părinţilor sau ale altor reprezentanţi ori ocrotitori legali ai acestuia.
5 Idem1.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 476 din data de 28 iunie 2014