ORDIN nr. 116 din 4 februarie 2015 pentru modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.739/2013 privind procedura de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare
În temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.181/2014 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare,
ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:
Articol unic
Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.739/2013 privind procedura de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 667/2013, se modifică după cum urmează:
1.La articolul 1, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
"Art. 1
(1) Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale prevăzute la art. 4 alin. (1)-(6) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, Serviciul inspecţie fonduri europene din cadrul Direcţiei generale de inspecţie economico-financiară şi Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/compartimentele de verificare a achiziţiilor publice, denumite în continuare UCVAP/CVAP, responsabile cu verificarea procedurală a achiziţiilor publice derulate în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, Unitatea Centrală de Armonizare pentru Auditul Public Intern şi structura responsabilă cu soluţionarea contestaţiilor administrative formulate împotriva titlurilor de creanţă emise de structura de control a fondurilor europene solicită Ministerului Finanţelor Publice avizarea structurii şi personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare."
2.La articolul 2, alineatul (3) va avea următorul cuprins:
"(3) Comisia prevăzută la alin. (1) este compusă din următorii membri titulari:
a) secretarul general adjunct al Ministerului Finanţelor Publice - preşedinte;
b) directorul general al Direcţiei generale juridice - membru;
c) directorul general al Direcţiei generale managementul resurselor umane - membru;
d) directorul general adjunct al Direcţiei generale economice-membru;
e) directorul general al Direcţiei generale de inspecţie economico-financiară, în cazul solicitării avizării personalului Serviciului inspecţie fonduri europene din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, sau directorul general al UCVAP, în cazul solicitării avizării personalului UCVAP/CVAP - membru, sau directorul Unităţii Centrale de Armonizare pentru Auditul Public Intern, în cazul solicitării avizării personalului din UCAAPI - membru, sau şeful structurii responsabile cu soluţionarea contestaţiilor administrative formulate împotriva titlurilor de creanţă emise de structura de control fonduri europene - membru, în cazul solicitării personalului propriu din cadrul Ministerului Finanţelor Publice."
-****-

Ministrul finanţelor publice,

Darius-Bogdan Vâlcov

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 109 din data de 11 februarie 2015