ORDIN nr. 75 din 5 februarie 2016 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 al Autorităţii Rutiere Române - ARR
În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 625/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Rutiere Române - ARR, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul transporturilor emite următorul ordin:
Art. 1
(1)Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 al Autorităţii Rutiere Române - ARR, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţată din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2)Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli al Autorităţii Rutiere Române - ARR se aprobă de către Consiliul de conducere al acesteia.
Art. 2
(1)Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Autorităţii Rutiere Române - ARR reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Autoritatea Rutieră Română - ARR poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
Art. 3
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul transporturilor,

Dan Marian Costescu

ANEXĂ: BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2016 pentru Autoritatea Rutieră Română - ARR
MINISTERUL TRANSPORTURILOR
- mii lei -

Cap./Titlu

Subcap./Articol

Paragraf/Alineat

Denumirea indicatorilor

Program 2016

A

B

C

D

1

00.01

10

 

VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI

89.898,00

00.02

  

I. VENITURI CURENTE

83.430,00

29.00

  

C. VENITURI NEFISCALE

83.430,00

30.00

  

C1. VENITURI DIN PROPRIETATE

255,00

30.10

  

VENITURI DIN PROPRIETATE

55,00

 

05

 

Venituri din concesiuni şi închirieri

55,00

  

30

Alte venituri din concesiuni şi închirieri de către instituţiile publice

55,00

31.10

  

VENITURI DIN DOBÂNZI

200,00

 

03

 

Alte venituri din dobânzi

200,00

33.00

10

 

C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII

83.175,00

33.10

  

VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI

83.175,00

 

08

 

Venituri din prestări de servicii

68.485,00

 

50

 

Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi

14.690,00

40.10

  

III. OPERAŢIUNI FINANCIARE

6.468,00

 

15

 

Sume utilizate din excedentul anului precedent pentru efectuarea de cheltuieli

6.468,00

84.10

  

CHELTUIELI - TOTAL

89.898,00

01

  

CHELTUIELI CURENTE

85.932,00

10

  

Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL

38.020,00

 

10.01

 

Cheltuieli salariale în bani

30.275,00

  

01

Salarii de bază

20.434,00

  

02

Salarii de merit

-

  

03

Indemnizaţie de conducere

-

  

04

Spor de vechime

-

  

05

Sporuri pentru condiţii de muncă

2.188,00

  

06

Alte sporuri

-

  

07

Ore suplimentare

-

  

08

Fond de premii

-

  

09

Prima de vacanţă

-

  

12

Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii

243,00

  

13

Indemnizaţii de delegare

200,00

  

30

Alte drepturi salariale în bani

7.210,00

 

10.02

 

Cheltuieli salariale în natură

957,00

  

01

Tichete de masă

957,00

 

10.03

 

Contribuţii

6.788,00

  

01

Contribuţii pentru asigurările sociale de stat

4.752,00

  

02

Contribuţii pentru asigurările de şomaj

151,00

  

03

Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

1.564,00

  

04

Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă

65,00

  

06

Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

256,00

20

  

Titlul II. BUNURI ŞI SERVICII

47.612,00

 

20.01

 

Bunuri şi servicii

18.729,00

  

01

Furnituri de birou

690,00

  

02

Materiale pentru curăţenie

60,00

  

03

Încălzit, iluminat şi forţă motrică

900,00

  

04

Apă, canal şi salubritate

100,00

  

05

Carburanţi şi lubrifianţi

1.466,00

  

08

Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet

1.010,00

  

09

Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional

9.629,00

  

30

Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare

4.874,00

 

20.02

 

Reparaţii curente

900,00

 

20.05

 

Bunuri de natura obiectelor de inventar

750,00

  

01

Uniforme şi echipament

-

  

30

Alte obiecte de inventar

750,00

 

20.06

 

Deplasări, detaşări, transferări

1.095,00

  

01

Deplasări interne

700,00

  

02

Deplasări în străinătate

395,00

 

20.11

 

Cărţi, publicaţii şi materiale documentare

15,00

 

20.13

 

Pregătire profesională

566,00

 

20.14

 

Protecţia muncii

255,00

 

20.30

 

Alte cheltuieli

25.302,00

  

02

Protocol şi reprezentare

25,00

  

04

Chirii

7.900,00

  

07

Fondul conducătorului instituţiei

9,00

  

30

Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii

17.368,00

57

  

Titlul IX. ASISTENŢĂ SOCIALĂ

300,00

 

57.02

 

Ajutoare sociale

300,00

  

01

Ajutoare sociale în numerar

300,00

   

CHELTUIELI DE CAPITAL

3.966,00

71

  

Titlul XIII. ACTIVE NEFINANCIARE

3.966,00

 

71.01

 

Active fixe

3.966,00

  

01

Construcţii

-

  

02

Maşini, echipamente şi mijloace de transport

2.692,00

  

03

Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale

346,00

  

30

Alte active fixe

928,00

Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2016:
1) Număr mediu de personal: 440 persoane;
2) Câştigul mediu brut lunar: 4.276 lei (RON)/salariat;
3) În câştigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă şi suma destinată plăţii conducătorului unităţii (suma de 98 mii lei);
4) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi indemnizaţiile membrilor Consiliului de Conducere şi ale membrilor comisiei de atestare, disciplină şi soluţionare a contestaţiilor privind auditul de siguranţă rutieră (suma de 243 mii lei), remunerarea comisiilor de examinare teoretică (suma de 7.110 mii lei), indemnizaţiile de delegare (suma de 200 mii lei), precum şi litigii conform hotărârilor judecătoreşti şi litigii în derulare (suma de 100 mii lei).
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 103 din data de 10 februarie 2016