ORDIN nr. 2468 din 12 noiembrie 2012 pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Societăţii Comerciale F.A. CUGIR - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A.
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (2) din Ordonanţa de urgentă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri, viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emit următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Societăţii Comerciale F.A. CUGIR - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
(1)Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, prin aprobarea de către Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale a unui ordin de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială F.A. CUGIR - S.A., filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A., poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
-****-

p. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,

Gelu-Ştefan Diaconu,

secretar de stat

Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,

Florin Georgescu

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Mariana Câmpeanu

ANEXĂ:
AUTORITATEA ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
Operatorul economic: Societatea Comercială F.A. CUGIR - S.A.
Str. 21 Decembrie 1989
CUI RO 16368506
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2012
mii lei
 

INDICATORI

Nr. rd.

2011

BVC 2012

Realizat

Propuneri

0

1

2

3

4

5

I

  

VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15)

1

23.781

27.589

 

1

 

Venituri din exploatare, din care:

2

22.172

26.019

 

a)

din producţia vândută

3

22.888

24.170

b)

din vânzarea mărfurilor

4

99

99

d)

producţia de imobilizări

8

8

 

e)

alte venituri din exploatare, din care:

9

-823

1.750

  

- venituri conform OUG 95/2002

9a

1.652

1.515

2

 

Venituri financiare, din care:

10

1.069

1.570

 

a)

din imobilizări financiare

11

  

c)

din dobânzi

13

  

d)

alte venituri financiare

14

1.609

1.570

3

 

Venituri extraordinare

15

  

II

  

CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51)

16

40.875

27.587

 

1

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

17

38.783

26.847

 

a)

cheltuieli materiale

18

6.978

5.428

b)

alte cheltuieli externe (cu energie şi apă)

19

3.032

2.104

c)

cheltuieli privind mărfurile

20

58

58

d)

cheltuieli cu personalul, din care:

21

15.874

15.916

 

d1

ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95)

22

11.162

11.160

 

cheltuieli cu personalul activitate şi nucleu (rd.22+rd.47a)

22a

12.814

12.675

d2

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care:

23

3.197

3.241

 

ch. privind contribuţia la asigurări sociale

24

2.400

2444

ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj

25

56

56

ch privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate

26

580

580

ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii

27

161

161

d3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

28

1.515

1515

 

d3.1) ch. sociale prevăzute prin art. 21 Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare din care:

29

150

150

- tichete de creşă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

30

  

- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

31

150

150

d3.2) tichete de masă

32

1.365

1.365

d3.3) tichete de vacanţă

33

  

d3.4) alte drepturi de personal conform prevederilor legale

33a

  

e)

ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări

34

  

f)

ch. cu drepturile salariate cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti

35

  

g)

ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale

36

501

530

h)

ch. cu prestaţiile externe

37

3.138

875

i)

alte cheltuieli de exploatare, din care:

38

9.202

1.936

 

i1) contract de mandat

39

80,29

80,29

 

i2) ch de protocol, din care:

40

15

0

  

- tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

41

  
 

i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care:

42

2

 
  

tichete cadou pt. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

43

  
  

tichete cadou pt. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

44

  
 

i4) ch. cu sponsorizarea

45

  
 

i5) ch cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale

46

  
 

i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor

47

  
 

i7) cheltuieli conform OUG 95/2002 şi/sau cheltuieli şomaj tehnic

47a

1.652

1.515

 

i8) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special etc.

47b

121

114

2

 

Cheltuieli financiare, din care:

48

2.092

740

 

a)

cheltuieli privind dobânzile

49

121

40

b)

alte cheltuieli financiare

50

1.971

700

3

 

Cheltuieli extraordinare

51

  

III

  

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

52

-17.094

2

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

53

 

0,3

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

54

 

1,7

 

1

 

Rezerve legale

55

 

0

2

 

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege

56

  

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

57

 

1,7

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi

58

  

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

59

  

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 şi 59.

60

0

0

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţa

61

  

8

 

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat

62

0

0

9

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

63

0

0

VI

  

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

64

  

VII

  

CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care:

65

  
  

a)

cheltuieli materiale

66

  
 

b)

cheltuieli salariale

67

  
 

c)

cheltuieli privind prestări servicii

68

  
 

d)

cheltuieli cu reclama şi publicitate

69

  
 

e)

alte cheltuieli

70

  

VIII

  

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

71

0

550

 

1

 

Surse proprii

72

0

550

2

 

Alocaţii de la buget

73

0

 

3

 

Credite bancare

74

  
 

a)

- interne

75

  

b)

- externe

76

  

4

 

Fonduri europene

77

  

5

 

Alte surse

78

  

IX

  

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

79

0

550

 

1

 

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului

80

0

550

2

 

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

81

  
 

a)

interne

82

  

b)

externe

83

  

X

  

REZERVE, din care:

84

  

XI

1

 

Rezerve legale

85

0

0

 

2

 

Rezerve statutare

86

0

0

3

 

Alte rezerve

87

  

XII

  

DATE DE FUNDAMENTARE

88

  
 

1

 

Venituri totale

89

22.131

26.074

2

 

Cheltuieli aferente veniturilor totale

90

39.223

26.072

3

 

Nr. prognozat de personal la finele anului

91

685

685

4

 

Nr. mediu de salariaţi total din care:

92

674

665

4a

 

Nr. mediu de salariaţi în activitate

92a

594

594

4b

 

Nr. mediu de salariaţi în nucleu

92b

71

62

4c

 

Nr. mediu de salariaţi alte categorii (şomaj tehnic, CAS etc.)

92c

9

9

5

 

Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care:

93

12.677

12.675

 

a)

fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă

94

11.150

11.148

b)

alte cheltuieli cu personalul

95

12

12

c)

alte bonificaţii şi bonusuri în bani şi/sau natură

96

1.515

1.515

6

a)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) (Rd.94/Rd.92a)/12*1000

97

1.564

1.564

 

b)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei şi sau natură (Rd.93/Rd.92a)/12*1000

98

1.778

1.778

7

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană) (Rd.89/92a)

99

37

44

8

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile

100

38

44

9

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană)

101

0

 

10

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 = (Rd.16/rd.1) x 1000

102

1.772

1.000

11

 

Plăţi restante

103

  
 

a)

preţuri curente

104

103.137

94.887

b)

preţuri comparabile

105

106.644

94.887

12

 

Creanţe restante

106

  
 

a)

preţuri curente

107

1.619

516

b)

preţuri comparabile

108

1.674

516

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 859 din data de 19 decembrie 2012