ORDIN nr. 942 din 29 septembrie 2014 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii
În temeiul dispoziţiilor:
- Legii bugetului de stat pe anul 2014 nr. 356/2013, cu modificările şi completările ulterioare;
- art. 9 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 430/2013 privind organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediu de Afaceri şi Turism, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul delegat pentru întreprinderi mici şi mijlocii, mediul de afaceri şi turism emite următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă Procedura de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
Direcţia implementare programe pentru IMM din cadrul Departamentului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediul de Afaceri şi Turism şi oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie vor duce la îndeplinire prezentul ordin.
Art. 3
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul delegat pentru întreprinderi mici şi mijlocii, mediul de afaceri şi turism,

Florin Nicolae Jianu

ANEXA nr. 1: PROCEDURĂ de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii
1.Obiectivul Programului
Programul UNCTAD/EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, este un program de încurajare şi de stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, implementat de către Departamentul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediul de Afaceri şi Turism, denumit în continuare DIMMMAT, în conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 430/2013 privind organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediul de Afaceri şi Turism, cu modificările şi completările ulterioare.
EMPRETEC este un program integrat de pregătire, care oferă întreprinzătorilor instruire şi asistenţă tehnică, precum şi un cadru instituţional pentru dezvoltarea capacităţilor antreprenoriale şi creşterea competitivităţii pe piaţa locală şi internaţională a întreprinderilor mici şi mijlocii.
EMPRETEC este un program internaţional pentru dezvoltarea şi sprijinirea antreprenorilor, desfăşurat sub egida Conferinţei Naţiunilor Unite pentru Comerţ şi Dezvoltare (UNCTAD - Geneva), fiind operaţional în 32 de ţări din America Centrală, America Latină, Africa şi Orientul Mijlociu.
România este prima ţară din Europa în care se implementează Programul. DIMMMAT s-a implicat în Program în calitate de partener al UNCTAD şi finanţator al Programului, conform Documentului de proiect nr. 641 din 21 decembrie 2001. Derularea Programului în anul 2014 se efectuează în conformitate cu INTEROFFICE MEMORANDUM/2014, transmis de UNCTAD - Geneva.
Grupul-ţintă al Programului include antreprenori existenţi sau potenţiali, precum şi top manageri, inclusiv specialişti din organizaţii publice sau private presupuşi a se comporta de o manieră antreprenorială ori managerială.
Obiectivele Programului sunt: susţinerea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, crearea de noi locuri de muncă, creşterea numărului de întreprinderi mici şi mijlocii capabile să facă faţă competiţiei şi forţelor concurenţiale în condiţiile globalizării pieţelor.
Programul îşi propune:
a)identificarea întreprinzătorilor de succes;
b)dezvoltarea competenţelor personale antreprenoriale şi a capacităţii manageriale;
c)dezvoltarea metodelor moderne de afaceri;
d)mobilizarea resurselor antreprenoriale româneşti şi întărirea dinamismului antreprenorial al întreprinderilor mici şi mijlocii din România;
e)încurajarea schimbului de experienţă şi a dezvoltării relaţiilor pe plan local, dar şi la nivel internaţional;
f)dezvoltarea capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii de a elabora şi implementa strategii de afaceri competitive;
g)sprijinirea întreprinderilor mici şi mijlocii pentru extinderea pieţelor de desfacere şi creşterea exporturilor;
h)dezvoltarea contactelor şi reţelelor de afaceri în afara României şi iniţierea de cooperări transfrontaliere.
Pentru anul 2014, DIMMMAT continuă integrarea Programului în structura instituţională de sprijin a sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii pentru dezvoltarea antreprenoriatului din România.
2.Bugetul Programului
2.1.Programul se finanţează din bugetul pe anul 2014 aprobat prin anexa nr. 3/35/29 la Legea bugetului de stat pe anul 2014 nr. 356/2013, cu modificările şi completările ulterioare.
2.2.DIMMMAT administrează, gestionează şi derulează direct sau prin intermediul organizaţiilor ori instituţiilor de drept privat programele de încurajare şi stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat, la nivel naţional şi la nivel local, prin intermediul oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, denumite în continuare OTIMMC, a căror listă este prevăzută în anexa nr. 2, şi asigură managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, care transpune în legislaţia naţională Recomandarea CE nr. 361 din 6 mai 2003, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene seria L nr. 124 din 20 mai 2003.
2.3.Pentru realizarea Programului se alocă de la bugetul de stat pe anul 2014 suma de 500.000 lei, împărţită în mod egal celor 8 OTIMMC organizatoare: Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Târgu Mureş, Timişoara, care încheie parteneriate cu instituţii publice şi/sau private, contractează serviciile specifice organizării workshopurilor de pregătire antreprenorială UNCTAD/EMPRETEC, asigură publicarea pe site-ul www.aippimm.ro a locaţiilor şi perioadelor de desfăşurare a acestora şi asigură cheltuielile de organizare şi promovare a workshopurilor, precum şi onorariile trainerilor pentru susţinerea celor 8 workshopuri.
3.Derularea Programului
Prin Program se finanţează workshopurile UNCTAD/ EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii în domenii de interes pentru dezvoltarea capacităţilor antreprenoriale, în scopul dobândirii cunoştinţelor teoretice şi cu aplicabilitate practică, necesare începerii şi dezvoltării unei afaceri.
Workshopurile UNCTAD/EMPRETEC vor fi organizate sub coordonarea celor 5 centre EMPRETEC (un centru naţional - EMPRETEC România şi 4 centre regionale - EMPRETEC Transilvania, EMPRETEC Sud-Est, EMPRETEC Oltenia-Banat şi EMPRETEC Moldova) şi se vor desfăşura în 8 locaţii (arondate celor 8 OTIMMC organizatoare: Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Iaşi. Ploieşti, Târgu Mureş, Timişoara). Perioadele de desfăşurare a workshopurilor şi locaţiile vor fi afişate pe site-ul www.aippimm.ro. În cadrul aceluiaşi workshop nu pot participa rude de gradul I, rude de gradul II şi soţ/soţie. Numărul maxim de beneficiari este de 30 de participanţi/ workshop.
În cadrul Programului, OTIMMC sunt arondate centrelor EMPRETEC astfel:
- Centrul Naţional EMPRETEC România: DIMMMAT; OTIMMC Ploieşti şi OTIMMC Braşov;
- Centrul Regional EMPRETEC Transilvania: OTIMMC Cluj-Napoca şi OTIMMC Târgu Mureş;
- Centrul Regional EMPRETEC Sud-Est: OTIMMC Constanţa;
- Centrul Regional EMPRETEC Oltenia-Banat: OTIMMC Craiova şi OTIMMC Timişoara;
- Centrul Regional EMPRETEC Moldova: OTIMMC Iaşi.
OTIMMC vor asigura organizarea şi desfăşurarea workshopurilor astfel:
- propun locaţiile de desfăşurare a workshopurilor astfel încât acestea să respecte standardele de calitate impuse de UNCTAD;
- pregătesc şi organizează împreună cu trainerii interviurile participanţilor;
- menţin legătura şi comunică cu trainerii şi participanţii în vederea bunei organizări şi desfăşurări a workshopurilor.
OTIMMC organizatoare vor asigura plata cheltuielilor ocazionate de desfăşurarea workshopului din bugetul alocat prin Program fiecăruia din cele 8 OTIMMC (editarea de materiale de promovare şi prezentare, editare/multiplicare de materiale de curs, materiale-suport pentru exerciţiile practice, consumabile necesare desfăşurării cursurilor, închiriere de spaţii pentru desfăşurarea workshopurilor, transmitere de invitaţii necesare organizării şi desfăşurării workshopurilor, cheltuielile cu plata onorariilor trainerilor, cazarea şi masa trainerilor, precum şi masa participanţilor).
Produsul de bază oferit participanţilor la Program este atelierul de lucru pentru dezvoltarea competenţelor personale antreprenoriale dezvoltat de Universitatea Harvard împreună cu Management Systems International şi McBeer & Co, care se va desfăşura pe parcursul a 9 zile calendaristice.
În vederea implementării Programului, serviciile de instruire specifice Programului vor fi efectuate de traineri naţionali certificaţi şi în curs de certificare de către UNCTAD Geneva. Serviciile de instruire vor fi contractate de către OTIMMC, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
OTIMMC responsabile de desfăşurarea celor 8 workshopuri vor comunica DIMMMAT locaţiile şi perioada de desfăşurare a acestora pentru a fi publicate pe site-ul www.aippimm.ro
Înregistrarea formularelor de participare la workshopurile organizate în cadrul primului stadiu al Programului se face On-line pe site-ul www.aippimm.ro. Se consideră că, prin înscrierea la Program, aplicantul este de acord cu furnizarea în favoarea DIMMMAT a anumitor date cu caracter personal (de exemplu: CNP, adresă de domiciliu etc.), date care vor fi securizate în cadrul Registrului unic electronic al Programului.
DIMMMAT, OTIMMC, precum şi participanţii la Program nu vor permite sau facilita folosirea de către terţi a datelor referitoare la nume, brand, metodologie, logo şi material de training. În acest scop, participanţii la Program vor completa angajamentul prevăzut în anexa nr. 3.
4.Beneficiarii Programului
Pot beneficia de prevederile Programului persoanele fizice care îndeplinesc cumulativ, la data depunerii formularului de înscriere în Program prevăzut în anexa nr. 1, următoarele criterii de eligibilitate:
a)sunt cetăţeni români;
b)au studii medii sau superioare definitivate cu diplomă de bacalaureat/licenţă ori adeverinţă care să ateste finalizarea studiilor;
c)se înscriu la activităţile prevăzute în Program prin completarea formularului de înscriere.
5.Selecţia participanţilor în cadrul Programului
Pentru workshopurile organizate în cadrul Programului, selecţia participanţilor se va face în ordinea înscrierii în Program, după cum urmează:
- etapa I - verificarea condiţiilor de eligibilitate conform pct. 4 de către OTIMMC;
- etapa II - interviu organizat de către traineri certificaţi UNCTAD.
În cazul respingerii în urma interviului organizat de către traineri certificaţi UNCTAD, aplicanţii vor fi informaţi asupra motivelor de respingere de către trainerii certificaţi UNCTAD. Lista solicitanţilor admişi şi lista celor respinşi însoţită de motivele de respingere vor fi transmise către OTIMMC organizator de către trainerii certificaţi UNCTAD cel târziu cu 3 zile lucrătoare înainte de începerea workshopului, în vederea publicării pe site-ul www.aippimm.ro
6.Confidenţialitate
Formularele şi documentele justificative depuse de către solicitanţi în cadrul Programului sunt confidenţiale, personalul DIMMMAT şi OTIMMC implicat în implementare având obligaţia de a nu dezvălui informaţii menţionate în acestea către terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
DIMMMAT şi OTIMMC sunt autorizate să publice, în orice formă şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarului şi activitatea la care participă.
Documentele depuse de către beneficiari în vederea participării în cadrul Programului vor fi păstrate la sediul fiecărui OTIMMC.
7.Monitorizarea şi evaluarea rezultatelor
7.1.Monitorizarea şi controlul beneficiarilor Programului se vor face de către Unitatea de monitorizare, control şi raportare (UMCR) din cadrul OTIMMC.
7.2.Participanţii la activităţile din cadrul Programului vor completa şi vor transmite către OTIMMC - UMCR formularul de raportare tehnică prevăzut în anexa nr. 4. Transmiterea formularului de raportare tehnică este obligatorie pentru toţi beneficiarii din cadrul Programului, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2014.
7.3.Pe baza rezultatelor monitorizării derulării Programului şi a evaluării rezultatelor acestuia se va îmbunătăţi şi diversifica programa workshopurilor.
7.4.Reprezentanţii DIMMMAT şi cei ai OTIMMC au dreptul să verifice veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, documentelor şi activităţilor făcute în cadrul Programului.
7.5.Rapoartele de evaluare a cursanţilor întocmite de traineri vor fi transmise de OTIMMC către DIMMMAT.
8.Anexe
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta procedură.
ANEXA nr. 11: Formular de înscriere la Programul de dezvoltare antreprenorială EMPRETEC
(- ANEXA nr. 1 la procedură)
1.Numele şi prenumele: ..........................
2.Sexul: |_| Masculin |_| Feminin

3. Adresa de acasă: ......................

Telefon: .......................

Adresa de la serviciu: .................

E-mail: .......................

Telefon: ............................

4.Vârsta: ...........................
5.Stare civilă: |_| Necăsătorit(ă) |_| Căsătorit(ă) |_| Divorţat(ă) |_| Văduv(ă)
6.Aveţi copii ? |_| Da |_| Nu
7.Nivelul educaţiei (Marcaţi răspunsul/răspunsurile corect/corecte.):
|_| Aţi absolvit şcoala gimnazială? |_| Da |_| Nu
Numele (nr.) şcolii: .............................................
|_| Aţi absolvit liceul? |_| Da |_| Nu
Aţi obţinut diploma de bacalaureat? |_| Da |_| Nu
Numele liceului: .................................
|_| Aţi absolvit şcoală tehnică/postliceală/colegiu? |_| Da |_| Nu
Câţi ani? ..........................
Aţi obţinut diplomă de absolvire? |_| Da |_| Nu
Ce specializare aţi avut? .................................
Denumirea unităţii de învăţământ: ...........................
|_| Studii superioare (de orice fel) .................. Câţi ani? ......................
Aţi obţinut o diplomă universitară? |_| Da |_| Nu
Ce specializare aţi avut? ...................................
Denumirea unităţii de învăţământ: ..........................................
8.Aţi fost vreodată ucenic? |_| Da |_| Nu
În ce meserie? ................................
Organizaţia/Persoana: ................................
9.A avut mama sau tatăl dumneavoastră propria afacere? |_| Da |_| Nu
Daca da, aţi lucrat în cadrul acelei afaceri? |_| Da |_| Nu
10.A avut una din rudele dumneavoastră, în afară de părinţi, propria afacere?
|_| Da |_| Nu
Dacă da, le-aţi ajutat vreodată în afacerea respectivă? |_| Da |_| Nu
11.Gândiţi-vă la trei dintre prietenii dumneavoastră cei mai apropiaţi.
Completaţi numele şi ocupaţia lor:
Numele prietenului #1 ........................
Are acest (această) prieten(ă) propria afacere? |_| Da |_| Nu
Numele prietenului #2 ............................
Are acest (această) prieten(ă) propria afacere? |_| Da |_| Nu
Numele prietenului #3 .............................
Are acest (această) prieten(ă) propria afacere? |_| Da |_| Nu
12.Au părinţii vreunuia din prietenii dumneavoastră propria afacere? |_| Da |_| Nu
13.Câţi dintre oamenii pe care îi cunoaşteţi personal au propria afacere? .......................
14.Aţi fost primul copil la părinţi? |_| Da |_| Nu
15.Aţi călătorit în străinătate ? |_| Da |_| Nu
Daca da, menţionaţi ţările în care aţi călătorit cel mai des şi de câte ori aţi călătorit în fiecare dintre aceste ţări.

Ţara ...................

Numărul de vizite .........................

De câte ori pe an călătoriţi în interiorul ţării, în afara regiunii unde v-aţi născut sau în afara regiunii în care locuiţi? ..........................
16.Vă rugăm completaţi în tabelul următor datele referitoare la experienţa dumneavoastră profesională începând cu actualul/ultimul loc de muncă:

Angajatorul

Adresa

Telefon

Funcţia

Perioada

     
     
     
     
     
17.Aţi încercat vreodată să începeţi o afacere proprie? |_| Da |_| Nu
Ce tip de afacere? .......................
Ce s-a întâmplat cu această afacere? .........................
18.Aveţi în prezent o afacere proprie? |_| Da |_| Nu
Ce tip de afacere? ............................
19.Dacă intenţionaţi să începeţi o afacere sau să o extindeţi pe cea existentă, ce tip de afacere aţi începe/extinde?
(Vă rugăm să detaliaţi.) ............................
20.Dacă nu intenţionaţi să începeţi o afacere chiar acum, cum intenţionaţi să folosiţi experienţa acumulată la acest seminar de instruire? .......................
21.De cât capital credeţi că aveţi nevoie să începeţi sau să extindeţi o afacere?
...........................
22.Estimaţi suma de bani din fiecare dintre sursele menţionate mai jos pe care o puteţi folosi în începerea/extinderea afacerii dumneavoastră:
Bani personali ...........................
Împrumuturi sau bani oferiţi de familie ...........................
Împrumuturi sau bani oferiţi de prieteni ...........................
Alte surse: ........................... Specificaţi: ...........................
23.Aveţi casa, apartamentul sau terenul dumneavoastră în proprietate personală? |_| Da |_| Nu
24.Care dintre lucrurile menţionate mai jos consideraţi că reprezintă ingredientul cel mai important în succesul unei afaceri? (Marcaţi o singură opţiune.)
|_| Banii |_| Educaţia |_| Prietenii |_| Motivaţia |_| Altele
25.Sunteţi de acord sau nu cu afirmaţia următoare? |_| De acord |_| Nu sunt de acord.
"Este mai important pentru un loc de muncă să ofere oportunităţi decât siguranţa."
26.Folosiţi-vă imaginaţia şi încercaţi să vă gândiţi la cât mai multe utilizări ale rumeguşului sau ale produselor care se pot face din rumeguş.

1. ....................

4. ....................

2. ....................

5. ....................

3. ....................

6. ....................

27.Sunteţi de acord sau nu cu afirmaţia următoare? |_| De acord |_| Nu sunt de acord.
"Sunt oportunităţi suficiente pentru ca oameni ca mine să înceapă o afacere în ţara asta."
28.Imaginaţi-vă că fratele sau sora dumneavoastră vă oferă un cadou de 30.000 dolari SUA pentru a-i cheltui cum doriţi dumneavoastră.
Ce aţi face cu ei?
Prima utilizare: ....................
A doua utilizare: ....................
A treia utilizare: ....................
29.Dacă aţi putea avea locul de muncă şi salariul şefului dumneavoastră pentru următorii 5 ani, aţi accepta? |_| Da |_| Nu
30.Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastră de a începe o afacere proprie sau de a extinde afacerea dumneavoastră deja existentă?
(Marcaţi doar un răspuns.)
|_| Nu ştiu |_| Medie |_| Destul de puternică |_| Foarte puternică
31.În această etapă, care sunt şansele de succes ale afacerii dumneavoastră?
(Marcaţi doar un răspuns.)
|_| 10% |_| 20% |_| 30% |_| 40% |_| 50%
|_| 60% |_| 70% |_| 80% |_| 90% |_| 100%
Vă rugăm, explicaţi răspunsul ...............................
32.Sunteţi dispus să investiţi 9 zile neîntrerupt din timpul dumneavoastră pentru a participa la un atelier intensiv de lucru?
|_| Da |_| Nu
33.Cum aţi auzit de acest program? ....................
34.La ce alte cursuri sau seminare de dezvoltare antreprenorială sau a afacerilor aţi mai participat?
Vă rugăm să oferiţi detalii.

Cursul

Perioada

  
  
  
35.Descrieţi afacerea dumneavoastră sau ideea de afaceri:
.....................
.....................
.....................
Semnătura aplicantului:
ANEXA nr. 12: Lista oficiilor teritoriale ale întreprinderilor mici şi mijlocii şi cooperaţie
(- ANEXA nr. 2 la procedură)

Nr. crt.

OTIMMC
(judeţe arondate)

Adresa

Telefon/Fax

0

1

2

3

1.

Braşov

Braşov

Covasna

Sibiu

Str. Turnului nr. 5, clădirea AJOFM, et. 1, Braşov

tel. 0268-548.018

fax 0268-548.017 www.aippimm.ro oficiubrasov@imm.gov.ro

2.

Cluj-Napoca

Bihor

Bistriţa-Năsăud Cluj

Maramureş

Satu Mare

Sălaj

Str. Horea nr. 13, et. 1, Cluj- Napoca, C.P. 400174

tel. 0264-487.224

fax 0264-487.244 www.aippimm.ro oficiucluj@imm.gov.ro

3.

Constanţa

Brăila

Buzău

Constanţa

Galaţi

Tulcea

Vrancea

Bd. Tomis nr. 79-81, et. 1, Constanţa, C.P. 900669

tel. 0241-661.253

fax 0241-661.254 www.aippimm.ro oficiuconstanta@imm.gov.ro

4.

Craiova

Dolj

Gorj

Mehedinţi

Olt

Vâlcea

Str. Ştefan cel Mare nr. 12, et. 3, Craiova, C.P. 200130

tel./fax 0251-510.785

www.aippimm.ro

oficiucraiova@imm.gov.ro

5.

Iaşi

Bacău

Botoşani

Iaşi

Neamţ

Suceava

Vaslui

Str. Doamna Elena nr. 61A, et. 2, Iaşi, C.P. 700398

tel./fax 0232-261.101

tel. 0232-240.213

www.aippimm.ro

oficiuiasi@imm.gov.ro

6.

Ploieşti

Bucureşti

Argeş

Călăraşi

Dâmboviţa

Giurgiu

Ialomiţa

Ilfov

Prahova Teleorman

Bd. Independenţei nr. 23 bis, Ploieşti

tel. 0244-522.085

fax 0244-544.054 www.aippimm.ro oficiuploiesti@imm.gov.ro

7.

Târgu Mureş

Alba

Harghita

Mureş

Piaţa Victoriei nr. 5, et. 2, Târgu Mureş, C.P. 540029

tel. 0265-311.660

fax 0265-260.818 www.aippimm.ro oficiutargumures@imm,gov.ro

8.

Timişoara

Arad'

Caraş-Severin

Hunedoara

Timiş

Bd Eroilor de la Tisa nr. 22, Timişoara, C.P. 300575

tel. 0256-292.739

fax 0256-292.767 www.aippimm.ro oficiutimisoara@imm.gov.ro

ANEXA nr. 13: ANGAJAMENT
(- ANEXA nr. 3 la procedură)
ANGAJAMENT
Subsemnatul/Subsemnata, .........................., domiciliat(ă)în ......................, identificat(ă) cu B.I./C.I. seria ................... nr. .............., eliberat(ă) de ............ la data de ......................., administrator/asociat unic al S.C. ...................., cu sediul în ......................, mă oblig prin prezentul angajament să nu permit sau să nu facilitez folosirea de către terţi a datelor referitoare la nume, brand, metodologie, logo şi material de training folosite în cadrul workshopurilor EMPRETEC.
Semnătura ................. (nume şi prenume) ...................
Data ........................
ANEXA nr. 14: Formular de raportare tehnică
(- ANEXA nr. 4 la procedură)
Formular de raportare tehnică
(Se completează toate rubricile în limba română, prin tehnoredactare.)
Perioada pentru raportare: anul .........................
Numele şi prenumele: .......................
Am participat la Programul UNCTAD/EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii (Programul UNCTAD/EMPRETEC) în perioada .............................
Anterior participării la Programul UNCTAD/EMPRETEC:
|_| Am deţinut o societate comercială sau calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
|_| Nu am deţinut o societate comercială sau calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
Dacă răspunsul este afirmativ, precizaţi cum v-a ajutat participarea la Programul UNCTAD/EMPRETEC în dezvoltarea afacerii în care sunteţi implicat.
...........................
Ulterior participării la Programul UNCTAD/EMPRETEC:
|_| Am înfiinţat o societate comercială sau am dobândit calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
|_| Nu am înfiinţat o societate comercială sau nu am dobândit calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
Dacă răspunsul este negativ, vă rugăm să precizaţi cum v-a ajutat participarea la Programul UNCTAD/EMPRETEC
........................
Dacă răspunsul este afirmativ, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos:
Datele de identificare ale societăţii:
Denumirea societăţii comerciale: ........................
Adresa ........................
Telefon ........................, fax ........................, e-mail ........................
Data înregistrării societăţii comerciale ........................
Numărul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului ........................
Codul unic de înregistrare ........................
Calitatea deţinută în cadrul societăţii comerciale ........................
Date de raportare tehnică:
- cifra de afaceri .............. lei;
- profitul brut ................ lei;
- numărul mediu scriptic anual de personal ........................
Subsemnatul/Subsemnata ........................, identificat(ă) cu actul de identitate seria ........................ nr. ................., eliberat de ............... la data de .................., cu domiciliul în localitatea ................, str. .............. nr. ............, bl. ........., sc. ................., ap. ............., sectorul/judeţul ................., în calitate de reprezentant legal al societăţii (după caz) .........................., declar pe propria răspundere că toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezentul formular sunt corecte şi complete.
Numele ........................
Semnătura ........................
Funcţia ........................
Data semnării ........................
Ştampila
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 728 din data de 6 octombrie 2014