ORDIN nr. 380 din 2 aprilie 2014 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI
Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 1.269 din 1 aprilie 2014 al Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice din cadrul Ministerului Sănătăţii,
având în vedere art. 93 alin. (4) şi (41) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
Art. I
Ordinul ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 17 iulie 2013, se modifică şi se completează după cum urmează:
1.La articolul 1, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul conţinut:
"(2) Acţiunile prevăzute la alin. (1) se derulează de către secţiile ATI din spitalele nominalizate în anexă şi se finanţează din fonduri asigurate din bugetul Ministerului Sănătăţii, de la bugetul de stat şi din veniturile proprii ale acestuia."
2.La articolul 1, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:
"(4) În anul 2014, fondurile alocate acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI prevăzute la alin. (1) sunt în sumă de 157.800 mii lei."
3.În normele tehnice, la articolul 9 punctul 2, literele f) şi g) se abrogă.
4.În normele tehnice, la articolul 13, după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins:
"g) avizează documentele justificative (facturile) care însoţesc cererile de finanţare lunară."
5.În normele tehnice, articolul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins:
"Art. 18
Anexele nr. 1, 1a), 1b), 2, 3, 4 şi 5 fac parte integrantă din prezentele norme tehnice."
6.Anexa nr. 1 la normele tehnice se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 1.
7.După anexa nr. 1 la normele tehnice se introduc două noi anexe, anexele nr. 1a) şi 1b), având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 2 şi 3.
8.După anexa nr. 3 la normele tehnice se introduc două noi anexe, anexele nr. 4 şi 5, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 4 şi 5.
Art. II
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. III
Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică şi instituţiile publice care derulează AP-ATI vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. IV
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul sănătăţii,

Nicolae Bănicioiu

ANEXA nr. 1: STRUCTURA AP-ATI
(- Anexa nr. 1 la normele tehnice)
I.Activităţi:
1.Achiziţionarea medicaţiei necesare în tratamentul pacienţilor incluşi în AP-ATI:
- soluţii perfuzabile;
- soluţii perfuzabile combinate, gata de administrare, pentru administrare intravenoasă, sub formă de flacoane/pungi perfuzabile sau seringi preumplute pentru administrarea prin injectomat, pregătite prin metode standardizate de calitate şi siguranţă;
- soluţii de alimentaţie enterală şi parenterală;
- sedative, analgetice, curare, simptomatice;
- antibiotice;
- vasoactive, antiaritmice, medicaţie cardiologică;
- medicaţie pentru profilaxia sau tratamentul bolii trombembolice;
- medicaţie pentru profilaxia sau tratamentul ulcerului gastroduodenal de stres sau a hemoragiei digestive superioare;
- medicaţie pentru tratamentul coagulopatiilor sau hemoragiilor;
- medicaţie pentru tratamentul disfuncţiilor de organ;
- antitoxice;
- tratamente patogenetice specifice fiecărei patologii.
2.Achiziţionarea de reactivi specifici şi materiale consumabile pentru determinări de laborator în punctele de lucru proprii (gaze arteriale, electroliţi, hematologie, markeri biologici de sepsis şi inflamaţie).
Achiziţionarea de casete de determinare automată rapidă pentru analizor tip PCR a agenţilor patogeni şi sensibilităţii/rezistenţei la antibiotice - se vor putea achiziţiona în cadrul unui program-pilot în: spitalele clinice judeţene de urgenţă Cluj, Târgu Mureş, Iaşi, Timişoara, Craiova, Spitalul de Urgenţă Floreasca Bucureşti, Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti, Spitalul Clinic Fundeni, Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof. Dr. C. C. Iliescu" Bucureşti.
3.Achiziţionarea de materiale consumabile necesare monitorizării pacienţilor:
- catetere intravasculare;
- kituri pentru monitorizare hemodinamică invazivă - inclusiv Swan Ganz;
- kituri pentru monitorizare hemodinamică prin metode minim invazive - PICCO, Vigileo, LIDCCO, ecografie transtoracică sau transesofagiană;
- consumabile pentru monitorizare standard - electrozi EKS, manşete şi cabluri tensiometre, senzori pulsoximetrie, senzori capnografie, senzori temperatură, gel electrozi;
- kituri pentru monitorizarea presiunii intracraniene;
- kituri pentru monitorizarea presiunii intravezicale;
- kituri pentru monitorizare funcţie, circulaţie şi oxigenare cerebrală;
- consumabile pentru monitorizarea noninvazivă, continuă a hemoglobinei sanguine;
- consumabile pentru monitorizarea continuă, dinamică a coagulării şi funcţiei plachetare.
4.Achiziţionarea de materiale consumabile necesare ventilaţiei mecanice:
- sonde de intubaţie speciale, cu calităţi de etanşeitate şi protecţie superioare;
- canule de traheostomie;
- kituri de cricotirotomie;
- măşti faciale sau alte sisteme pentru ventilaţie noninvazivă;
- circuite/tuburi ventilator;
- filtre antibacteriene;
- senzori de flux ventilatoare;
- senzori de oxigen;
- sisteme de aspiraţie traheală în sistem închis, cu durată lungă de utilizare;
- sisteme de aspiraţie pleurală.
5.Achiziţionarea de kituri consumabile şi soluţii pentru efectuarea tehnicilor de epuraţie extrarenală continuă.
6.Achiziţionarea de kituri consumabile şi soluţii pentru efectuarea tehnicilor de dializă hepatică.
7.Achiziţionarea de kituri şi materiale consumabile pentru efectuarea tehnicilor de oxigenare extracorporeală sau eliminare extracorporeală a CO2.
8.Achiziţionarea de kituri şi materiale consumabile pentru aparate de tip Cell-Saver;
9.Achiziţionarea de kituri şi consumabile pentru dispozitive de asistare mecanică a circulaţiei.
10.Achiziţionarea de materiale consumabile necesare pentru tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici:
- seringi şi kituri pentru injectomate;
- kituri pentru infuzomate;
- kituri pentru administrarea nutriţiei enterale pe nutripompă;
- kituri pentru administrarea transfuziilor în ritm rapid şi încălzite;
- seturi consumabile pentru încălzire activă pacienţi;
- seturi consumabile pentru profilaxia mecanică a bolii trombembolice;
- soluţii şi materiale sanitare necesare îngrijirii pacienţilor
- consumabile tip etichete de siguranţă pentru seringile cu medicamente specifice şi cu administrare restricţionată;
- echipamente de protecţie pentru personalul sanitar.
11.Consumabile, kituri şi piese de schimb ale aparaturii şi echipamentelor din dotarea secţiei ATI
II.Criterii de eligibilitate:
De activităţile prevăzute la cap. I beneficiază pacienţii critici, cu funcţiile vitale afectate, internaţi în secţiile ATI cu următoarele diagnostice:
- politraumatisme;
- traumatisme craniocerebrale;
- malformaţii vasculare, anevrisme cerebrale;
- accidente vasculare cerebrale;
- anevrisme vase mari;
- mari urgenţe cardiovasculare, medicale sau chirurgicale;
- arsuri;
- intoxicaţii acute severe;
- insuficienţă respiratorie acută ce necesită ventilaţie mecanică;
- sepsis sever, şoc septic;
- pancreatită acută severă;
- cazuri ce necesită epuraţie extrarenală, dializă hepatică sau oxigenare extracorporeală şi eliminare extracorporeală a CO2.
III.Indicatori de evaluare:
1.Indicatori fizici:
- numărul de pacienţi critici din secţiile ATI (anexa nr. 4 la normele tehnice);
- evidenţa nominală a pacienţilor critici din secţiile ATI pe bază de cod numeric personal [anexele 1a) şi 1b) la normele tehnice].
2.Indicatori de eficienţă:
- cost mediu/pacient critic din secţia ATI (anexa nr. 4 la normele tehnice);
- execuţia bugetului aprobat pentru AP-ATI (anexa nr. 5 la normele tehnice).
3.Indicatori de rezultat:
- Realizarea de registre naţionale pentru patologiile specifice, de ghiduri şi protocoale de diagnostic şi tratament al pacienţilor critici, prezentarea acestora pentru aprobare Ministerului Sănătăţii şi implementarea lor în practica medicală.
IV.Natura cheltuielilor AP-ATI:
- cheltuieli pentru medicamente, materiale sanitare, consumabile, reactivi şi piese de schimb (pentru punctele de lucru proprii, în cazul în care secţia deţine aparat propriu de gaze arteriale şi electroliţi şi analizor automat rapid tip PCR pentru diagnosticarea infecţiilor şi rezistenţei la antibiotice) specifice monitorizării, tratamentului şi îngrijirii pacienţilor critici din secţiile ATI.
V.Unităţi care derulează AP-ATI:

Nr. ort.

Judeţul

Unitatea sanitară

Administrare

0

1

2

3

1

B

Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

2

B

Institutul Clinic Fundeni

Ministerul Sănătăţii

3

B

Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare "Prof. Dr. C.C. Iliescu" Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

4

B

Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

5

B

Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii "Grigore Alexandrescu" Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

6

B

Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii "M. S. Curie" Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

7

B

Spitalul Clinic de Urgenţă "Sfântul Ioan"

Ministerul Sănătăţii

8

B

Spitalul Clinic de Urgenţă "Sf. Pantelimon"

Ministerul Sănătăţii

9

B

Spitalul Clinic de Urgenţă "Bagdasar Arseni" Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

10

B

Spitalul Clinic de Urgenţă Chirurgie Plastică Reparatorie şi Arşi Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

11

B

Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului "Prof. Dr. A. Rusescu" Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

12

B

Institutul de Pneumoftiziologie "M. Nasta" Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

13

B

Institutul Naţional de Boli Infecţioase "Prof. dr. M. Balş" Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

14

B

Institutul Naţional de Neurologie şi Boli Neurovasculare Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

15

B

Institutul Oncologic "Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu" Bucureşti

Ministerul Sănătăţii

16

CJ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca

Ministerul Sănătăţii

17

CJ

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în cardiologie şi chirurgie cardiovasculară din cadrul Institutului Inimii de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare "N. Stăncioiu" Cluj-Napoca

Ministerul Sănătăţii

18

CJ

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în gastroenterologie din institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. O. Fodor" Cluj-Napoca

Ministerul Sănătăţii

19

CJ

Institutul Oncologic "Prof. Dr. I. Chiricuţă" Cluj-Napoca

Ministerul Sănătăţii

20

DJ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova

Ministerul Sănătăţii

21

IS

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă "Sf. Spiridon" Iaşi

Ministerul Sănătăţii

22

IS

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în cardiologie şi chirurgie cardiovasculară din cadrul Institutului de Boli Cardiovasculare "Prof. Dr. G.I.M. Georgescu" Iaşi

Ministerul Sănătăţii

23

IS

Institutul Regional de Oncologie Iaşi

Ministerul Sănătăţii

24

MS

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş

Ministerul Sănătăţii

25

MS

Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare şi Transplant Târgu Mureş

Ministerul Sănătăţii

26

TM

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Timişoara

Ministerul Sănătăţii

27

TM

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în cardiologie şi chirurgie cardiovasculară din cadrul Institutului de boli Cardiovasculare Timişoara

Ministerul Sănătăţii

28

AB

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Alba

Administraţia publică locală

29

AR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad

Administraţia publică locală

30

AG

Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti

Administraţia publică locală

31

AG

Spitalul de Pediatrie Piteşti

Administraţia publică locală

32

BC

Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău

Administraţia publică locală

33

BH

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Oradea

Administraţia publică locală

34

BN

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bistriţa

Administraţia publică locală

35

BT

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Botoşani

Administraţia publică locală

36

BR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Brăila

Administraţia publică locală

37

BV

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov

Administraţia publică locală

38

BV

Spitalul Clinic de Copii Braşov

Administraţia publică locală

39

B

Spitalul Clinic Sfânta Maria Bucureşti

Administraţia publică locală

40

BZ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Buzău

Administraţia publică locală

41

CJ

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă din cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca

Administraţia publică locală

42

CJ

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă din cadrul Spitalului Municipal Cluj-Napoca

Administraţia publică locală

43

CL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Călăraşi

Administraţia publică locală

44

CS

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Reşiţa

Administraţia publică locală

45

CT

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa

Administraţia publică locală

46

CV

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sfântu Gheorghe

Administraţia publică locală

47

DB

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgovişte

Administraţia publică locală

48

GL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă "Sf. Apostol Andrei" Galaţi

Administraţia publică locală

49

GL

Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii "Sf. Ioan" Galaţi

Administraţia publică locală

50

GR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Giurgiu

Administraţia publică locală

51

GJ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu

Administraţia publică locală

52

HR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc

Administraţia publică locală

53

HD

Spitalul Judeţean de Urgenţă Deva

Administraţia publică locală

54

IL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Slobozia

Administraţia publică locală

55

IS

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă pentru copii din cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Sf. Maria" Iaşi

Administraţia publică locală

56

IS

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în neurologie şi neurochirurgie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă "Prof. Dr. N. Oblu" Iaşi:

Administraţia publică locală

57

IF

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Ilfov

Administraţia publică locală

58

MM

Spitalul Judeţean de Urgenţă "Dr. C. Opriş" Baia Mare

Administraţia publică locală

59

MH

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Turnu Severin

Administraţia publică locală

60

NT

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Piatra-Neamţ

Administraţia publică locală

61

OT

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Slatina

Administraţia publică locală

62

PH

Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti

Administraţia publică locală

63

PH

Spitalul de Pediatrie Ploieşti

Administraţia publică locală

64

SJ

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Zalău

Administraţia publică locală

65

SM

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Satu Mare

Administraţia publică locală

66

SB

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu

Administraţia publică locală

67

SB

Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu

Administraţia publică locală

68

SV

Spitalul Judeţean de Urgenţă "Sf. Ioan cel Nou" Suceava

Administraţia publică locală

69

TR

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Alexandria

Administraţia publică locală

70

TM

Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara

Administraţia publică locală

71

TM

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă din cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "L. Turcanu" Timişoara

Administraţia publică locală

72

TM

Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă din cadrul Spitalului Municipal Timişoara

Administraţia publică locală

73

TL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Tulcea

Administraţia publică locală

74

VL

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Râmnicu Vâlcea

Administraţia publică locală

75

VS

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Vaslui

Administraţia publică locală

76

VN

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Focşani

Administraţia publică locală

77

B

Spitalul Universitar de Urgenţă Elias

Academia Română

78

B

Centrul Clinic de Urgenţă de Boli Cardiovasculare "Acad. Vasile Cândea Bucureşti

Ministerul Apărării Naţionale

79

B

Spitalul Universitar de Urgenţă Militar Central "Dr. Carol Davila"

Ministerul Apărării Naţionale

VI.Repartiţia fondurilor pentru unităţile sanitare care derulează AP-ATI se propune de către Comisia ATI a Ministerului Sănătăţii şi se aprobă de către Ministerul Sănătăţii.
ANEXA nr. 2: FORMULAR de raportare lunară
[- Anexa nr. 1a) la normele tehnice]
Unitatea sanitară ............................

Nr. crt.

CNP

Localitatea de domiciliu

Secţia de provenienţă

    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
Lista beneficiarilor AP-IMA
Luna/anul .....................

Manager,

..........................

Coordonator local,

.......................

ANEXA nr. 3: FORMULAR de raportare pentru pacientul internat în secţia ATI
[- Anexa nr. 1b) la normele tehnice]
(nu se transmite, se păstrează în secţia ATI; este destinat analizei medicale a complexităţii cazului şi tratamentului)
I.Date pacient
1.Numele, prenumele
2.F.O.
3.Data internării în secţia ATI
4.Data externării din secţia ATI
5.Diagnostic
II.Proceduri/Tratamente
1.Monitorizare standard |_|
2.Monitorizare complexă
a)PICCO |_|
b)Vigileo |_|
c)Swan-Ganz |_|
d)Presiunea intracraniană |_|
e)Presiunea intraabdominală |_|
f)Altele (INVOS, BIS, Vigilance etc.) - precizaţi - |_|
3.Epuraţie extrarenală
a)Hemodializă intermitentă |_|
b)Hemodiafiltrare |_|
c)Plasmafereză |_|
d)Hemodiafiltrare kit sepsis |_|
4.Epuraţie extracorporeală CO2 (tip NOVALUNG) |_|
5.ECMO |_|
6.Dializă hepatică |_|
7.Balon contrapulsaţie aortică |_|
8.Tratamente specifice ou cost ridicat |_|
(Novoseven, Complex protrombinic, Factori de coagulare etc. - precizaţi)
ANEXA nr. 4: MACHETA DE RAPORTARE a indicatorilor de evaluare (fizici şi de eficienţă) conform pct. III din anexa nr. 1 la normele tehnice
(- Anexa nr. 4 la normele tehnice)
Unitatea ......................
Acţiuni prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI
Raportare pentru trimestrul* ..................
Nr. ......... din ..............

AP-ATI

Prevedere bugetară anuală

(lei)

Finanţare primită în trimestrul de raportat

(lei)

Indicatori fizici realizaţi în trimestrul de raportat

Finanţare primită de la începutul anului

(lei)

Indicatori fizici realizaţi cumulat de la începutul anului

Cheltuiala efectivă realizată în trimestrul de raportat

(lei)

Cheltuiala efectivă realizată cumulat de la începutul anului

(lei)

Cost mediu realizat pe fiecare indicator fizic

(lei)

Plăţi efectuate în trimestrul de raportat

(lei)

Plăţi efectuate cumulat de la începutul anului

(lei)

Suma rămasă neutilizată de la începutul anului

1

2

3

4

5

6

7

8

9=8/6

10

11

12=5-11

Numărul de pacienţi critici din secţiile ATI

           

Managerul unităţii care derulează AP-ATI**,

........................

Directorul financiar-contabil al unităţii sanitare**,

......................

Coordonatorul AP-ATI,

..................

Directorul executiv al direcţiei de sănătate publică***

........................

Directorul executiv adjunct economic al direcţiei de sănătate publică***

.........................

* Raportarea se întocmeşte trimestrial şi anual.
** Semnează raportările întocmite de unitatea sanitară pentru AP-ATI derulate la nivelul acesteia, pe care le transmit direcţiei de sănătate publică. Pentru unităţile sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii, raportările vor fi transmise Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistentă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI.
*** Semnează raportările centralizate la nivelul judeţului pe caro le transmit Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013.
NOTĂ:
Costul mediu/indicator fizic se calculează ca raport între cheltuielile efective şi indicatorii fizici realizaţi.
În cazul în care au fost finanţate şi alte acţiuni pentru care nu au fost stabiliţi indicatori fizici, acestea vor fi evidenţiate distinct, indicându-se fiecare acţiune.
Sumele care se găsesc în tabel se exprimă în lei.
ANEXA nr. 5: MACHETA DE RAPORTARE a execuţiei bugetare pentru AP-ATI
(- Anexa nr. 5 la normele tehnice)
Acţiuni prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI
Unitatea care derulează AP-ATI*/Direcţia de sănătate publică** ....................
Raportare pentru*** ......................
Execuţia bugetară

Nr. crt.

Titlul bugetar

Buget de stat

Venituri proprii

Prevedere bugetară anuală

(lei)

Finanţare primită în trimestrul de raportat

(lei)

Finanţare primită de la începutul anului

(lei)

Plăţi efectuate în trimestrul de raportat

(lei)

Plăţi efectuate cumulat de la începutul anului

(lei)

Prevedere bugetară anuală

(lei)

Finanţare primită în trimestrul de raportat

(lei)

Finanţare primită de la începutul anului

(lei)

Plăţi efectuate în trimestrul de raportat

(lei)

Plăţi efectuate cumulat de la începutul anului

(lei)

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Total, din care:

          

1.1

Bunuri şi servicii, din care:

          

1.1.1

Bunuri şi servicii AAPL

          

1.1.2

Bunuri şi servicii DSP

          

1.2

Transferuri

          
Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor raportate.

Managerul unităţii care derulează AP-ATI*,

........................

Directorul financiar-contabil al unităţii sanitare*,

......................

Coordonatorul local,

..................

Directorul executiv al direcţiei de sănătate publică**

........................

Directorul executiv adjunct economic al direcţiei de sănătate publică**

.........................

* Semnează raportările întocmite de unitatea sanitară pentru AP-ATI derulate la nivelul acesteia, pe care le transmit direcţiei de sănătate publică. Pentru unităţile sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii, raportările vor fi transmise Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI.
** Semnează raportările centralizate la nivelul judeţului pe care le transmit Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013.
*** Raportarea se întocmeşte trimestrial şi anual.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 254 din data de 8 aprilie 2014