HOTĂRÂRE nr. 705 din 26 august 2015 pentru aprobarea organizării de către Ministerul Transporturilor, în România, în luna octombrie 2015, a Reuniunii miniştrilor transporturilor din regiunea Organizaţiei Cooperării Economice a Mării Negre (OCEMN), precedată de Reuniunea Grupului de experţi responsabil cu discutarea şi analizarea declaraţiei comune care va fi adoptată de miniştrii transporturilor
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1
Se aprobă organizarea în România, în luna octombrie 2015, de către Ministerul Transporturilor a Reuniunii miniştrilor transporturilor din regiunea Organizaţiei Cooperării Economice a Mării Negre (OCEMN), precedată de Reuniunea Grupului de experţi responsabil cu discutarea şi analizarea declaraţiei comune care va fi adoptată de miniştrii transporturilor.
Art. 2
(1)Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea manifestărilor prevăzute la art. 1 se suportă din prevederile bugetare aprobate pentru 2015 Ministerului Transporturilor la cap. 84.01 "Transporturi", subcap. 84.01.01 "Administraţie centrală", titlul II "Bunuri şi servicii", conform devizului estimativ prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2)Se aprobă normativele de cheltuieli pentru acţiunea de protocol cu caracter deosebit prevăzută la art. 1, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3
Prin derogare de la prevederile cap. I pct. 4, cap. II pct. 2 şi pct. 5 lit. A, B şi C din Normele privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-ştiinţific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 552/1991, cu modificările ulterioare, în scopul organizării şi desfăşurării conferinţei se aprobă:
a)organizarea de mese oficiale, conform anexei;
b)invitarea în ţară a unui număr maxim de 80 de persoane.
-****-

PRIM-MINISTRU

VICTOR-VIOREL PONTA

Contrasemnează:

Ministrul transporturilor,

Iulian-Ghiocel Matache

Ministrul finanţelor publice,

Eugen Orlando Teodorovici

Ministrul afacerilor externe,

Bogdan Lucian Aurescu

ANEXĂ: DEVIZ ESTIMATIV privind cheltuielile ocazionate de organizarea de către Ministerul Transporturilor, în România, în luna octombrie 2015, a Reuniunii miniştrilor transporturilor din regiunea Organizaţiei Cooperării Economice a Mării Negre (OCEMN), precedată de Reuniunea Grupului de experţi responsabil cu discutarea şi analizarea declaraţiei comune care va fi adoptată de miniştrii transporturilor

Capitolul 1. Cheltuieli pentru închiriere săli de conferinţă

  

* Chirie sală de conferinţe experţi (u-shape) 50 persoane x 1/2 zi

=

2.000 lei

* Chirie sală de conferinţe (u-shape) 80 persoane x 1 zi

=

4.500 lei

* Chirie sală de tratative cu o capacitate de 10 persoane

=

500 lei

Total capitolul 1 ................................

=

7.000 lei

Capitolul 2. Cheltuieli pentru închirierea sistemului de sunet, sonorizare, microfoane, căşti, cabine traducere simultană, interpreţi, conexiune internet, telefon/fax, desk multifuncţional (laptop - 2 buc., imprimantă - 2 buc., copiator color, videoproiector cu ecran proiecţie, internet)

  

* Instalaţie traducere simultană (3 cabine engleză/rusă/română) şi 80 căşti

=

6.320 lei

* Sistem de sonorizare şi amplificare

=

1.450 lei

* Sistem de discuţii (microfoane fixe şi mobile)

=

3.780 lei

* 2 tehnicieni 1 zi şi 1/2 zi

=

1.250 lei

* 2 interpreţi de limba rusă/română şi viceversa, 2 interpreţi de limba engleză/română şi viceversa şi 2 interpreţi de limba engleză/rusă şi viceversa, pentru 1 zi şi 1/2 zi

=

7.200 lei

* Desk multifuncţional (laptop - 2 buc., imprimantă - 2 buc., copiator color, videoproiector cu ecran proiecţie, internet)

=

3.600 lei

Total capitolul 2 ................................

=

23.600 lei

Capitolul 3. Cheltuieli de pavoazare a sălii de reuniune şi a locului de desfăşurare a evenimentului

  

* Bannere (în sală şi în exterior) - 2 buc. x 8 mp x 140 lei/mp

=

2.240 lei

* Afişe (hotel, zonă conferinţe, aeroport, autocar) - 5 buc x 10 mp x 24 lei/mp

=

1.200 lei

* Aranjamente florale/culori - 2 aranjamente x 850 lei/buc.

=

1.700 lei

Total capitolul 3 ................................

=

5.140 lei

Capitolul 4. Cheltuieli cu personal specializat

  

* Personal pentru primire aeroport (în funcţie de ora de zbor, cunoscător a două limbi străine: engleza şi rusa) ............... 4 persoane x 3 zile x 250 lei/zi/persoană

=

2.000 lei

Total capitolul 4 ................................

 

2.000 lei

Capitolul 5. Cheltuieli pentru materiale informative şi promovarea evenimentului

  

* Genţi confecţionate personalizate

  

20 buc. x 150 lei/buc. = 3.000 lei

  

60 buc. x 100 lei/buc. = 6.000 lei

=

9.000 lei

* Ecusoane individuale (policromie, diferenţiate pe categorii de participanţi - şefi de delegaţie, experţi, însoţitori, organizatori, personal tehnic etc.)

=

 

80 buc. x 20 lei/buc.

=

1.600 lei

* Pixuri personalizate

  

20 x 50 = 1.000 lei

  

120 x 25 = 3.000 lei

=

4.000 lei

* Ghidul conferinţei (coperţi personalizate) - 80 buc. x 30 lei/buc.

=

2.400 lei

* Blocnotes personalizat -80 buc. x 20 lei/buc.

=

1.600 lei

* Biblioraft cu doc. conf. - 80 buc. x 20 lei/buc.

=

1.600 lei

* Călăreţi - 80 buc. x 5 lei/buc.

=

400 lei

* Cadouri reprezentare - 12 buc. x 250 lei/buc.

=

3.000 lei

Total capitolul 5 ................................

=

23.600 lei

Capitolul 6. Cheltuieli pentru cazare oaspeţi

  

* 30 camere SGL (experţi) x 3 nopţi x 400 lei/noapte

=

36.000 lei

* 30 camere SGL (şefi de delegaţie) x 2 nopţi x 600 lei/noapte

=

36.000 lei

Total capitolul 6 ................................

=

72.000 lei

Capitolul 7. Cheltuieli pentru mese oficiale şi trataţii

  

* Cină 80 persoane x 2 cine x 90 lei/persoană

=

14.400 lei

* Dejun 80 persoane x 60 lei/persoană

=

4.800 lei

* Pauze de cafea 80 persoane x 2 pauze x 30 lei/persoană

=

4.800 lei

Total capitolul 7 ................................

=

24.000 lei

Capitolul 8. Cheltuieli pentru transport (închirieri autoturisme, microbuze, autocare; transferuri de la şi la aeroport şi cine)

  

* Autoturisme/Limuzine 15 x 2 zile x 400 lei/zi

=

12.000 lei

* Microbuze 1 buc. x 2 zile x 650 lei/zi

=

1.300 lei

* Autocar 1 buc. x 1 zi x 1.500 lei/zi

=

1.500 lei

Total capitolul 8 ................................

=

14.800 lei

Total cheltuieli estimate/eveniment

=

172.140 lei

*Preţurile nu includ TVA.

=

 

Total cheltuieli estimate/eveniment cu TVA

=

213.454 lei

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 664 din data de 1 septembrie 2015