Formarea trenului | trenul este alcătuit din 6 vagoane, cu pasarelă deschisă de-a lungul trenului |
Lungimea trenului | max. 114 m (peste cuplaje) |
Lăţimea maximă | în conformitate cu dimensiunea gabaritului stocului existent |
Capacitatea nominală | > = 1.200 pasageri/tren (4/m2), inclusiv min. 204 locuri standard |
Corp | aliaj de aluminiu, oţel înalt aliat sau oţel aliat cu cupru recomandat pentru fabricarea materialului rulant, conform standardelor UE |
Boghiu | tip bimotor, roţi monobloc, suspensie dublă |
Motor | asincron trifazat cu rotor în scurt-circuit suspendat |
Echipament tracţiune | invertor trifazat tensiune variabilă şi frecvenţă variabilă, tehnologie IGBT, control digital |
Frânare | frână regenerativă electrodinamică combinată cu frână reostatică, frână de fricţiune, frână de blocare, frână de mână cu arc |
Air conditioning | în cabina de conducere |
Operation | ATC (ATP + ATO), înregistrarea parametrilor de funcţionare |