ORDIN nr. 76 din 5 februarie 2016 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 al Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile
În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordonanţei Guvernului nr. 26/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile, aprobată cu modificări prin Legea nr. 55/2010, ale Hotărârii Guvernului nr. 1.013/2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul transporturilor emite următorul ordin:
Art. 1
(1)Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 al Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţat din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2)Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli al Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile se aprobă de către Consiliul de conducere al acestuia.
Art. 2
(1)Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Centrului de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Centrul de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
Art. 3
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul transporturilor,

Dan Marian Costescu

ANEXĂ: BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2016 pentru Centrul de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile
MINISTERUL TRANSPORTURILOR
- mii lei -

Cap./ Titlu

Subcap./ Articol

Paragraf/
Alineat

Denumirea indicatorilor

Program 2016

A

B

C

D

1

00.01

10

 

VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI

14.312,00

00.02

  

I. VENITURI CURENTE

8.000,00

29.00

  

C. VENITURI NEFISCALE

8.000,00

30.00

  

C1. VENITURI DIN PROPRIETATE

-

31.10

  

VENITURI DIN DOBÂNZI

-

 

03

 

Alte venituri din dobânzi

-

36.10

  

DIVERSE VENITURI

8.000,00

 

50

 

Alte venituri

8.000,00

40.10

  

III. OPERAŢIUNI FINANCIARE

6.312,00

 

15

 

Sume utilizate din excedentul anului precedent pentru efectuarea de cheltuieli

6.312,00

84.10

  

CHELTUIELI TOTAL

14.312,00

01

  

CHELTUIELI CURENTE

7.097,00

10

  

Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL

3.743,00

 

10.01

 

Cheltuieli salariale în bani

3.012,00

  

01

Salarii de bază

2.545,00

  

02

Salarii de merit

-

  

03

Indemnizaţie de conducere

-

  

04

Spor de vechime

-

  

05

Sporuri pentru condiţii de muncă

-

  

06

Alte sporuri

-

  

07

Ore suplimentare

-

  

08

Fond de premii

-

  

09

Prima de vacanţă

-

  

12

Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii

71,00

  

13

Indemnizaţii de delegare

56,00

  

30

Alte drepturi salariale în bani

340,00

 

10.02

 

Cheltuieli salariale în natură

99,00

  

01

Tichete de masă

99,00

  

30

Alte drepturi salariale în natură

-

 

10.03

 

Contribuţii

632,00

  

01

Contribuţii pentru asigurările sociale de stat

440,00

  

02

Contribuţii pentru asigurările de şomaj

14,00

  

03

Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

145,00

  

04

Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă

9,00

  

06

Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

24,00

  

07

Contribuţii la fondul de garantare pt. plata creanţelor salariale

-

20

  

Titlul II BUNURI ŞI SERVICII

3.354,00

 

20.01

 

Bunuri şi servicii

1.122,00

  

01

Furnituri de birou

40,00

  

02

Materiale pentru curăţenie

28,00

  

03

Încălzit, iluminat şi forţă motrică

40,00

  

04

Apă, canal şi salubritate

5,00

  

05

Carburanţi şi lubrifianţi

100,00

  

06

Piese de schimb

-

  

07

Transport

50,00

  

08

Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet

150,00

  

09

Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional

206,00

  

30

Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare

503,00

 

20.02

 

Reparaţii curente

-

 

20.04

 

Medicamente şi materiale sanitare

3,00

  

01

Medicamente

3,00

 

20.05

 

Bunuri de natura obiectelor de inventar

49,00

  

01

Uniforme şi echipament

15,00

  

03

Lenjerie şi accesorii de pat

-

  

30

Alte obiecte de inventar

34,00

 

20.06

 

Deplasări, detaşări, transferări

466,00

  

01

Deplasări interne

118,00

  

02

Deplasări în străinătate

348,00

 

20.11

 

Cărţi, publicaţii şi materiale documentare

5,00

 

20.12

 

Consultanţă şi expertiză

-

 

20.13

 

Pregătire profesională

268,00

 

20.14

 

Protecţia muncii

39,00

 

20.30

 

Alte cheltuieli

1.402,00

  

02

Protocol şi reprezentare

10,00

  

03

Prime de asigurare non-viaţa

46,00

  

04

Chirii

1.304,00

  

07

Fondul conducătorului instituţiei

10,00

  

30

Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii

32,00

   

CHELTUIELI DE CAPITAL

7.215,00

71

  

Titlul XIII. ACTIVE NEFINANCIARE

7.215,00

 

71.01

 

Active fixe

7.215,00

  

01

Construcţii

5.900,00

  

02

Maşini, echipamente şi mijloace de transport

627,00

  

03

Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale

32,00

  

30

Alte active fixe

656,00

 

71.03

 

Reparaţii capitale aferente activelor fixe

-

___
Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2016:
1) Număr mediu de personal: 42 persoane;
2) Câştigul mediu brut lunar: 4.992 lei (RON)/salariat;
3) În câştigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă şi suma destinată plăţii conducătorului unităţii (suma de 89 mii lei), suma destinată membrilor consiliului de conducere (71 mii lei), indemnizaţiile pentru delegări (suma de 56 mii lei), precum şi diferenţele salariale ce se vor achita urmare sentinţelor judecătoreşti definitive şi irevocabile (suma de 340 mii lei).
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 110 din data de 12 februarie 2016