HOTĂRÂRE nr. 7 din 14 decembrie 2013 pentru modificarea art. 12 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a filialelor Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei naţionale a Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România nr. 4/2012
În temeiul art. 7 alin. (3) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 24/2011 privind unele măsuri în domeniul evaluării bunurilor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 99/2013, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 8 alin. (1) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 353/2012,
Conferinţa naţională a Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România adoptă prezenta hotărâre.
Art. I
- Articolul 12 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a filialelor Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei naţionale a Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România nr. 4/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 375 din 1 iunie 2012, se modifică şi va avea următorul cuprins:
"- Art. 12
Mandatul membrilor consiliului filialei este de 2 ani, cu începere de la data de 1 ianuarie a anului următor adunării generale a filialei în care aceştia au fost aleşi."
Art. II
Mandatul membrilor consiliilor filialelor în curs de exercitare la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri încetează la data de 31 decembrie 2015.
Art. III
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Preşedintele Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România,

Marian Petre

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 826 din data de 23 decembrie 2013