ORDIN nr. 53 din 24 martie 2016 privind condiţiile de preluare a bunurilor şi documentelor Societăţii Comerciale "COMICEX" - S.A.
Având în vedere prevederile art. 3 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr.
870/2015
privind aprobarea unor măsuri în vederea dizolvării şi lichidării Societăţii Comerciale "COMICEX" - S.A. şi pentru trecerea unui imobil, aflat în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, din domeniul privat al statului în domeniul public al acestuia,
ţinând seama de faptul că actul prin care sunt desemnate structurile Ministerului Afacerilor Interne care preiau bunurile şi documentele Societăţii Comerciale "COMICEX" - S.A. are caracter individual, prin aceea că efectele sale se produc într-o singură aplicare, la data desemnării,
şi că, deşi art. 11 din Legea nr.
24/2000
privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, instituie obligaţia publicităţii doar pentru actele normative, nu şi pentru cele cu caracter individual, totuşi publicitatea actului de desemnare contribuie la realizarea de o manieră transparentă a procedurilor de dizolvare şi lichidare a Societăţii Comerciale "COMICEX" - S.A.,
în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
30/2007
privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr.
15/2008
, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul afacerilor interne
emite următorul ordin:
Art. 1
Bunurile şi documentele Societăţii Comerciale "COMICEX" - S.A. se preiau de către Ministerul Afacerilor Interne prin structuri ale aparatului central, după cum urmează:
a)
Direcţia generală financiară preia documentele create şi deţinute de societate privind salarizarea personalului şi orice acte justificative incidente acestui domeniu;
b)
Direcţia generală management resurse umane preia documentele create şi deţinute de societate cu privire la activitatea de resurse umane;
c)
Direcţia generală logistică preia celelalte bunuri, inclusiv documentele create şi deţinute de societate, altele decât cele prevăzute la lit. a) şi b).
Art. 2
Documentele care, la data radierii, fac obiectul predării către organele judiciare se preiau de către Direcţia generală logistică. După restituirea de către organele judiciare, se procedează la inventarierea şi predarea acestora, după caz, către structurile prevăzute la art. 1.
Art. 3
Preluarea bunurilor prevăzute la art. 1 şi 2 se face pe bază de proces-verbal.
Art. 4
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-
Ministrul afacerilor interne,
Petre Tobă
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 242 din data de 1 aprilie 2016