ORDIN nr. 340 din 27 februarie 2014 privind aprobarea Listei specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, precum şi pentru aprobarea modelului legitimaţiei de identificare a acestora şi a modelului procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare
Văzând Referatul de aprobare nr. 109.543 din 12 februarie 2014 al Direcţiei generale politici agricole şi strategii - Direcţia îmbunătăţiri funciare şi organizări de piaţă în sectorul vegetal,
pentru aplicarea prevederilor art. 83 alin. (4) din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi a unor structuri aflate în subordinea acestuia, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul ordin:
Art. 1
(1)Se aprobă Lista specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 1.
(2)Specialiştii prevăzuţi la alin. (1) au calitatea de agenţi constatatori şi primesc, fiecare în parte, o legitimaţie specială, eliberată de directorul general al Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare.
(3)Legitimaţia specială atestă o împuternicire nominală a titularului şi are prevăzut spaţiu pentru viză anuală.
(4)Orice faptă săvârşită împotriva agenţilor constatatori se sancţionează potrivit legii.
Art. 2
(1)Se aprobă modelul şi conţinutul legitimaţiei speciale utilizate pentru identificarea specialiştilor menţionaţi în anexa nr. 1, prevăzute în anexa nr. 2.
(2)Legitimaţiile speciale se emit şi sunt vizate anual de către Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare.
(3)Evidenţa legitimaţiilor speciale se ţine într-un registru general, în care se vor menţiona, pentru fiecare legitimaţie de control, seria, numărul de ordine, numele, prenumele şi funcţia titularului.
Art. 3
(1)Atunci când calitatea de agent constatator a titularului legitimaţiei speciale încetează, acesta o va preda Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare, în vederea anulării, care va fi consemnată în evidenţă.
(2)Pierderea sau furtul legitimaţiei speciale se comunică Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare în termen de 15 zile şi se publică în presă.
Art. 4
Se aprobă modelul procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare, prevăzut în anexa nr. 3.
Art. 5
Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 6
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage răspunderea materială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
Art. 7
Anexele nr. 1, 2 şi 3 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 8
La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 1.202/2005 privind aprobarea Listei specialiştilor împuterniciţi să constate şi să sancţioneze contravenţiile prevăzute la art. 82 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, cu modificările şi completările ulterioare, a modelului legitimaţiei de identificare a acestora, precum şi a modelului procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.024 din 18 noiembrie 2005, cu modificările ulterioare, se abrogă.
Art. 9
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

p. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,

George Octavian Turtoi,

secretar de stat

ANEXA nr. 1: LISTA specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Nr. crt.

Unitatea centrală/ Filiala Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare

Specialist împuternicit să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Funcţia

Numele

Prenumele

1

Unitatea centrală

Barbu

Adi-Florinel

Director general

2

Mărăcine

Nicolae

Director general adjunct

3

Popa

Cornel

Director tehnic

4

Nica

Adrian-Mircea

Şef serviciu

5

Bocănete

Liviu-Florin

Consilier IA

6

Maxim

Ioan

Consilier IA

7

Alecu

Răsvan

Şef serviciu

8

Ciulavu

Laurenţiu

Consilier IA

9

Roza

Albertino Giovani

Şef birou

10

Pătraşcu

Petrişor

Consilier IA

11

Tuas

Mircea

Consilier IA

12

1. Alba

Ispas

Aurel-Costică

Director

13

Sorescu

Laura Delia

Şef serviciu

14

Steop

Ildiko

Consilier IA

15

Moldovan-Trişcău

Adrian

Consilier IA

16

2. Arad

Pele

Gheorghe

Director

17

Faur

Zeni

Şef serviciu

18

Toba

Hortensia Sena

Şef serviciu

19

Meriu

Alina Aurelia

Inspector specialitate IA

20

Unc

Dimitrie

Inspector specialitate IA

21

Koller

Florica

Inspector IA

22

Stan

Florica

Consilier IA

23

3. Argeş

Zenovie

Manuel

Director

24

Capatina

Ion

Şef serviciu

25

Rosulescu

Liliana

Şef serviciu

26

Brutaru

Ion

Consilier IA

27

Radu

Mihai

Subinginer IA

28

4. Bacău

Ifrim

George

Director

29

Diaconu

Florentina

Şef serviciu

30

Sârbu

Costica

Şef serviciu

31

Stegaru

Viorel

Şef birou

32

Popa

Liliana-Sorina

Consilier IA

33

Ifrim

Veronica

Consilier IA

34

Mitregner

Rita

Subinginer IA

35

Stratula

Costel

Inspector specialitate IA

36

Bahrim

Claudia

Consilier IA

37

Manole

Cerasela

Consilier IA

38

Avadanei

Tatieana

Consilier IA

39

Macovei

Lilioara

Subinginer IA

40

Petrut

Dan Corneliu

Subinginer IA

41

5. Bihor

Gligor

Claudiu Octavian

Director

42

Tulvan

Adina-Olimpia

Şef serviciu

43

Vardai

Alexandru

Subinginer IA

44

Balaj

Iosif-Ciprian

Inspector specialitate I

45

Bungiu

Nicolae

Şef serviciu

46

Bocsan

Emanoil

Referent IA

47

6. Bistriţa-Năsăud

Brasoveanu

Constantin

Director

48

Chilom

Ion-Liviu

Şef serviciu

49

Chiorean

Alexandru

Subinginer IA

50

Covaciu

Gavril

Subinginer IA

51

7. Botoşani

Asaftei

Florin

Director

52

Leonte

Mihaela

Şef serviciu

53

Lungu

Vasile

Consilier IA

54

Muha

Elena

Consilier IA

55

Nacu

Valentin

Consilier IA

56

Apavaloaie

Maricel

Şef serviciu

57

Lazar

Ionel

Consilier IA

58

Apavaloaie

Constantin Dorel

Subinginer IA

59

Coteti

Aglaia

Subinginer IA

60

8. Brăila

Turcitu

Vasile

Director

61

Anghel

Florea

Director UA*)

62

Paveliuc

Petru

Şef serviciu

63

Birzoi

Adrian Constantin

Şef serviciu

64

Dragulin

Stelea

Subinginer IA

65

9. Braşov

Stefan

Dan Marian

Director

66

Necsulescu

Dumitru Dorel

Consilier IA

67

Dragomir

Constantin

Inspector specialitate IA

68

Zgondea

Gheorghe

Consilier IA

69

Constantin

Veronica

Subinginer IA

70

Bacanu

Gheorghe

Consilier IA

71

Luca

Adrian Valeriu

Şef serviciu

72

Luca

Mariana-Emilia

Consilier IA

73

Mantarau

Ion

Consilier IA

74

Jianu

Daniel Ioan

Consilier I

75

Nedelcu

Radu Daniel

Consilier I

76

10. Buzău

Tudor

Constantin

Director

77

Duta

Marinela

Şef serviciu

78

Murgoci

Ion

Subinginer IA

79

Simion

Gheorghe

Consilier IA

80

Voicu

Angela Simina

Consilier IA

81

Chitimus

Vasile

Şef serviciu

82

Molan

Gheorghe

Consilier IA

83

Tache

Gheorghe Nicolae

Subinginer IA

84

Tanase

Nicolae

Subinginer IA

85

11. Caraş-Severin

Maran

Ilie Ciprian

Director

86

Mutascu

Ghita

Şef serviciu

87

Mutascu

Daniela Mariana

Consilier IA

88

Nistora

Vasile Ioan

Subinginer IA

89

Jivan

Mariana Lenuţa

Subinginer IA

90

12. Călăraşi

Marin

Stefan

Director

91

Stanciu

Marian

Inspector specialitate IA

92

Petrache

Dan

Inspector IA

93

Neagu

Vasile

Inspector specialitate IA

94

13. Cluj

Balog

Iulia-Ana

Director

95

Dirja

Corina Teofilia

Şef serviciu

96

Buzas

Catalin Mihael

Şef serviciu

97

Bogdanffy

Gabor

Consilier IA

98

Ivascau

Ovidiu Ioan

Consilier IA

99

Palffi Pataki

Csilla

Subinginer IA

100

Buna

Maria Cătălina

Consilier II

101

Pleşa

Ioan

Consilier IA

102

Gorgan

Mircea

Consilier IA

103

14. Constanţa

Stanca

Teodor

Director

104

Bolma

Gheorghe-Andrian

Şef serviciu

105

Marsu

Ana

Şef serviciu

106

Trifan

Alin-Romeo

Director UA

107

Iordache

Gheorghe

Director UA

108

Onuta

Simona Cornelia

Şef birou

109

Savu

Rodica

Şef birou

110

Albu

Vasile

Inspector IA

111

Popa

Florica

Inspector IA

112

Ciogolea

Didina

Inspector specialitate IA

113

Balamaci

Mihai

Inspector specialitate IA

114

15. Covasna

Gaureanu

Mariana Aurora

Director

115

Kozma

Ruxandra

Şef serviciu

116

16. Dâmboviţa

Alexandru

Ion

Director

117

Pieptea

Ion

Şef serviciu

118

Boboc

Ion Florin

Consilier IA

119

Nita

Gheorghe

Subinginer IA

120

17. Dolj

Bucur

Iulian

Director

121

Constantin

Constantin Adrian Dănuţ

Şef serviciu

122

Ciobanu

Nicolae

Şef serviciu

123

Ploae

Paul

Inspector specialitate IA

124

Serban

Aurel

Inspector specialitate IA

125

Musuroi

Ionel

Inspector specialitate IA

126

Mihailica

Marin

Inspector specialitate IA

127

Gîscan

Mihail Grigore

Inspector specialitate IA

128

Calitoiu

Marcel

Subinginer IA

129

18. Galaţi

Barceanu

Petru

Director

130

Manea

Geta

Şef serviciu

131

Ioan

Dumitru Viorel

Consilier IA

132

Lefter

Gheorghe

Director UA

133

Chicos

Dragos

Şef birou

134

Roman

Gavrila

Inspector IA

135

Galben

Valerica Mihai

Director UA

136

Serban

Maricel

Şef birou

137

Grecu

Neculai

Inspector IA

138

19. Giurgiu

Ardei

Dumitru

Director

139

Burciu

Petrica

Şef serviciu

140

Burciu

Ioana

Şef serviciu

141

Badoi

Mihai

Consilier IA

142

Dutia

Niculai

Consilier IA

143

Ene

Gheorghe

Subinginer IA

144

20. Gorj

Contoloru

Constantin

Director

145

Vladoescu

Carmen Narcisa

Şef serviciu

146

Bicoi

Vasile

Subinginer IA

147

21. Harghita

Tompa

Eniko

Director

148

Tamas

Emil

Şef serviciu

149

Darvas

Gabriela Florina

Consilier IA

150

Ilas-Ion

Mihai-Cristian

Consilier I

151

Ilas-Ion

Irina

Consilier I

152

Burjan

Gyorgy

Consilier IA

153

22. Hunedoara

Steolea

Petru

Director

154

Bocanici

Octavian

Şef serviciu

155

Filimon

Eleonora

Consilier IA

156

Omota

Felicia

Consilier IA

157

23. Ialomiţa

Popescu

Ionuţ

Director

158

Cîmpeanu

Constantin

Director UA

159

Dutu

Neculae

Director UA

160

Mihai

Cezar-Adrian

Şef serviciu

161

24. Iaşi

Manole

Grigore

Director

162

Valeanu

Catalin

Şef serviciu

163

Radu

Romeo

Consilier IA

164

Carp

Ana

Consilier IA

165

Paraschivescu

Mariana Clarisa

Consilier IA

166

Neagu

Ioan

Şef serviciu

167

Dascalu

Constantin

Consilier IA

168

Albert

Vasile

Consilier IA

169

Diaconescu

Georgeta

Consilier IA

170

25. Ilfov

Dobre

Paul

Şef serviciu

171

Dragnea

Marcel

Subinginer IA

172

26. Maramureş

Pasca

Grigore Vlad

Director

173

Chira

Aurel

Şef serviciu

174

Popan

Larion

Subinginer IA

175

Pop

Dinu

Consilier IA

176

27. Mehedinţi

Caprarescu

Constantin

Director

177

Geagim

Lucretia

Şef serviciu

178

Stoica

Ion

Şef serviciu

179

Flondor

Luminita-Nicoleta

Consilier IA

180

Untaru

Daniela- Cristina

Consilier I

181

Macovei

Florica

Consilier IA

182

Tarăşescu

Remus

Subinginer IA

183

Ghelsinger

Vasile

Subinginer IA

184

Popescu

Gheorghe-Aurel

Consilier IA

185

Doandeşi

Ileana

Subinginer IA

186

Croitoru

Constantin

Consilier IA

187

Pucică

Dumitru

Şef birou

188

28. Mureş

Rusu

Alexandru Ioan

Director

189

Keresztes

Sandor

Şef serviciu

190

29. Neamţ

Daia

Despina

Director

191

Dârloman

Vasile

Şef serviciu

192

Bodnar

Elena

Consilier IA

193

Ursu

Ioan

Consilier IA

194

30. Olt

Vruse

Cristian-Dan

Director

195

Puchiu

Gabriel

Consilier IA

196

Puchiu

Irina

Şef serviciu

197

Tudoran

Ion

Şef serviciu

198

Dumitrescu

Gheorghe

Consilier IA

199

Petroi

Marin

Consilier IA

200

Patrascu

Gabriel

Consilier IA

201

Cazacu

Constantin

Inspector specialitate IA

202

Stoenescu

Constantin

Consilier IA

203

31. Prahova

Bolocan

Dumitru

Director

204

Tasica

Florea

Şef serviciu

205

Ionita

Nicoleta

Şef serviciu

206

Gheorghita

Viorel

Subinginer IA

207

Mihalache

Georgeta

Consilier IA

208

Panait

Constantin

Consilier IA

209

32. Satu Mare

Bucurestean

Adrian

Director

210

Spătărel

Carmen-Tisa-Doina

Şef serviciu

211

Kornis

Robert

Inspector specialitate IA

212

Bartha

Lorand

Inspector specialitate IA

213

Petric

Gheorghe

Inspector IA

214

33. Sălaj

Stan

Adrian-Călin

Director

215

Nicolae

Viorica

Consilier IA

216

Petreus

Ioan

Consilier IA

217

Muresan

Nicolae Mircea

Consilier IA

218

Pascuta

Maria

Şef serviciu

219

34. Sibiu

Baba

Ioan-Cristian

Director

220

Nemes

Gabor Balind

Consilier II

221

David

Ioan

Subinginer IA

222

35. Suceava

Florea

Florin Nicolae-Răzvan

Director

223

Filip

Mircea

Şef serviciu

224

Savu

Ioan

Consilier IA

225

Savencu

Simion-Ioan

Consilier IA

226

Agavriloae

Mihai

Consilier IA

227

Vatamanu

Gheorghe

Subinginer IA

228

36. Teleorman

Dasa

Ionel

Director

229

Pintea

Gheorghe

Şef serviciu

230

Lungu

Floricel

Şef serviciu

231

Cismelaru

Ionel

Inspector IA

232

Iana

Gheorghe

Inspector IA

233

37. Timiş

Pau

Radu-Adrian

Director

234

Nedelcu

Radu

Şef serviciu

235

Bedreag

Victor

Consilier IA

236

Lauer

Ioan

Consilier IA

237

Bota

Marcela-Simona

Şef serviciu

238

Romanu

Corina Mihaela

Inspector specialitate IA

239

Rustac

Ioan

Consilier IA

240

Bosneag-Antila

Marian

Consilier I

241

Nicorescu

Ciprian-Mihai

Consilier I

242

Horga

Ioan

Subinginer IA

243

Brasovan

Ionel-Emil

Inspector IA

244

Valcaneant

Mihai-Gheorghe

Inspector IA

245

Zamosteanu

Mihai-Gheorghe

Inspector IA

246

38. Tulcea

Damian

Marius-Florin

Director

247

Toda

Victor

Inspector specialitate IA

248

Tudor

Gica

Inspector specialitate IA

249

Damian

Florica-Eugenia

Şef serviciu

250

Tudor

Paul

Consilier IA

251

Genunche

Alina-Denisia

Consilier IA

252

Vasile

Loghin

Consilier IA

253

39. Vaslui

Anton

Cezar

Director

254

Blanariu

Victor

Şef serviciu

255

Baltag

Mihai

Director UA

256

Dumitriu

Sorin Costel

Director UA

257

Damian

Sandu

Şef serviciu

258

Rosca

Marian

Şef birou

259

Munteanu

Marian

Inspector specialitate IA

260

Ciocoiu

Adrian

Inspector specialitate IA

261

Popa

Vasile

Inspector IA

262

Atanasie

Mircea Dimitrie

Inspector specialitate IA

263

Chelarasu

Natalia

Consilier IA

264

Brodoceanu

Neculai

Referent IA

265

40. Vâlcea

Fârtat

Aurel

Director

266

Tanasie

Dumitru Emilian

Şef serviciu

267

Costache

Ion

Consilier IA

268

Duta

Mircea Sebastian

Şef birou

269

Boboc

Elena

Consilier IA

270

Constantin

Constantin

Subinginer IA

271

41. Vrancea

Mocanu

Dan-Adrian

Director

272

Rosca

Grigore

Şef serviciu

273

Cervenschi

Elena

Şef serviciu

274

Paunescu

Tatiana

Consilier IA

275

Caldarescu

Culita

Consilier IA

276

Partene

Ionel

Consilier IA

277

Guritoiu

Vasile

Consilier IA

278

Caia

Virgiliu Florin

Subinginer IA

279

Sandu

Nicolaie

Consilier IA

280

Balan

Georgian

Consilier IA

281

Chirila

Gheorghe

Şef birou

*) Director unitate de administrare.
ANEXA nr. 2: LEGITIMAŢIE SPECIALĂ de identificare a specialiştilor împuterniciţi să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- model -

MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE

Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare

Posesorul acestei legitimaţii speciale este împuternicit să constate contravenţiile şi să aplice sancţiunile prevăzute la art. 83 din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pe întreg teritoriul României.

Orice faptă săvârşită împotriva agentului constatator se sancţionează potrivit legii.

Foto

LEGITIMAŢIE SPECIALĂ

Seria .... nr. ............

Numele:

Prenumele:

BI/CI: seria .... nr. .........

CNP:

Director general,

Data eliberării:

Vizat anul 201...

Vizat anul 201...

Vizat anul 201...

Vizat anul 201...

Legitimaţia nu este transmisibilă.

ANEXA nr. 3: PROCES-VERBAL de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor în domeniul îmbunătăţirilor funciare
- model -
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare
Unitatea centrală/Filiala ...................
Adresa: ................
Încheiat în ziua ......... luna ............ anul ........ ora ....... locul .................
Subsemnatul/Subsemnata, ................. (numele şi prenumele), având calitatea de agent constatator şi funcţia de ............... în cadrul Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare - Unitatea centrală/Filiala ................, împuternicit să constat contravenţii şi să aplic sancţiuni în domeniul îmbunătăţirilor funciare prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 340/2014, având legitimaţia seria ...... nr. .......... din data de .........., în urma controlului efectuat la ........... am constatat:*) ...............
*) Se descriu contravenţia, articolul de lege încălcat şi împrejurările în care a fost săvârşită contravenţia.
Fapta/Faptele de mai sus constituie contravenţie/contravenţii conform art. 83 alin. (1) din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi se sancţionează potrivit art. 83 alin. (2) şi, după caz, alin. (3) din acelaşi act normativ.
Fapta/Faptele a fost/au fost constatată/constatate în ziua de .......... ora ....... locul ............... şi se sancţionează cu .........., conform ............. .
De săvârşirea faptei/faptelor se face/fac vinovat/vinovaţi contravenientul/contravenienţii:
A...................., în calitate de persoana juridică, cu sediul în ..............., cod fiscal ........... nr. J.../........ cod unic de înregistrare (CUI) nr. ............, reprezentată prin ..........., funcţia .........., legitimaţia seria ...... nr. .........., eliberată de ............ la data ..............;
B...................., în calitate de persoana fizică, cu domiciliul în ..............., legitimat cu B.I./C.I. seria ..... nr. ........., eliberat/eliberată de .......... la data de ..........., C.N.P ......., având ocupaţia ................. la .................. .
Alte menţiuni: Obiecţiuni ale contravenientului/contravenienţilor: ....................................
S-au constatat următoarele fapte şi s-au luat măsuri cu caracter obligatoriu: .....................
Contravenientul/Contravenienţii nu este/nu sunt de faţă/refuză/nu poate/nu pot să semneze procesul-verbal.
Amenda se achită integral în contul nr. .............., în termen de 15 zile de la comunicare.
O copie de pe dovada plăţii, însoţită de copia procesului-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor, va fi comunicată prin poştă sau fax instituţiei noastre, astfel: Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare - Unitatea centrală/Filiala .............., adresa ............., nr. fax ........... .
Împotriva prezentului proces-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor, care ţine loc şi de înştiinţare de plată, se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării ori, după caz, a comunicării acestuia la judecătoria în raza căreia s-a săvârşit fapta.
Prezentul proces-verbal s-a întocmit în 3 exemplare, dintre care unul s-a înmânat personal/comunicat contravenientului/prin poştă cu aviz de primire.

Agent constatator - Specialist împuternicit cu constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor pentru contravenţiile prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

........................

(semnătura)

Contravenient,

....................

(semnătura)

La încheierea prezentului proces-verbal de constatare a contravenţiilor şi de aplicare a sancţiunilor a fost de faţă ................, în calitate de martor, domiciliat în ............, str. ............. nr. ......, judeţul ........, legitimat cu B.I./C.I. seria ..... nr. ........, eliberat/eliberată de ......... la data de ............, C.N.P. ........... .

Data ..................

Semnătura martorului .........................

Motivele încheierii procesului-verbal fără martor: ....................

Agent constatator - Specialist împuternicit cu constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor prevăzute la art. 83 din Legea nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

......................

(semnătura)

 
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 177 din data de 12 martie 2014