HOTĂRÂRE nr. 980 din 11 decembrie 2013 pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 255/2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 pentru Societatea Comercială de Conservare şi Închidere a Minelor "Conversmin" - S.A. Bucureşti, aflată sub autoritatea Ministerului Economiei
Având în vedere prevederile art. 4 lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară şi ale art. 53 alin. (1) lit. a) din Legea bugetului de stat pe anul 2013 nr. 5/2013, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic
- Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 255/2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 pentru Societatea Comercială de Conservare şi Închidere a Minelor "Conversmin" - S.A. Bucureşti, aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 289 din 22 mai 2013, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotărâre.
-****-

PRIM-MINISTRU

VICTOR-VIOREL PONTA

Contrasemnează:

Ministrul economiei,

Andrei Dominic Gerea

Viceprim-ministru,

ministrul finanţelor publice,

Daniel Chiţoiu

p. Ministrul delegat pentru buget,

Gheorghe Gherghina,

secretar de stat

Ministrul muncii, familiei, proiecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,

Mariana Câmpeanu

ANEXĂ:
(- Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 255/2013)
MINISTERUL ECONOMIEI
Societatea Comercială de Conservare şi Închidere a Minelor "Conversmin" - S.A. Bucureşti
Str. Mendeleev nr. 36-38, camera 34, sectorul 1, Bucureşti
Cod unic de înregistrare RO 14923006
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2013 rectificat
 

mii lei

  

INDICATORI

Nr. rd.

Propuneri BVC rectificat 2013

0

1

2

3

4

I

  

VENITURI TOTALE

(Rd. 1 = Rd. 2+Rd. 3+Rd. 4)

1

55.922

1

 

Venituri din exploatare

2

54.752

2

 

Venituri financiare

3

800

3

 

Venituri extraordinare

4

370

ii

1

 

CHELTUIELI TOTALE

(Rd. 5 = Rd. 6+Rd. 17+Rd. 18)

5

55.904

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

6

55.904

A.

cheltuieli cu bunuri şi servicii

7

1.344

B.

cheltuieli cu impozite, taxe şi vărsăminte asimilate

8

89

C.

cheltuieli cu personalul, din care:

9

6.464

C1

ch. cu salariile

10

4.141

C2

bonusuri

11

364

C3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

12

0

 

- cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente disponibilizărilor de personal

13

0

C4

cheltuieli aferente contractului de mandat

14

554

C5

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, fondurile speciale şi alte obligaţii legale

15

1.405

D.

alte cheltuieli de exploatare

16

48.007

2

 

Cheltuieli financiare

17

 

3

 

Cheltuieli extraordinare

18

 

III

  

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

19

18

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

20

3

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

21

15

1

 

Rezerve legale

22

 

2

 

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege

23

 

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

24

 

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plaţii dobânzilor, comisioanelor şt altor costuri aferente acestor împrumuturi externe

25

 

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

26

 

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. 22, 23, 24, 25 şi 26.

27

15

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10 % din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă

28

 

8

 

Minimum 50 % vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende cuvenite acţionarilor, în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat, din care:

29

13

 

a)

- dividende cuvenite bugetului de stat sau local, după caz

30

13

9

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la Rd. 22 - Rd. 29 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

31

2

VI

  

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

32

 

VII

  

CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care

33

 
 

a)

cheltuieli materiale

34

 
 

b)

cheltuieli cu salariile

35

 
 

c)

cheltuieli privind prestările de servicii

36

 
 

d)

cheltuieli cu reclamă şi publicitate

37

 
 

e)

alte cheltuieli

38

 

VIII

  

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

39

163

1

 

Alocaţii de la buget

40

 

IX

  

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII

41

163

X

  

DATE DE FUNDAMENTARE

42

 

1

 

Nr. de personal prognozat la finele anului

43

99

2

 

Nr. mediu de salariaţi total *

44

84

3

 

Cheltuieli de natură salarială (a+b), din care:

45

4.505

 

a)

cheltuieli cu salariile

46

4.141

 

b)

bonusuri

47

364

4

 

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza fondului de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă (Rd. 46/Rd. 44) / 12*1000

48

4.108

5

 

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana) influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei şi sau natură (Rd. 45/Rd. 44) / 12*1000

49

4.469

6

 

Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană) (Rd. 2/Rd. 44)

50

652

7

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană) (Rd. 2/Rd. 44*ICP)

51

 

8

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (volum masă procesată mc/ persoană)

52

71.528

9

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (Rd. 5/Rd. 1) x 1000

53

1.000

10

 

Plăţi restante, în preţuri curente

54

 

11

 

Creanţe restante, în preţuri curente

55

 
Notă: * Numărul mediu scriptic prevăzut de 84 de persoane se realizează datorită aplicării reducerii conform Hotărârii CA nr. 10/05.08.2013. În condiţii normale de muncă numărul mediu de personal ar fi fost de 90 persoane.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 780 din data de 13 decembrie 2013