HOTĂRÂRE nr. 819 din 31 iulie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "Şantierul Naval Mangalia" - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "Şantierul Naval Mangalia" - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2
(1)Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi al Ministerului Finanţelor Publice, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială "Şantierul Naval Mangalia" - S.A. poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
-****-

PRIM-MINISTRU

VICTOR-VIOREL PONTA

Contrasemnează:

p. Ministrul economiei,

comerţului şi mediului de afaceri,

Gelu-Ştefan Diaconu,

secretar de stat

Ministrul muncii,

familiei şi protecţiei sociale,

Mariana Câmpeanu

Viceprim-ministru,

ministrul finanţelor publice,

Florin Georgescu

ANEXĂ:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Operatorul economic: Societatea Comercială "Şantierul Naval Mangalia" - S.A.
Sediul/Adresa: Mangalia, Intrarea Portului nr. 1
Cod unic de înregistrare: 14325290
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012
 

mii lei

 

INDICATORI

Nr. rd.

2011

BVC 2012

Realizat

Propuneri

0

1

2

3

4

5

I.

  

VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15)

1

8.763

3.989

 

1

 

Venituri din exploatare, din care:

2

8.201

3.988

  

a)

din producţia vândută

3

7.898

1.322

  

b)

din vânzarea mărfurilor

4

41

14

  

c)

din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care:

5

  
   

c1

subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare

6

  
   

c2

transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare

7

  
  

d)

producţia de imobilizări

8

  
  

e)

alte venituri din exploatare

9

262

2.652

    

- venituri conform OUG 95/2002

9a

169

195

 

2

 

Venituri financiare, din care:

10

562

1

  

a)

din imobilizări financiare

11

  
  

b)

din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate

12

  
  

c)

din dobânzi

13

35

1

  

d)

alte venituri financiare

14

527

 
 

3

 

Venituri extraordinare

15

  

II

  

CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51)

16

8.328

3.304

 

1

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

17

8.328

3.304

  

a)

cheltuieli materiale

18

18,2

18

  

b)

alte cheltuieli externe (cu energie şi apă)

19

14,3

14

  

c)

cheltuieli privind mărfurile

20

12

10

  

d)

cheltuieli cu personalul, din care:

21

184,9

148

   

d1

ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd 95)

22

104,4

87,7

   

d2

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care:

23

57,4

37

    

ch. privind contribuţia la asigurări sociale

24

43,2

26

    

ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj

25

0,8

1

    

ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate

26

10,7

7

    

ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii

27

2,7

3

   

d3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

28

23,1

23

    

d3.1) ch. sociale prevăzute prin art. 21 Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care:

29

0

3

    

- tichete de creşă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

30

  
    

- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

31

  
    

d3.2) tichete de masă

32

19

16

    

d3.3) tichete de vacanţă

33

  
    

d3.4) alte drepturi de personal conform prevederilor legale

33a

4,1

4

  

e)

ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări

34

  
  

f)

ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti

35

  
  

g)

ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale

36

47

65

  

h)

ch. cu prestaţiile externe

37

5.820,3

1.450

  

i)

alte cheltuieli de exploatare, din care:

38

2.231,3

1.599

   

i1) contract de mandat

39

59

69

   

i2) ch. de protocol, din care:

40

0,6

0,5

    

- tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

41

  
   

i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care:

42

2

0,5

    

tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

43

  
    

tichete cadou ptr. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

44

  
   

i4) ch. cu sponsorizarea

45

  
   

i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale

46

  
   

i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor

47

  
   

i7) cheltuieli conform OUG 95/2002 şi/ sau cheltuieli şomaj tehnic

47a

169

195

   

i8) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special, etc.

47b

40

60

   

i9) cheltuieli cu majorările şi penalităţile aferente obligaţiilor către bugete de stat şi alte instituţii

47c

  
 

2

 

Cheltuieli financiare, din care:

48

0

0

  

a)

cheltuieli privind dobânzile

49

  
  

b)

alte cheltuieli financiare

50

  
 

3

 

Cheltuieli extraordinare

51

  

III

  

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

52

435

685

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

53

0

110

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

54

435

575

 

1

 

Rezerve legale

55

22

 
 

2

 

Alte rezerve reprezentând facilitaţi fiscale prevăzute de lege

56

  
 

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

57

413

576

 

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plaţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi

58

  
 

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

59

  
 

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 şi 59.

60

  
 

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă

61

  
 

8

 

Minimim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat

62

  
 

9

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

63

  

VI

  

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

64

  

VII

  

CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE, din care:

65

  
  

a)

cheltuieli materiale

66

  
  

b)

cheltuieli salariale

67

  
  

c)

cheltuieli privind prestări servicii

68

  
  

d)

cheltuieli cu reclama şi publicitate

69

  
  

e)

alte cheltuieli

70

  

VIII

  

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

71

  
 

1

 

Surse proprii

72

  
 

2

 

Alocaţii de la buget

73

  
 

3

 

Credite bancare

74

  
  

a)

- interne

75

  
  

b)

- externe

76

  
 

4

 

Fonduri europene

77

  
 

5

 

Alte surse

78

  

IX

  

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

79

  
 

1

 

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului

80

  
 

2

 

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

81

  
  

a)

interne

82

  
  

b)

externe

83

  

X

  

REZERVE, din care:

84

  

XI

1

 

Rezerve legale

85

  
 

2

 

Rezerve statutare

86

  
 

3

 

Alte rezerve

87

  

XII

  

DATE DE FUNDAMENTARE

88

  
 

1

 

Venituri totale

89

8.594

3.794

 

2

 

Cheltuieli aferente veniturilor totale

90

8.159

3.109

 

3

 

Nr. prognozat de personal la finele anului

91

13

13

 

4

 

Nr. mediu de salariaţi total în activitate

92

6

5

   

Nr. salariaţi nucleu cf. OUG 95

92a

7

8

 

5

 

Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care:

93

127,4

106,2

  

a)

fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă

94

100,4

84

  

b)

alte cheltuieli cu personalul

95

4,0

3,7

  

c)

alte bonificaţii şi bonusuri în bani şi/sau natură

96

23

19

 

6

a)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) (Rd.94/Rd.92)/12*1000

97

1.395

1.394

  

b)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei şi sau natură (Rd.93/Rd.92)/ 12*1000

98

1.770

1.770

 

7

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană)(Rd.89/92)

99

1.432

759

 

8

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană)(Rd.89/92 x ICP)

100

1.481

759

 

9

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană)

101

  
 

10

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 =(Rd.16/rd.1)x1000

102

949

819

 

11

 

Plăţi restante

103

  
  

a)

preţuri curente

104

17.180

15.881

  

b)

preţuri comparabile

105

17.764

15.881

 

12

 

Creanţe restante

106

  
  

a)

preţuri curente

107

993

988

  

b)

preţuri comparabile

108

1.027

988

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 713 din data de 19 octombrie 2012