NORME METODOLOGICE din 23 februarie 2016 privind condiţiile de punere în aplicare a măsurii de distilare voluntară a subproduselor vinicole, eligibilă pentru finanţare în cadrul Programului naţional de sprijin al României în sectorul vitivinicol 2014-2018
CAPITOLUL I: Dispoziţii generale
Art. 1
În sensul prezentelor norme metodologice, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:
a)autoritate competentă - în scopul implementării măsurii de distilare voluntară a subproduselor vinicole, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, denumit în continuare M.A.D.R., se consideră autoritate competentă;
b)producător - orice persoană fizică sau juridică sau orice grup de astfel de persoane care produce vin din struguri proaspeţi, din must de struguri, din must de struguri parţial fermentat sau vin nou aflat încă în fermentare, din producţia proprie sau din achiziţii, precum şi orice persoană fizică sau juridică sau grupare de astfel de persoane care deţine subproduse rezultate din procesarea strugurilor şi/sau fermentarea vinului;
c)distilator autorizat - orice persoană juridică sau grupare a unor astfel de persoane care distilează subproduse vinicole sau din orice altă transformare de struguri şi este autorizat de către autoritatea competentă a ţării pe teritoriul căreia îşi are sediul fabrica de distilare pentru a acţiona în baza art. 52 din Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului, cu completările ulterioare;
d)exerciţiu FEGA sau exerciţiu bugetar - prin exerciţiu FEGA "anul X" se înţelege perioada cuprinsă între data de 16 octombrie a anului anterior (X-1) şi data de 15 octombrie a anului X;
e)transvazare - se înţelege mutarea alcoolului brut dintr-un vas în altul;
f)grad dall - cantitatea de alcool etilic anhidru (100% vol.) conţinut în 0,1 litri; 10% vol. reprezintă un grad dall la temperatura de +20°C; un litru de alcool etilic anhidru conţine 10 grade dall;
g)grad sall (echivalent tărie alcoolică) - grade/litru înmulţite cu numărul de litri, produs numit şi grade "Salleron". Astfel, de exemplu, un vagon de vin cu tăria alcoolică de 10% vol. conţine 10.000x10°/l = 100.000° Sall.
CAPITOLUL II: Respectarea obligaţiei de eliminare a subproduselor
Art. 2
(1)Persoanele fizice sau juridice sau grupările acestora care au realizat procesul de vinificaţie trebuie să elimine toate subprodusele obţinute, conform Ordinului viceprim-ministrului, ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, nr. 1.562/2014 pentru aprobarea Procedurii de retragere sub control a subproduselor vitivinicole, cu excepţia producătorilor care, în timpul campaniei viticole în cauză, nu produc mai mult de 25 hectolitri de vin.
(2)Respectarea eliminării subproduselor se va realiza prin una dintre procedurile stabilite prin actul normativ menţionat la alin. (1).
(3)Cantitatea minimă de alcool conţinută de subprodusele eliminate trebuie să fie:
a)10% alcool conţinut în volumul vinului produs care s-a obţinut din vinificarea directă a strugurilor;
b)5% alcool conţinut în volumul vinului produs care s-a obţinut pornind de la mustul de struguri sau din vin nou în procesul de fermentaţie.
(4)În cazul în care nu se ating procentele stabilite la alin. (3), producătorul care a realizat vinificarea trebuie să predea vinul din producţia proprie spre distilare pentru asigurarea nivelului minim de alcool aferent subproduselor vitivinicole care trebuiau eliminate.
(5)Producătorii care au obligaţia de eliminare a subproduselor trebuie să respecte obligaţia de predare, după cum urmează:
a)pentru tescovină, până cel târziu la 31 decembrie a campaniei viticole în cauză;
b)pentru drojdii, până cel târziu la 15 septembrie a anului următor.
Art. 3
(1)Volumul de alcool ce trebuie eliminat prin intermediul subproduselor se determină în funcţie de tăria alcoolică naturală aferentă zonelor viticole, astfel:
a)tăria alcoolică minimă pe zonele viticole din România:
1.(i) zona viticolă B: 8,5% vol.;
2.(ii) zona viticolă C I: 9% vol.;
3.(iii) zona viticolă C II: 9,5% vol.;
b)cantitatea de alcool conţinută de subprodusele vitivinicole va fi de cel puţin:
1.(i) 10% din volumul de alcool conţinut în vinul cu sau fără indicaţie geografică, denumit în continuare vin cu sau fără I.G.;
2.(ii) 7% din volumul de alcool conţinut în vinul cu denumire de origine controlată, denumită în continuare vin cu D.O.C.
(2)Cantitatea minimă de subproduse vitivinicole ce trebuie supusă retragerii sub control se determină astfel:
a)cantitatea de vin obţinută (hl) x tăria alcoolică [în funcţie de zona viticolă prevăzută la alin. (1) lit. a) = Z (% vol./hl);
b)Z (% vol./hl) x procentul [prevăzut la alin. (1) lit. b)] = Y, cantitatea minimă de subproduse vinicole ce trebuie distilate.
(3)În conformitate cu dispoziţiile anexei VIII "Practicile oenologice menţionate la articolul 80 partea II - Restricţii" a Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013, cu completările ulterioare, este interzisă suprapresarea strugurilor, precum şi presarea drojdiilor de vin şi reînceperea fermentaţiei tescovinei de struguri cu scopuri diferite de distilare.
(4)Conţinutul minim de alcool pur în subprodusele eliminate trebuie să fie următorul:
a)tescovină de struguri: 2,8 litri de alcool pur la fiecare 100 kilograme;
b)drojdii de vin: 4 litri de alcool pur la fiecare 100 kilograme.
Art. 4
(1)În vederea obţinerii autorizaţiei de distilator autorizat pentru distilarea voluntară a subproduselor, eligibilă pentru finanţare în cadrul Programului naţional de sprijin al României în sectorul vitivinicol 2014-2018, solicitantul depune la M.A.D.R. cererea de acordare a autorizaţiei de distilator pentru distilarea voluntară a subproduselor, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezentele norme metodologice.
(2)Distilatorul va transmite producătorului, ca element justificativ al predării sale, un certificat de recepţie a materiei prime pentru distilare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentele norme metodologice, cu intrările zilnice de materie primă pentru fiecare tip de produs predat (tescovină, drojdii şi vin), menţionând cel puţin natura, cantitatea şi gradul de alcool volumetric al produsului predat, precum şi data recepţiei şi dacă toate cheltuielile de transport sunt în sarcina producătorului sau a distilatorului.
(3)Distilatorul transmite certificatul de recepţie a materiei prime pentru distilare producătorului în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data recepţiei materiei prime pentru distilare.
(4)Distilatorul trebuie să încheie un contract cu producătorul care să prevadă toate clauzele privind colectarea subproduselor, respectiv partea care suportă contravaloarea transportului.
CAPITOLUL III: Schema de sprijin pentru distilarea subproduselor
Art. 5
(1)Sprijinul prevăzut la art. 52 din Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013, cu completările ulterioare, se acordă distileriilor care procesează subprodusele de vinificaţie care sunt livrate pentru distilare în alcool brut cu o tărie alcoolică de minimum 92% din volum.
(2)Operaţiunile de distilare trebuie finalizate cel mai târziu la data de 31 iulie a campaniei viticole în cauză.
(3)Beneficiarii sprijinului trebuie să respecte următoarele cerinţe:
a)distileria să fie localizată pe teritoriul României;
b)distileria să recepţioneze subprodusele de pe întreg teritoriul ţării, indiferent de localizare.
Art. 6
(1)Pentru a obţine sprijinul menţionat la art. 5, alin. (1), distilatorul va depune, trimestrial, o cerere de sprijin pentru alcoolul obţinut.
(2)Cererea privind sprijinul pentru distilarea subproduselor se întocmeşte şi se distribuie gratuit solicitanţilor prin centrele judeţene şi centrele locale ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură sau al municipiului Bucureşti, denumită în continuare A.P.I.A.
(3)Perioada de depunere a cererilor aferente unei anumite campanii viticole este cuprinsă între 16 octombrie şi 31 iulie.
(4)Cererea de sprijin se depune la sediul centrului judeţean al A.P.I.A. în care este amplasată distileria.
(5)Cererea va fi însoţită de următoarele documente:
a)împuternicire/procură notarială, în cazul în care cererea se face prin intermediul unui reprezentant mandatat;
b)centralizatorul certificatelor de recepţie elaborate de către producător, în conformitate cu modelul menţionat în anexa nr. 2 la paragraful Datele produselor recepţionate;
c)dovada distilării, prin depunerea "Raportului de fabricaţie" prevăzut în anexa nr. 5 care face parte integrantă din prezentele norme metodologice;
d)dovada plăţii către producător a transportului subproduselor vinicole, după caz;
e)justificarea destinaţiei alcoolului.
Art. 7
(1)Plăţile se finanţează integral din Fondul European Agricol de Garanţie (FEGA), prin A.P.I.A., în lei, la cursul de schimb stabilit de Regulamentul delegat (UE) nr. 907/2014 al Comisiei din 11 martie 2014 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1.306/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte agenţiile de plăţi şi alte organisme, gestiunea financiară, verificarea şi închiderea conturilor, garanţiile şi utilizarea monedei euro.
(2)Plata se face în cadrul exerciţiului financiar în care verificarea cererii a fost finalizată, în urma controalelor administrative şi la faţa locului efectuate de către A.P.I.A.
(3)A.P.I.A. întocmeşte situaţia centralizatoare privind sumele necesare acordării sprijinului financiar aprobat pentru măsura de distilare a subproduselor şi o transmite direcţiei de specialitate din cadrul M.A.D.R., care solicită Ministerului Finanţelor Publice, denumit în continuare M.F.P., deschiderea creditelor bugetare.
(4)După aprobarea de către M.F.P. a cererii pentru deschiderea creditelor bugetare, M.A.D.R. alimentează contul A.P.I.A., în termen de 10 zile lucrătoare, în vederea virării sumelor necesare acordării sprijinului financiar în conturile beneficiarilor.
Art. 8
(1)Valoarea sprijinului, pentru % volum şi pentru hectolitru de alcool brut obţinut, este următoarea:
a)din tescovină: 1,1 euro % volum/hl;
b)din drojdii şi vin: 0,5 euro % volum/hl.
(2)Contravaloarea cheltuielilor de transport efectuate de producător pentru predarea produselor va fi plătită de distilator, prin transfer sau depunere bancară, respectiv:
a)0,300 euro pentru % volum şi pentru hectolitru din predările de tescovină de struguri;
b)0,200 euro pentru % volum şi pentru hectolitru din predările de vin şi drojdii de vin.
(3)Dovada plăţii din partea distilatorului către producător a acestor cheltuieli se va completa în conformitate cu modelul menţionat în anexa nr. 3 "Piaţa cheltuielilor de transport către producător" care face parte integrantă din prezentele norme metodologice, împreună cu copiile documentelor justificative ale realizării transferurilor sau depunerilor bancare, menţionate la pct. 4 din anexa menţionată.
(4)Anexa nr. 3 "Plata cheltuielilor de transport către producător" şi anexa nr. 4 "Document justificativ al cheltuielilor de transport" care fac parte integrantă din prezentele norme metodologice nu se completează în cazul în care transportul este efectuat pe cheltuiala distilatorului.
Art. 9
(1)Conform dispoziţiilor art. 5 alin. (1), alcoolul care rezultă din distilarea pentru care s-a acordat sprijin este destinat exclusiv în scopuri energetice sau industriale, pentru a evita denaturarea concurenţei.
(2)Distilatorul va depune la A.P.I.A., în termen de 30 zile lucrătoare de la data finalizării vânzării fiecărui lot, ca element de justificare a destinaţiei, un centralizator al vânzărilor, conform anexei nr. 6 care face parte integrantă din prezentele norme metodologice, împreună cu următoarele documente:
a)procese-verbale rezumative zilnice de recepţie a alcoolului, completate de firma de recepţie a alcoolului;
b)factura fiscală;
c)codul CAEN al destinatarului produselor, alocat în conformitate cu registrul comerţului care să garanteze că activitatea permite uzul industrial sau energetic al alcoolului;
d)obligaţia scrisă a destinatarului produselor de a folosi, exclusiv în scopuri energetice sau industriale, alcoolul care rezultă din distilarea pentru care s-a acordat sprijin, conform declaraţiei-angajament prevăzute în anexa nr. 7 care face parte integrantă din prezentele norme metodologice.
(3)Documentul privind destinaţia alcoolului obţinut trebuie să fie depus de către distilatorul autorizat înainte de data de 31 ianuarie a campaniei următoare, la A.P.I.A.
(4)Pierderile admise datorate evaporării şi/sau transvazării cuprind următoarele procente, după caz:
a)cel mult 0,5% din cantităţile de alcool depozitate, pe trimestre, ca pierdere de alcool datorată evaporării;
b)cel mult 1% din cantităţile de alcool retrase din depozite, ca pierdere de alcool datorată transvazării.
CAPITOLUL IV: Controlul
Art. 10
(1)A.P.I.A. verifică respectarea condiţiilor stabilite pentru acordarea şi efectuarea plăţilor, după cum urmează: producţia de alcool, caracteristicile alcoolului produs, plata către producător a cheltuielilor de transport, după caz, şi justificarea uzului industrial sau energetic al alcoolului.
(2)Pe lângă controalele scriptice, inspectorii A.P.I.A. din centrul judeţean în care este localizat distilatorul verifică, pe teren, respectarea condiţiilor prevăzute la alin. (1).
CAPITOLUL V: Comunicări realizate de către distilator
Art. 11
(1)În termen maxim de 20 de zile lucrătoare de la data la care a avut loc recepţia subproduselor, distilatorii vor trimite la A.P.I.A. certificatele de recepţie, în conformitate cu modelul din anexa nr. 2.
(2)Pentru anul de comercializare 2015/2016 certificatele de recepţie menţionate la alin. (1) se trimit la A.P.I.A. până la data de 31 iulie 2016.
(3)Până cel târziu în data de 10 a fiecărei luni se va trimite un rezumat lunar care să înglobeze toate operaţiunile de distilare efectuate în luna anterioară.
CAPITOLUL VI: Compatibilitatea sprijinului
Art. 12
Este interzisă cumularea sau completarea sprijinului acordat pentru distilarea subproduselor cu alte forme de sprijin acordate în acelaşi scop.
-****-
ANEXA nr. 1: CERERE pentru acordarea autorizaţiei de distilator pentru distilarea voluntară a subproduselor [art. 52 din Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013]
Datele distilatorului
Societatea .........................., cu sediul în ...... (Se va înscrie adresa completă.) ... nr. reg. Com. ...................., CUI .............., tel./fax ..............., e-mail ....................., cod CAEN .........................., reprezentată prin dl. ......................, având funcţia de ........................., posesor B.I./C.I. seria .................. nr. ...................... .
RANDAMENT
Produs
Grad
Litri/zi
Alcool brut ..................
DECLARĂ:
- Cunoaşte şi respectă dispoziţiile Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului, cu completările ulterioare, ale Regulamentului (CE) nr. 555/2008 al Comisiei din 27 iunie 2008 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului privind organizarea comună a pieţei vitivinicole în ceea ce priveşte programele de sprijin, comerţul cu ţările terţe, potenţialul de producţie şi privind controalele în sectorul vitivinicol, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale celorlalte acte normative comunitare şi naţionale.
- Se obligă pe toată perioada de valabilitate a autorizaţiei să nu producă alcool pornind de la melase sau de la alte produse nonvinicole, nici să le depoziteze în interiorul fabricii.
- Doreşte să participe în calitate de distilator autorizat pentru a realiza distilarea voluntară a subproduselor, transformare pe care o va realiza pe cont propriu, plătind producătorului, atunci când acesta îşi asumă cheltuiala, valoarea destinată compensării cheltuielilor aferente transportului materiei prime.
- Se obligă să ofere toată documentaţia şi toate informaţiile necesare pentru a justifica faptul că alcoolul brut care reiese din distilare va avea un grad alcoolic de cel puţin 92% volume şi se va folosi exclusiv în scopuri industriale sau energetice.
- Se obligă să ţină contabilitate separată pentru diferitele tipuri de produse predate, obligându-se să efectueze comunicările stabilite în actele normative şi să trimită către autoritatea competentă toate rapoartele stabilite de aceasta.
- Se obligă să primească produsele predate de către producători în modul şi la termenul menţionat în actele normative şi să efectueze distilarea.
- Se obligă să ofere producătorului la termenul stabilit, ca dovadă a predării subproduselor, un certificat care menţionează cel puţin natura, cantitatea şi gradul alcoolic volumetric al subprodusului trimis, precum şi data livrării, dacă acele cheltuieli de transport sunt suportate de producător sau de distilator, cu respectarea termenelor.
- Trebuie să se supună oricărui control, desemnând în acest scop persoane care pot semna procesele-verbale aferente şi care se pot obliga în numele distilatorului.
Domnul/doamna ................ Semnătura ......................
Domnul/doamna .................. Semnătura ...................
Domnul/doamna ................... Semnătura ....................
- E înregistrat la .......... şi la ............, în baza documentelor depuse.
- Dispune de instalaţiile şi de infrastructura necesare care asigură fuxul tehnologic al distilării în timpul, forma şi calitatea impuse prin actele normative.
Şi, pe baza acestora,
SOLICITĂ
Autorizaţia prevăzută de Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013, cu completările ulterioare, pentru a activa în calitate de distilator autorizat în cadrul distilării voluntare a subproduselor, conform art. 52 din Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013, cu completările ulterioare.
În acest scop se ataşează următoarele documente:
1.certificat de înregistrare fiscală;
2.împuternicirea/procura notarială, în cazul în care cererea se face printr-un reprezentant mandatat;
3.certificat că nu are datorii fiscale restante la bugetul de stat;
4.copie de pe autorizaţiile obţinute de la alte autorităţi publice cu competenţe în domeniu, conform reglementărilor în vigoare.
La ............., la data de .............. luna .......... anul .............
Pentru distilator,
...........................
Semnat
.........................
(proprietar, manager, împuternicit legal etc.)
ANEXA nr. 2: Certificat de recepţie a materiei prime pentru distilare
Datele distilatorului
Societatea ........................, cu sediul în .............. (Se va înscrie adresa completă.) ............. nr. reg. com. .............., CUI .............., reprezentată prin dl. .............., având funcţia de ......................, posesor B.I./C.I. seria .......... nr. ................
Datele producătorului
Persoană fizică: nume ................, prenume ..................., domiciliat în ................. (Se va înscrie adresa completă.) ...................., posesor B.I./C.I. seria ............... nr. ..................
Persoană juridică: Societatea ......................, cu sediul în ............ (Se va înscrie adresa completă.) ......., nr. reg. com. ....................., CUI ......................., reprezentată prin dl. ..................., având funcţia de ............................., posesor B.I./C.I. seria ........... nr. ...................
Datele produselor recepţionate

Nr. crt.

Data

Document de însoţire

Denumire produs

Cantitate

Concentraţie alcoolică

Total grade sall

    

kg

litri

  
        
        
  

TOTAL

     
Subsemnatul, ............................., în calitate de reprezentant al Societăţii ............... (Se va înscrie denumirea distilatorului.) ............., certific faptul că:
- La data de ............. s-au recepţionat în cadrul acestei distilerii, de la ...................., produsele menţionate.
- Conform analizelor realizate, se respectă specificaţiile impuse şi sunt însoţite de documentul menţionat.
- Cheltuielile de transport al produselor au fost suportate de distilator/producător.
- Prezentul certificat a fost completat în două exemplare, unul pentru producător şi unul pentru distilator.
Distilator,
.................
(semnătura şi ştampila)
Producător,
...................
(semnătura şi ştampila*)
___
*Ştampila, după caz.
ANEXA nr. 3: Plata cheltuielilor de transport către producător
Datele distilatorului
Societatea ........................, cu sediul în .............. (Se va înscrie adresa completă.) ............. nr. reg. com. .............., CUI .............., reprezentată prin dl. .............., având funcţia de ......................, posesor B.I./C.I. seria .......... nr. ................
Datele producătorului
Persoană fizică: nume ................, prenume ..................., domiciliat în ................. (Se va înscrie adresa completă.) ...................., posesor B.I./C.I. seria ............... nr. ..................
Persoană juridică: Societatea ......................, cu sediul în ............ (Se va înscrie adresa completă.) ......., nr. reg. com. ....................., CUI ......................., reprezentată prin dl. ..................., având funcţia de ............................., posesor B.I./C.I. seria ........... nr. ...................
1.Situaţia certificatelor de recepţie a tescovinei

Nr. crt.

Data

Document de însoţire

Cantitate

Concentraţie alcoolică

Total grade sall

   

kg

litri

  
       
       
 

TOTAL

     
2.Situaţia certificatelor de recepţie a drojdiei de vin

Nr. crt.

Data

Document de însoţire

Cantitate

Concentraţie alcoolică

Total grade sall

   

kg

litri

  
       
       
 

TOTAL

     
3.Cuantumurile acordate în schimbul materiei prime recepţionate:
- 0,300 euro/% vol./hl pentru tescovina recepţionată;
- 0,200 euro/% vol./hl pentru drojdia de vin recepţionată.
4.Plata aferentă materiei prime recepţionate

Nr. crt.

Beneficiar

Cantitatea predată
% vol./hl

Suma de plată
- lei -

Suma achitată
- lei -

Documentul de plată

      
      
 

TOTAL

    
Declar pe propria răspundere că toate datele menţionate în acest document sunt reale şi cunosc prevederile legale cu privire la falsul în declaraţii, conform Codului penal.
Data ..............
Distilator,
.......................
(semnătura şi ştampila)
Producător,
..........................
(semnătura şi ştampila*)
____
* Ştampila, după caz.
ANEXA nr. 4: Document justificativ al cheltuielilor de transport
Datele distilatorului
Societatea ........................, cu sediul în .............. (Se va înscrie adresa completă.) ............. nr. reg. com. .............., CUI .............., reprezentată prin dl. .............., având funcţia de ......................, posesor B.I./C.I. seria .......... nr. ................
Datele producătorului
Persoană fizică: nume ................, prenume ..................., domiciliat în ................. (Se va înscrie adresa completă.) ...................., posesor B.I./C.I. seria ............... nr. ..................
Persoană juridică: Societatea ......................, cu sediul în ............ (Se va înscrie adresa completă.) ......., nr. reg. com. ....................., CUI ......................., reprezentată prin dl. ..................., având funcţia de ............................., posesor B.I./C.I. seria ........... nr. ...................
Subsemnaţii, în calitate de reprezentanţi ai instituţiei menţionate, certificăm faptul că:
- Cheltuielile aferente transportului materiei prime predate de producător la distileria ......................., în conformitate cu prevederile obligaţiei de eliminare a subproduselor, au fost suportate integral de către:
Producător ...................
Distilator ........................
Distilator,
.....................
(semnătura şi ştampila)
Producător,
.....................
(semnătura şi ştampila*)
___
* Ştampila, după caz.
ANEXA nr. 5: Raport da fabricaţie din data de .............

Nr. crt.

Materie primă folosită

Alcool brut obţinut

kg/litri

grade sall

litri la 20°C

grade dall*

     
     
     
Distilator,
..................
(semnătura şi ştampila)
(stampila, după caz)
___
*Cantitatea se determină prin citirea înregistrărilor contorului fiscal.
ANEXA nr. 6: Centralizatorul vânzărilor de alcool brut obţinut

Nr. crt.

Denumire beneficiar

Document de livrare nr. /data

Alcool brut vândut

litri la 20°C

grade dall*

     
     
     
Distilator,
..................
(semnătura şi ştampila)
(stampila, după caz)
___
*Cantitatea se determină prin citirea înregistrărilor contorului fiscal.
ANEXA nr. 7: DECLARAŢIE-ANGAJAMENT
Subscrisa Societatea ..................., cu sediul în ......................., înregistrată în registrul comerţului ............. cu nr. ............, având codul unic de înregistrare nr. .........., telefon fax ............., e-mail .................., cont bancar nr. ..........., deschis la ..........., prin reprezentantul său legal ............. (nume, funcţie) .....................,
declar că voi respecta prevederile art. 52 alin. (5) din Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 992/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului, cu completările ulterioare, în sensul că voi folosi alcoolul brut cumpărat de la Societatea ..............., obţinut din distilarea subproduselor vinicole, pentru care s-a acordat sprijin european FEGA nerambursabil, exclusiv în scopuri industriale sau energetice, pentru a se evita denaturarea concurenţei.
Drept care s-a semnat prezenta declaraţie-angajament astăzi, ..................., în două exemplare originale.
Reprezentant legal: Nume ..................
Funcţie: ..................
Semnătura/Ştampila: ...............
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 148 din data de 26 februarie 2016