DECIZIE nr. 114 din 14 iunie 2016 privind stabilirea tarifelor de utilizare a Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP)
În baza prevederilor art. 8, art. 10 alin. (1) lit. a) şi b) şi alin. (2)-(5) din Hotărârea Guvernului nr. 1.132/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Agenda Digitală a României, precum şi de modificare a Hotărârii Guvernului nr. 548/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Societatea Informaţională,
În temeiul Ordinului ministrului comunicaţiilor şi pentru societatea informaţională nr. 47/2014*) privind aprobarea structurii organizatorice a Agenţiei pentru Agenda Digitală a României, a Statului de funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare, cu modificările ulterioare,
preşedintele Agenţiei pentru Agenda Digitală a României emite prezenta decizie.
Art. 1
Cuantumul tarifului de participare datorat de un operator economic pentru participarea la o procedură de atribuire aplicată integral prin utilizarea mijloacelor electronice sau la o licitaţie electronică ca fază finală a unei proceduri de atribuire care nu s-a organizat integral prin mijloace electronice este de 40,00 lei.
Art. 2
La cuantumul tarifului de participare se adaugă taxa pe valoarea adăugată, potrivit legii.
Art. 3
Tariful de participare se achită în avans, operatorul economic neavând dreptul de a participa la procedurile de atribuire aplicate prin utilizarea mijloacelor electronice în cazul în care nu plăteşte acest tarif.
Art. 4
Operatorul Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) acordă lunar oricărui operator economic înregistrat în sistemul informatic posibilitatea de a participa, în mod gratuit, o singură procedură de atribuire aplicată integral prin utilizarea mijloacelor electronice şi/sau la licitaţiile electronice ca faze finale a unor proceduri de atribuire care nu s-au organizat integral prin mijloace electronice.
Art. 5
Cuantumul tarifului de participare pentru publicarea în catalog a unui produs, serviciu sau lucrare pentru o perioadă de 2 ani este de 2,00 lei.
Art. 6
La cuantumul tarifului de participare pentru publicarea în catalog se adaugă taxa pe valoarea adăugată, potrivit legii.
Art. 7
Tariful de participare pentru publicarea în catalog a unui produs, serviciu sau lucrare pentru o perioadă de 2 ani se achită în avans, operatorul economic neavând dreptul de a publica în catalog în cazul în care nu plăteşte acest tarif.
Art. 8
La înregistrarea în SEAP orice operator economic are dreptul de a publica în catalog produse, servicii sau lucrări, în mod gratuit, în limita unei poziţii de catalog pentru o perioadă de 1 an.
Art. 9
Operatorul economic care nu utilizează gratuităţile menţionate la art. 4 şi 8 în perioadele de timp prevăzute pierde dreptul de a le utiliza ulterior expirării acestor perioade.
Art. 10
Plata tarifelor prevăzute la art. 1 şi 5 se poate efectua:
a)în numerar la casieria sediului Agenţiei pentru Agenda Digitală a României (AADR) din Strada Italiană nr. 22, sectorul 2, Bucureşti;
b)în contul IBAN nr. RO65TREZ70220F330800XXXX,în lei, deschis la Trezoreria Statului Sector 2 Bucureşti, beneficiar AADR, cod de înregistrare fiscală RO32722680.
Art. 11
Operatorul SEAP va permite participarea operatorilor economici la procedurile de atribuire organizate prin mijloace electronice şi publicarea în catalog a produselor, serviciilor sau lucrărilor în termen de două zile, cu excepţia zilelor nelucrătoare, de la debitarea contului AADR cu sjmele aferente plăţilor, dovada plăţii fiind însoţită de formularul "Cerere atribuire participări preplătite" - anexa nr. 1 şi/sau de formularul "Cerere atribuire poziţii de catalog preplătite" - anexa nr. 2.
Art. 12
Prin prezenta decizie se aprobă modelul de Cerere atribuire participări preplătite la procedurile de atribuire organizate prin utilizarea mijloacelor electronice şi modelul de Cerere atribuire poziţii de catalog preplătite pentru publicarea de produse, servicii sau lucrări, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta decizie.
Art. 13
Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Preşedintele Agenţiei pentru Agenda Digitală a României,

Delia Popescu

____
*) Ordinul ministrului comunicaţiilor şi pentru societatea informaţională nr. 47/2014 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ANEXA nr. 1: CERERE ATRIBUIRE PARTICIPĂRI PREPLĂTITE

PO

SEAP

4

F1

CERERE ATRIBUIRE PARTICIPĂRI PREPLĂTITE
Către: Agenţia pentru Agenda Digitală a României
În atenţia: Biroul Facturare
Operatorul economic, ......................., cu sediul social/domiciliul în localitatea ........................., strada ................ nr. ........., bl. ......, sc. ....., et. ...., ap. ............, sector ......................, cod poştal ......................, judeţul ......................, ţara ......................., cod de înregistrare fiscală (C.LF.) ....................... (specificaţi dacă începe cu RO), nr. de înregistrare la ORC/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole ......................................, cont bancar .............................., deschis la banca ..........................., posesor al unui certificat digital valid, solicit prin prezenta activarea unui număr de ................................ participări la procedurile de atribuire organizate de către autorităţile contractante prin utilizarea mijloacelor electronice.
Plata a fost făcută cu O.P. nr. ..................... din data ................. în sumă de ....................... .
Plata se va face la casieria AADR prin chitanţă prezentând acest formular completat.
Bifaţi căsuţa corespunzătoare modalităţii de plată. Dacă se alege varianta de plată prin virament se vor completa şi datele referitoare la plata respectivă.
DATA
Reprezentant legal
Nume, prenume ......................
Semnătură ..............................
Ştampilă ................................
_____________________________________________________________________
*SE COMPLETEAZĂ DE CĂTRE AADR

Biroul Facturare

S-a achitat cu ................ nr. ...................

din data ................. semnătura .....................

Factura nr. ................. din data ...............................

Notă: Formularul cererii este valabil doar în formatul pus la dispoziţie de către AADR şi se va încadra într-o singură pagină completând câmpurile puse la dispoziţie. Dacă plata se face la sediul AADR se foloseşte acelaşi formular. Toate câmpurile sunt obligatorii. Vă rugăm să nu aduceţi modificări textului.
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de către AADR, potrivit notificării nr. 9794, în conformitate cu Legea nr. 677/2001, în scopul implementării şi operării sistemelor informatice şi de comunicaţii ce furnizează servicii destinate guvernării prin mijloace electronice. Vă puteţi exercita drepturile de acces, de intervenţie şi de opoziţie în condiţiile Legii nr. 677/2001, printr-o cerere scrisă, semnată şi datată, trimisă pe adresa AADR.
Ediţia 1 - Revizia 6
ANEXA nr. 2: CERERE ATRIBUIRE POZIŢII DE CATALOG PREPLĂTITE

PO

SEAP

4

F2

CERERE ATRIBUIRE POZIŢII DE CATALOG PREPLĂTITE
Către: Agenţia pentru Agenda Digitală a României
În atenţia: Biroul Facturare
Operatorul economic, ................................................, cu sediul social /domiciliul în localitatea ..............................., strada ............... nr. ........, bl. ............, sc. ......, et. ......, ap. ........, sector ................., cod poştal ........................, judeţul .........................., ţara ......................, cod de înregistrare fiscală (C.T.F.) ...................... (specificaţi dacă începe cu RO), nr. de înregistrare la ORC/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole .................................., cont bancar .........................., deschis la banca ............................., posesor al unui certificat digital valid, solicit prin prezenta activarea dreptului de a publica în catalogul electronic din SEAP un număr de .................. poziţii de catalog.
Plata a fost făcută cu O.P. nr. ...... din data .............. în sumă de ....................... .
Plata se va face la casieria AADR prin chitanţă prezentând acest formular completat.
Bifaţi căsuţa corespunzătoare modalităţii de plată. Dacă se alege varianta de plată prin virament se vor completa şi datele referitoare la plata respectivă.
DATA
Reprezentant legal
Nume, prenume .........................
Semnătură .................................
Ştampilă .....................................
_______________________________________
*SE COMPLETEAZĂ DE CĂTRE AADR

Biroul Facturare

S-a achitat cu .................. nr. ............. din data semnătura ...........................

Factura nr. ............... din data ............

Notă: Formularul cererii este valabil doar în formatul pus la dispoziţie de către AADR şi se va încadra într-o singură pagină completând câmpurile puse la dispoziţie.
Dacă plata se face la sediul AADR se foloseşte acelaşi formular. Toate câmpurile sunt obligatorii. Vă rugăm să nu aduceţi modificări textului.
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de către AADR, potrivit notificării nr. 9794, în conformitate cu Legea nr. 677/2001, în scopul implementării şi operării sistemelor informatice şi de comunicaţii ce furnizează servicii destinate guvernării prin mijloace electronice. Vă puteţi exercita drepturile de acces, de intervenţie şi de opoziţie în condiţiile Legii nr. 677/2001, printr-o cerere scrisă, semnată şi datată, trimisă pe adresa AADR.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 485 din data de 29 iunie 2016