HOTĂRÂRE nr. 531 din 30 iulie 2013 privind aprobarea închirierii unor spaţii aflate în administrarea Ministerului Justiţiei şi a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 14 şi al art. 16 din Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1
(1)Se aprobă închirierea de către Ministerul Justiţiei a unor spaţii aflate în administrarea acestei instituţii, având datele de identificare menţionate la pct. 1 din anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, în scopul prestării de servicii de alimentaţie publică şi/sau servicii de preparare şi servire a mesei pentru salariaţi.
(2)Se aprobă închirierea de către Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a unor spaţii aflate în administrarea acestei instituţii, având datele de identificare menţionate la pct. 2 din anexă, în scopul desfăşurării unor activităţi sau al prestării unor servicii necesare personalului instanţelor şi justiţiabililor.
Art. 2
(1)Închirierea spaţiilor prevăzute la art. 1 se face prin licitaţie publică, în condiţiile legii.
(2)Ministerul Justiţiei şi Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, în calitate de administratori ai acestor spaţii, vor organiza procedura de licitaţie publică pentru închirierea suprafeţelor aflate în administrarea lor, în scopul prestării serviciilor prevăzute la art. 1.
(3)Contractul de închiriere se încheie de către Ministerul Justiţiei, în calitate de titular al dreptului de administrare al spaţiilor prevăzute la art. 1 alin. (1), respectiv de către Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, în calitate de titular al dreptului de administrare al spaţiilor prevăzute la art. 1 alin. (2).
Art. 3
(1)Chiria stabilită ca urmare a desfăşurării procedurii de licitaţie publică se plăteşte de câştigătorul licitaţiei.
(2)O cotă-parte de 20% din chiria încasată potrivit contractului prevăzut la art. 2 alin. (3) teza I rămâne la dispoziţia Ministerului Justiţiei, pentru cheltuielile de întreţinere şi funcţionare a spaţiilor date în chirie, iar restul de 80% se virează la bugetul de stat.
(3)O cotă-parte de 20% din chiria încasată potrivit contractului prevăzut la art. 2 alin. (3) teza a doua rămâne la dispoziţia Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, pentru cheltuielile de întreţinere şi funcţionare a spaţiilor date în chirie, iar restul de 80% se virează la bugetul de stat.
-****-

PRIM-MINISTRU

VICTOR-VIOREL PONTA

Contrasemnează:

Ministrul justiţiei,

Robert Marius Cazanciuc

Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,

Daniel Chiţoiu

Ministrul delegat pentru buget,

Liviu Voinea

ANEXĂ: DATELE DE IDENTIFICARE a spaţiilor aflate în administrarea Ministerului Justiţiei şi a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, care vor fi închiriate

Nr. crt.

Denumirea imobilului

Adresa imobilului în incinta căruia de află spaţiile care vor fi închiriate

Persoana juridică în administrarea căreia se află imobilul

Numărul M.F.P. de identificare a imobilului

Caracteristicile spaţiului

Suprafaţa/ Denumirea

Destinaţia

1.

Ministerul Justiţiei - sediu administrativ

România, municipiul Bucureşti, Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5

Ministerul Justiţiei

35251

16,20 mp/Bucătărie

38,15 mp/Sală de mese

21,15 mp/Sală de mese

Prestări servicii de alimentaţie publică şi/sau preparare şi servire a mesei pentru salariaţi

2.

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie

România, Bucureşti, Str. Batiştei nr. 25, sectorul 2

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie

37261

10 mp

Punct de prezentare/vânzare carte juridică

6 mp

Punct amplasare băuturi calde/reci/sandwich-uri

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 495 din data de 6 august 2013