ORDIN nr. 2544 din 30 august 2013 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice
În temeiul art. 9 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi al art. 12 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,
viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emite următorul ordin:
SECŢIUNEA 1: Transmiterea către Autoritatea de management a Programului operaţional regional a solicitărilor privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare
Art. 1
Beneficiarul transmite Autorităţii de management a Programului operaţional regional, pe baza analizei cu privire la încadrarea în prevederile art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, solicitarea cu privire la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, conform modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
(1)Beneficiarul depune o singură solicitare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora, denumită în continuare solicitare, pentru toate contractele de achiziţie publică din cadrul unui proiect.
(2)Solicitarea va fi semnată de reprezentantul legal şi ştampilată pe fiecare pagină. Documentele ataşate potrivit prevederilor anexei vor avea menţiunea "Conform cu originalul" şi semnătura managerului de proiect.
SECŢIUNEA 2: Verificarea şi certificarea de către Autoritatea de management a Programului operaţional regional a solicitărilor privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare
Art. 3
(1)Solicitările transmise de beneficiari vor fi înregistrate la registratura Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi vor fi înaintate spre analiză Direcţiei autorizare programe.
(2)În scopul verificării şi certificării solicitărilor transmise de beneficiari, Direcţia autorizare programe realizează următoarele activităţi:
a)solicită Direcţiei generale avizare, contencios, relaţia cu Parlamentul şi dialog social confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013;
b)solicită Unităţii gestionare nereguli fonduri europene confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013;
c)solicită Direcţiei plăţi şi contabilitate valoarea debitelor înregistrate în Registrul debitorilor Programului operaţional regional pentru fiecare solicitare de plată transmisă de beneficiari şi valoarea debitelor recuperate;
d)analizează documentele anexate la solicitarea beneficiarului şi motivul aplicării corecţiei financiare/reducerii procentuale din Nota de constatare/Nota de neconformitate;
e)în cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013, ofiţerul de contract întocmeşte "Nota pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare conform Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice" şi o supune aprobării conducerii Autorităţii de management a Programului operaţional regional;
f)în cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul nu se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013, ofiţerul de contract întocmeşte "Nota privind neîncadrarea în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice" şi o supune aprobării conducerii Autorităţii de management a Programului operaţional regional.
(3)În baza "Notei pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare conform Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice", aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, se întocmeşte nota către ordonatorul principal de credite prin care se dispun măsurile ce se impun în conformitate cu art. 4 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013.
(4)După aprobarea notei de către ordonatorul principal de credite, măsurile dispuse prin aceasta se comunică beneficiarului. O copie a notei transmise beneficiarului se ataşează la dosarul solicitării privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora.
(5)După aprobarea notei prevăzute la alin. (2) lit. f) de către conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, Direcţia autorizare programe o comunică beneficiarului.
(6)Beneficiarul poate contesta nota prevăzută la alin. (2) lit. f), comunicată potrivit alin. (5), în termen de 10 zile de la comunicare. Contestaţia se depune la registratura Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, însoţită de documente doveditoare, şi va fi înaintată spre analiză şi soluţionare Serviciului soluţionare contestaţii nereguli fonduri europene.
(7)Contestaţia prevăzută la alin. (6) se soluţionează în termen de 30 de zile de la înregistrare; Serviciul soluţionare contestaţii nereguli fonduri europene comunică decizia de soluţionare beneficiarului, în termen de 5 zile de la aprobarea de către ordonatorul principal de credite.
(8)Notele prevăzute la alin. (2) lit. e) şi f) şi alin. (3), precum şi decizia de soluţionare a contestaţiei prevăzută la alin. (7) se transmit, în copie, Direcţiei generale avizare, contencios, relaţia cu Parlamentul şi dialog social.
SECŢIUNEA 3: Punerea în aplicare a măsurilor dispuse de către ordonatorul principal de credite, referitoare la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi a sumelor rezultate din aplicarea dobânzii datorate
Art. 4
(1)După primirea dosarului solicitării privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora, Direcţia plăţi şi contabilitate, după caz, va realiza următoarele activităţi:
a)efectuează plata către beneficiar a sumelor reprezentând reduceri procentuale/corecţii financiare aplicate şi a debitelor reţinute sau transferate prin plată voluntară;
b)solicită către organele fiscale competente încetarea executării silite a sumelor cuprinse în titlurile executorii care fac obiectul solicitării beneficiarului;
c)solicită organelor fiscale competente restituirea către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice a sumelor recuperate de la beneficiari şi netransferate în conturile de recuperări debite ale Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice până la data primirii solicitării realizate conform lit. b);
d)întocmeşte Nota de transfer al sumelor aferente debitelor nerecuperate, pentru care beneficiarul nu mai are calitatea de debitor, din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul pe surse de finanţare în conturile programului;
e)înregistrează în Registrul debitorilor şi în Sistemul unic de management al informaţiei, denumit în continuare SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. d), recuperarea debitului, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului;
f)transmite o copie a notei de transfer Unităţii gestionare nereguli fonduri europene.
(2)Pentru dobânda nerecuperată, conform unor titluri de creanţă întocmite şi comunicate beneficiarului până la data informării prevăzute la art. 3 alin. (4), beneficiarii nu vor mai fi consideraţi debitori. În vederea recuperării acesteia, Direcţia plăţi şi contabilitate realizează următoarele activităţi:
a)întocmeşte Nota de transfer al sumelor aferente dobânzilor datorate, pentru care beneficiarul nu mai are calitatea de debitor, din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul pe surse de finanţare în conturile programului;
b)înregistrează în Registrul debitorilor şi în SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea dobânzii datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului;
c)transmite o copie a notei de transfer Unităţii gestionare nereguli fonduri europene.
(3)Sumele rezultate din aplicarea dobânzii datorate pentru neachitarea la termen a obligaţiilor prevăzute la art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013, pentru care nu au fost emise titluri de creanţă, nu vor mai fi stabilite drept creanţe, cu excepţia dobânzii aferente Fondului european de dezvoltare regională (FEDR).
(4)Dobânda se calculează conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, luând în considerare ca interval de timp prima zi după expirarea termenului de plată stabilit conform art. 42 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, şi până la data comunicării către beneficiar a măsurilor dispuse de către ordonatorul principal de credite în conformitate cu art. 4 alin (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013.
(5)Calculul dobânzii datorate aferente FEDR se va realiza prin întocmirea Procesului-verbal de stabilire a creanţelor bugetare rezultate din aplicarea dobânzii datorate, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
(6)După aprobarea Procesului-verbal de stabilire a creanţelor bugetare rezultate din aplicarea dobânzii datorate de către conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, Direcţia plăţi şi contabilitate realizează următoarele activităţi:
a)întocmeşte Nota de transfer al sumelor reprezentând dobândă datorată aferentă FEDR din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul în contul de disponibil aferent FEDR;
b)înregistrează în Registrul debitorilor şi în SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea dobânzii datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului;
c)transmite o copie a notei de transfer Unităţii gestionare nereguli fonduri europene.
(7)Dosarele cuprinzând solicitările beneficiarilor cu privire la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi a sumelor rezultate din aplicarea dobânzii datorate se arhivează la nivelul Direcţiei plăţi şi contabilitate.
Art. 5
(1)Pentru corecţiile financiare/reducerile procentuale aplicate cheltuielilor aferente contractelor de achiziţie publică prevăzute la art. 2 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013, cerute la rambursare de către beneficiari ulterior depunerii solicitării prevăzute la art. 3 alin. (1), Direcţia autorizare programe întocmeşte "Nota pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare conform Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice", aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional.
(2)Direcţia plăţi şi contabilitate efectuează plata către beneficiari a sumelor prevăzute în nota întocmită conform alin. (1) din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013.
SECŢIUNEA 4: Suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, constatate după intrarea în vigoare a prezentului ordin
Art. 6
(1)În vederea identificării debitorului pentru neregulile aferente situaţiilor prevăzute la art. 8 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013, Serviciul constatare şi stabilire nereguli - POR din cadrul Direcţiei constatare şi stabilire nereguli realizează următoarele activităţi:
a)solicită beneficiarilor prevăzuţi la art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 copii de pe documentele deţinute care să ateste încadrarea în prevederile art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013;
b)solicită Unităţii gestionare nereguli fonduri europene confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013.
(2)Documentele solicitate beneficiarilor prevăzuţi la art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 de Serviciul constatare şi stabilire nereguli - POR, prevăzute la alin. (1) lit. a), sunt:
a)pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în Sistemul electronic al achiziţiilor publice, denumit în continuare SEAP, înainte de 10 iunie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP, copie de pe raportul de activitate întocmit de Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/compartimentul de verificare a achiziţiilor publice, denumite în continuare UCVAP/CVAP;
b)pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în SEAP în perioada 10 iunie-1 octombrie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP, copie de pe Raportul procedurii cu opinia UCVAP/CVAP "fără observaţii";
c)pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în SEAP după 1 octombrie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP;
d)pentru situaţiile în care procedura de achiziţie publică a respectat prevederile Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de licitaţie restrânsă şi negociere cu publicare prealabilă a unui anunţ de participare, încălcând prevederile art. 38 din Directiva 2004/18/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 31 martie 2004 privind coordonarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice de lucrări, de bunuri şi de servicii, copie de pe Nota justificativă privind alegerea procedurii de achiziţie, anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
Art. 7
În cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 14/2013, rubrica "Debitor" din Nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare nu se completează, făcându-se menţiunea că sumele rezultate din aplicarea corecţiilor, reprezentând creanţe bugetare, se recuperează de autorităţile cu competenţe în gestionarea fondurilor europene în conturile programelor europene respective şi/sau în conturile de la bugetul de stat aferente acestora.
Art. 8
Nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare, aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, se transmite de către Serviciul constatare şi stabilire nereguli - POR din cadrul Direcţiei constatare şi stabilire nereguli la Direcţia plăţi şi contabilitate, care realizează următoarele activităţi:
a)întocmeşte Nota de transfer al sumelor reprezentând creanţă datorată aferentă FEDR din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul în contul de disponibil aferent FEDR;
b)înregistrează în Registrul debitorilor şi în SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea creanţei datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului;
c)transmite o copie a notei de transfer Unităţii gestionare nereguli fonduri europene.
Art. 9
Dosarele aferente notelor de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare prin care se stabileşte suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice se arhivează separat la nivelul Serviciului constatare şi stabilire nereguli - POR din cadrul Direcţiei constatare şi stabilire nereguli.
Art. 10
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice,

Shhaideh Sevil,

secretar de stat

ANEXĂ: SOLICITARE pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice
Nr. înreg. beneficiar ...../..............
Denumirea beneficiarului:
Cod SMIS:
Domeniul major de intervenţie:
- Titlul proiectului:
I.Tipul beneficiarului (conform art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice

Instituţie publică locală

|_|

Instituţie publică din subordinea unei instituţii publice locale

|_|

II.Stadiul implementării proiectului

În implementare

|_|

Finalizat

|_|

III._
1.Nr./data contractului economic afectat de neregulă1: ..........................
1În cazul în care pentru un singur proiect (cod SMIS) există mai multe contracte de achiziţie publică pentru care au fost aplicate corecţii financiare, se reiau pct. III.1-III.6, continuând numerotarea cu IV.1-IV.6 etc.
Obiectul contractului: ......................
Denumirea contractorului: ......................
Valoarea iniţială a contractului economic (fără TVA): ............. (nu se ia în calcul valoarea actelor adiţionale ulterioare)
Procentul corecţiei/reducerea procentuală: ..................
2.Procedura a fost lansată în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice, denumit în continuare SEAP, înainte de 10 iunie 2011: |_|
- Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
- Se ataşează copie de pe raportul de activitate întocmit de Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/compartimentul de verificare a achiziţiilor publice, denumite în continuare UCVAP/CVAP.
- Se anexează copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate.
- Se anexează copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul.
- Dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu s-a pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depusă în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.
3.Procedura a fost lansată în SEAP în perioada 10 iunie-1 octombrie 2011: |_|
- Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
- Se ataşează copie de pe Raportul procedurii cu opinia UCVAP/CVAP "fără observaţii".
- Se anexează copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate.
- Se anexează copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul.
Dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu sa pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depusă în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.
4.Procedura a fost lansată în SEAP după 1 octombrie 2011: |_|
- Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
- Se anexează copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate.
- Se anexează copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul.
- Se anexează copii de pe actele de control ex-post ale Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, dacă este cazul.
Dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu sa pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depusă în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.
5.Corecţiile financiare/reduceri procentuale aplicate pentru procedura de achiziţie publică |_|
ce au respectat prevederile Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de licitaţie restrânsă şi negociere cu publicare prealabilă a unui anunţ de participare, încălcând prevederile art. 38 din Directiva 2004/18/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 31 martie 2004 privind coordonarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice de lucrări, de bunuri şi de servicii:
- Se ataşează copie de pe Nota justificativă privind alegerea procedurii de achiziţie.
- Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
- Se anexează copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate.
- Se anexează copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul.
Dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu sa pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depusă în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.
6.Solicit suma de: .................., reprezentând FEDR (1);
suma de ..................., reprezentând cofinanţare de la bugetul de stat (2); şi
suma de ..................., reprezentând TVA (3).

Nr. crt.

Cererea de rambursare/plată în care s-au aplicat corecţii financiare/reduceri procentuale

FEDR

Buget de stat

TVA

1.

Cererea de rambursare nr. 1

   

2.

...

   

3.

...

   

4.

...

   
 

TOTAL:

(1)

(2)

(3)

În cazul în care debitele au fost stinse prin reţineri din cererile de rambursare se completează următorul tabel:

Nr. crt.

Cererea de rambursare/plată în care s-au reţinut debitele calculate în Nota de constatare

Suma reţinută din FEDR

Suma reţinută din bugetul de stat

Suma reţinută reprezentând TVA

1.

Cererea de rambursare nr. 1

   

2.

...

   

3.

...

   

4.

...

   
 

TOTAL:

   
În cazul în care debitele au fost achitate parţial sau în totalitate prin plată voluntară:

Nr. crt.

Ordin de plată/data

Suma achitată

   
   
 

Total debit achitat prin plata voluntară

 
(se ataşează ordinele de plată şi extrasele de cont)
În cazul în care debitele au fost recuperate potrivit prevederilor art. 38 lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare:

Nr. crt.

Titlul executoriu*

Data reţinerii

Suma reţinută

    
    
* În măsura în care titlul este reprezentat de o hotărâre judecătorească, se vor indica numărul acesteia, instanţa care a pronunţat-o şi numărul dosarului în care s-a pronunţat.
Semnătura .......................
Ştampila
Numele şi prenumele reprezentantului legal .......................
Data ..................
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 560 din data de 3 septembrie 2013