A. DATE PERSONALE ALE CADRULUI MILITAR EVALUAT |
Numele, prenumele tatălui, prenumele | Gradul militar | Cod |
| | |
Funcţia | Unitatea militară |
| |
Arma (serviciul) | Specialitatea militară | Data înaintării în gradul actual |
| | |
B. EVALUAREA PROFESIONALĂ (Evaluatorul iniţiator) |
B1. EVALUAREA PERFORMANŢEI |
B1a. Obiective de performanţă stabilite la începutul perioadei de evaluare | Evaluarea nivelului îndeplinirii obiectivului |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| Data | Evaluator | Evaluat | |
| | | | |
B1b. Obiective de performanţă revizuite sau adăugate pe parcursul perioadei de evaluare |
Obiective | Data | Evaluator | Evaluat | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
MEDIA | |
B2. EVALUAREA COMPETENŢELOR, ATITUDINILOR ŞI APTITUDINILOR PROFESIONALE |
Capacitatea de conducere (Se evaluează numai în cazul cadrelor militare care îndeplinesc funcţii de conducere.) | 1 | Nivel foarte redus al deprinderilor de conducere. |
2 | Deprinderile de conducere necesită dezvoltare. |
3 | Deprinderi de conducere de nivel mediu. |
4 | Deprinderi de conducere de nivel ridicat. |
5 | Deprinderi excepţionale de conducere. |
Iniţiativa (Se evaluează numai în cazul cadrelor militare care îndeplinesc funcţii de execuţie.) | 1 | Nu are niciodată iniţiativă, face numai ce şi cum i se ordonă. |
2 | Formulează cu greu propuneri, numai dacă i se solicită insistent. |
3 | Uneori formulează propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii. |
4 | Deseori are iniţiativă şi formulează propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii. |
5 | În majoritatea situaţiilor formulează propuneri oportune pentru îmbunătăţirea activităţii. |
Capacitatea decizională | 1 | Evită să ia decizii. |
2 | Indecis, foarte încet în luarea deciziilor. |
3 | Ia decizii corecte şi incorecte în egală măsură. |
4 | De cele mai multe ori ia decizii corecte şi la timp. |
5 | Întotdeauna ia cele mai bune decizii. |
Capacitatea organizatorică | 1 | Nu are aptitudini organizatorice. |
2 | Abilităţile de organizator necesită dezvoltare. |
3 | Un organizator de nivel mediu. |
4 | Un bun organizator. |
5 | Un foarte bun organizator şi planificator. |
Cunoştinţele profesionale | 1 | Cunoştinţe insuficiente şi deprinderi inadecvate pentru postul ocupat. |
2 | Cunoştinţe reduse şi deprinderi suficiente doar pentru activităţile curente. |
3 | Cunoştinţe şi deprinderi acceptabile pentru postul ocupat. |
4 | Cunoştinţe şi deprinderi foarte bune pentru postul ocupat. |
5 | Competenţe profesionale excepţionale, care depăşesc cerinţele postului. |
Încrederea | 1 | Nu este demn de încredere în nicio situaţie, trebuie controlat permanent. |
2 | Doar uneori prezintă încredere, trebuie verificat periodic. |
3 | Îndeplineşte sarcinile în bune condiţii şi la timp numai dacă nu-i sunt afectate interesele personale. |
4 | În majoritatea situaţiilor este demn de încredere, se poate conta pe seriozitatea sa. |
5 | Este demn de încredere în orice situaţie, i se pot încredinţa orice sarcini. |
Responsabilitatea | 1 | Evită asumarea responsabilităţii. |
2 | Îşi asumă responsabilităţi doar când i se impune. |
3 | Îşi asumă responsabilităţi numai când sunt în avantajul propriu. |
4 | Îşi asumă majoritatea responsabilităţilor. |
5 | Foarte responsabil, îşi asumă toate responsabilităţile. |
Motivaţia pentru muncă | 1 | Nehotărât, uşor de influenţat, acţionează fără un scop clar. |
2 | Câteodată îi lipseşte scopul şi nu manifestă interes în ceea ce face. |
3 | Suficient de hotărât şi orientat spre îndeplinirea atribuţiilor. |
4 | Determinat şi matur, are scopuri clar definite. |
5 | Foarte hotărât, îşi asumă riscuri pentru îndeplinirea atribuţiilor. |
Abilitatea de a lucra în echipă | 1 | Nu colaborează, ineficient în lucrul în echipă, lipsit de tact. |
2 | Câteodată îi este dificil să lucreze în echipă, uneori lipsit de tact. |
3 | Cooperează bine cu membrii grupului. |
4 | Foloseşte cu eficienţă şi tact cooperarea cu membrii grupului în rezolvarea sarcinilor. |
5 | Foarte abil şi cooperant în lucrul în echipă. |
Comunicarea orală şi în scris | 1 | În general se exprimă cu dificultate. |
2 | Are unele dificultăţi în exprimare. |
3 | De obicei este uşor de înţeles. |
4 | În majoritatea cazurilor, exprimarea este fluentă şi clară. |
5 | Întotdeauna, mesajul transmis este concis, clar şi convingător. |
Disciplina militară | 1 | Adeseori nu respectă prevederile legale, normele de ordine şi de comportament. |
2 | Uneori nu respectă prevederile legale, normele de ordine şi de comportament. |
3 | De obicei respectă prevederile legale, normele de ordine şi de comportament. |
4 | În majoritatea situaţiilor respectă prevederile legale, normele de ordine şi de comportament. |
5 | Întotdeauna respectă prevederile legale, normele de ordine şi de comportament şi reprezintă un exemplu pentru ceilalţi. |
PUNCTAJ | | |
B3. CONCLUZIILE ŞI PROPUNERILE EVALUATORULUI INIŢIATOR |
a) aprecierea generală a performanţei, a competenţelor, a atitudinilor şi aptitudinilor profesionale b) activităţi în care s-a evidenţiat şi recomandări privind îmbunătăţirea activităţii c) aprecieri privind calitatea morală d) concluzii şi propuneri privind perspectivele de dezvoltare şi promovare/menţinere în funcţie |
B4. EVALUAREA PREGĂTIRII FIZICE: |
| |
CALIFICATIV | |
EVALUATORUL INIŢIATOR | Numele şi prenumele | | Gradul | |
Funcţia | | Data | | Semnătura | |
C. HOTĂRÂREA EVALUATORULUI DECIDENT |
|_| Sunt de acord cu aprecierile evaluatorului iniţiator. |_| Nu sunt de acord cu aprecierile evaluatorului iniţiator. ARGUMENTE: PROPUNERI: |
| CALIFICATIV FINAL | |
MEDIA | |
PUNCTAJ FINAL | |
EVALUATORUL DECIDENT | Numele şi prenumele | | Gradul | |
Funcţia | | Data | | Semnătură | |
CADRUL MILITAR EVALUAT | | Comentarii | |
Anexez contestaţie | | Data | | Semnătura | |