ORDIN nr. 1725 din 6 septembrie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială ICEMENERG SERVICE - S.A., filială a Companiei Naţionale de Transport al Energiei Electrice "Transelectrica" - S.A.
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (2) din Ordonanţa de urgentă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2012 nr. 293/2011, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri, viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emit următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială ICEMENERG SERVICE - S.A., filială a Companiei Naţionale de Transport al Energiei Electrice "Transelectrica" - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
(1)Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limită maximă şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, prin aprobarea de către Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale a unui ordin de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială ICEMENERG SERVICE - S.A. poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
-****-

p. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,

Gelu-Ştefan Diaconu,

secretar de stat

Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,

Florin Georgescu

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Mariana Câmpeanu

ANEXĂ:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Operatorul economic: Societatea Comercială ICEMENERG SERVICE - S.A.
Sediul/Adresa: Bd. Energeticienilor nr. 8
Cod unic de înregistrare 15689117
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2012
- mii lei -
 

INDICATORI

Nr. rd.

2011

Realizat

BVC 2012

Propuneri

0

1

2

3

4

5

I

  

VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15)

1

4.685

3.230

 

1

 

Venituri din exploatare, din care:

2

4.662

3.210

 

a)

din producţia vândută

3

4.529

2.280

b)

din vânzarea mărfurilor

4

  

c)

din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care:

5

  
 

c1

subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare

6

  

c2

transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare

7

  

d)

producţia de imobilizări

8

  

e)

alte venituri din exploatare

9

133

330

  

- venituri conform OUG 95/2002

9a

  

2

 

Venituri financiare, din care:

10

23

20

 

a)

din imobilizări financiare

11

  

b)

din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate

12

  

c)

din dobânzi

13

23

20

d)

alte venituri financiare

14

  

3

 

Venituri extraordinare

15

  

II

  

CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51)

16

15.099

3.220

 

1

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

17

15.099

3.220

 

a)

cheltuieli materiale

18

459

459

b)

alte cheltuieli externe (cu energie şi apă)

19

137

137

c)

cheltuieli privind mărfurile

20

  

d)

cheltuieli cu personalul, din care:

21

1.252

1.252

 

d1

ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95)

22

964

964

d2

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care:

23

288

288

 

ch. privind contribuţia la asigurări sociale

24

214

214

ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj

25

7

7

ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate

26

61

61

ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii

27

6

6

d3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

28

  
 

d3.1) ch. sociale prevăzute prin art. 21 Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care:

29

  

- tichete da creşă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

30

  

- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

31

  

d3.2) tichete de masă

32

  

d3.3) tichete de vacanţă

33

  

d3.4) alte drepturi de personal conform prevederilor legale

33a

  

e)

ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări

34

  

f)

ch. cu drepturile salariate cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti

35

  

g)

ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale

36

269

260

h)

ch. cu prestaţiile externe

37

157

160

i)

alte cheltuieli de exploatare, din care:

38

12.825

952

 

i1) contract de mandat

39

80

80

i2) ch. de protocol, din care:

40

  
 

- tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

41

  

i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care:

42

  
 

tichete cadou pt. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

43

  

tichete cadou pt. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

44

  

i4) ch. cu sponsorizarea

45

  

i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale

46

  

i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor

47

  

i7) cheltuieli conform OUG 95/2002 şi/sau cheltuieli şomaj tehnic

47a

  

i8) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special etc.

47b

  

2

 

Cheltuieli financiare, din care:

48

  
 

a)

cheltuieli privind dobânzile

49

  

b)

alte cheltuieli financiare

50

  

3

 

Cheltuieli extraordinare

51

  

III

  

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

52

-10.414

10

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

53

 

2

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

54

 

8

 

1

 

Rezerve legale

55

  

2

 

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege

56

  

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

57

 

8

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi

58

  

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

59

  

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 şi 59.

60

  

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă

61

  

8

 

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat

62

  

9

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

63

  

VI

  

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

64

  

VII

  

CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care:

65

  
  

a)

cheltuieli materiale

66

  
 

b)

cheltuieli salariale

67

  
 

c)

cheltuieli privind prestări servicii

68

  
 

d)

cheltuieli cu reclamă şi publicitate

69

  
 

e)

alte cheltuieli

70

  

VIII

  

SURSE DE FINANŢAREA INVESTIŢIILOR, din care:

71

  
 

1

 

Surse proprii

72

  

2

 

Alocaţii de la buget

73

  

3

 

Credite bancare

74

  
 

a)

- interne

75

  

b)

- externe

76

  

4

 

Fonduri europene

77

  

5

 

Alte surse

78

  

IX

  

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

79

  
 

1

 

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului

80

  

2

 

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

81

  
 

a)

interne

82

  

b)

externe

83

  

X

  

REZERVE, din care:

84

  

XI

1

 

Rezerve legale

85

  
 

2

 

Rezerve statutare

86

  

3

 

Alte rezerve

87

  

XII

  

DATE DE FUNDAMENTARE

88

  
 

1

 

Venituri totale

89

4.685

3.230

2

 

Cheltuieli aferente veniturilor totale

90

15.099

3.220

3

 

Nr. prognozat de personal la finele anului

91

45

45

4

 

Nr. mediu de salariaţi total

92

46

46

5

 

Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care:

93

964

964

 

a)

fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă

94

866

866

b)

alte cheltuieli cu personalul

95

98

98

c)

alte bonificaţii şi bonusuri în bani şi/sau natură

96

0

0

6

a)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) (Rd.94/Rd.92)/12*1000

97

1.569

1.569

 

b)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei şi sau natură (Rd.93/Rd.92)/12*1000

98

1.747

1.747

7

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (mii lei/persoană)(Rd.89/92)

99

102

72

8

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (mii lei/persoană)(Rd.89/92 x ICP)

100

102

72

9

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană)

101

  

10

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 = (Rd.16/rd.1) x 1000

102

3.220

997

11

 

Plăţi restante

103

  
 

a)

preţuri curente

104

30.697

29.947

b)

preţuri comparabile

105

31.741

29.947

12

 

Creanţe restante

106

  
 

a)

preţuri curente

107

752

750

b)

preţuri comparabile

108

778

750

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 764 din data de 13 noiembrie 2012