Având în vedere prevederile art. 43 şi 44 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea şi al personalului care funcţionează în cadrul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, cu modificările şi completările ulterioare,
În temeiul dispoziţiilor art. 133 alin. (5) din Constituţia României, republicată, art. 23 alin. (1) şi ale art. 38 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, precum şi ale art. 44 alin. (3) din Legea nr. 567/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotărăşte:
Art. I
1.Articolul 9 va avea următorul cuprins:
"Art. 9
Îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 8 şi 81 se constată printr-un raport întocmit de compartimentul de specialitate al instanţei sau parchetului unde candidatul îşi desfăşoară activitatea."
2.Articolul 26 va avea următorul cuprins:
"Art. 26
(1) Cu 10 zile înaintea datei examenului comisia de examen va verifica îndeplinirea de către candidaţi a condicilor de participare la examen şi va afişa lista candidaţilor admişi să susţină examenul şi a celor respinşi, la sediul instanţei sau parchetului care organizează examenul. Candidaţii respinşi pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişării listei.
(2) Contestaţia se soluţionează, în termen de 3 zile, de comisia prevăzută la art. 29 alin. (1).
(3) Modul de soluţionare a contestaţiei se comunică prin afişare la sediul instanţei sau parchetului care organizează examenul, cel mai târziu cu o zi înainte de data desfăşurării examenului."
Art. II
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii,

procuror Oana Andrea Schmidt-Hăineală

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 86 din data de 8 februarie 2013