HOTĂRÂRE nr. 902 din 20 noiembrie 2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2013 pentru Compania Naţională a Uraniului - S.A. Bucureşti, aflată sub autoritatea Departamentului pentru Energie
Având în vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, ale art. 53 alin. (1) din Legea bugetului de stat pe anul 2013 nr. 5/2013, cu modificările şi completările ulterioare,
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic
(1)Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2013 pentru Compania Naţională a Uraniului - S.A. Bucureşti, aflată sub autoritatea Departamentului pentru Energie, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, Compania Naţională a Uraniului - S.A. Bucureşti poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
-****-

PRIM-MINISTRU

VICTOR-VIOREL PONTA

Contrasemnează:

Ministrul delegat pentru energie,

Constantin Niţă

Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,

Daniel Chiţoiu

Ministrul delegat pentru buget,

Liviu Voinea

Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice.

Mariana Câmpeanu

ANEXĂ:
DEPARTAMENTUL PENTRU ENERGIE
Compania Naţională a Uraniului - S.A. Bucureşti
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT pe anul 2013
- mii lei -
 

INDICATORI

Nr. rd.

Propuneri rectificare BVC 2013

0

1

2

3

5

I.

  

VENITURI TOTALE (Rd.1=Rd.2+Rd.3+Rd.4)

1

180.600

 

1

 

Venituri totale din exploatare

2

180.499

 

2

 

Venituri financiare

3

101

 

3

 

Venituri extraordinare

4

 

II

  

CHELTUIELI TOTALE (Rd.5=Rd.6+Rd.16+Rd.17)

5

173.041

 

1

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

6

173.031

  

A.

cheltuieli cu bunuri şi servicii

7

49.471

  

B.

cheltuieli cu impozite, taxe şi vărsăminte asimilate

8

5.037

  

C.

cheltuieli cu personalul, din care:

9

81.023

   

C0

cheltuieli de natura salarială
(Rd.11+Rd.12)

10

59.054

   

C1

ch. cu salariile

11

55.314

   

C2

bonusuri

12

3.740

   

C3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

13

641

    

cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente disponibilizărilor de personal

14

 
   

C4

cheltuieli aferente contractului de mandat

15

180

   

C5

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, fondurile speciale şi alte obligaţii legale

16

21.148

  

D.

alte cheltuieli de exploatare

17

37.500

 

2

 

Cheltuieli financiare

18

10

 

3

 

Cheltuieli extraordinare

19

 

III

  

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

20

7.559

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

21

1.772

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

22

5.787

 

1

 

Rezerve legale

23

385

 

2

 

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege

24

 
 

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

25

 
 

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi

26

 
 

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

27

 
 

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. 23, 24, 25, 26 şi 27.

28

5.402

 

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unul salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă

29

540

 

8

 

Minimim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende cuvenite acţionarilor, în cazul societăţilor/ companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat, din care:

30

4.592

  

a)

- dividende cuvenite bugetului de stat sau local, după caz

31

4.592

  

b)

- dividende cuvenite altor acţionari

32

 
 

9

 

Cotă de participare la profitul net al societăţii a membrilor consiliului de administraţie

33

 
 

10

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la Rd.21 - Rd.28 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

34

270

VI

  

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

35

 

VII

  

CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care:

36

 
  

a)

cheltuieli materiale

37

 
  

b)

cheltuieli cu salariile

38

 
  

c)

cheltuieli privind prestările de servicii

39

 
  

d)

cheltuieli cu reclama şi publicitate

40

 
  

e)

alte cheltuieli

41

 

VIII

  

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

6.500

 

1

 

Alocaţii de la buget

43

 
   

alocaţii bugetare aferente plăţii angajamentelor

44

 

IX

  

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII

45

6.500

X

  

DATE DE FUNDAMENTARE

46

 
 

1

 

Nr. de personal prognozat la finele anului

47

1.650

 

2

 

Nr. mediu de salariaţi total

48

1.661

 

3

 

Cheltuieli de natura salariala (a+b), din care:

49

59.054

  

a)

cheltuieli cu salariile

50

55.314

  

b)

bonusurile

51

3.740

 

4

 

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială(Rd.50/Rd.49)/12*1000

52

2.963

 

5

 

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana) (Rd.51/Rd.49)/12*1000

53

2.775

 

6

 

Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu (lei/persoană) (Rd.2/Rd.49)

54

108,67

 

7

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/ persoană)

55

 
 

9

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (Rd.5/Rd.1) x 1000

56

958

 

10

 

Plăţi restante, în preţuri curente

57

 
 

11

 

Creanţe restante, în preţuri curente

58

432

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 724 din data de 25 noiembrie 2013