ORDIN nr. 143 din 20 decembrie 2012 pentru aprobarea Instrucţiunii nr.
7/2012
privind transmiterea de rapoarte referitoare la reclamaţiile primite de la clienţi şi stadiul rezolvării acestora
În conformitate cu prevederile art. 1, 2, ale art. 7 alin. (1), (3), (10) şi (15), precum şi cu cele ale art. 8 din Statutul Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, aprobat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
25/2002
, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr.
514/2002
, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere solicitarea Autorităţii europene pentru valori mobiliare şi pieţe (AEVMP) şi prevederile art. 9 din Regulamentul (UE) nr.
1.095/2010
al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 noiembrie 2010 de instituire a Autorităţii europene de supraveghere (Autoritatea europeană pentru valori mobiliare şi pieţe), de modificare a Deciziei nr.
716/2009/CE
şi de abrogare a Deciziei
2009/77/CE
a Comisiei, coroborate cu cele ale art. 35 din acelaşi regulament,
în baza dispoziţiilor art. 23 şi ale art. 35 alin. (3) din Legea nr.
297/2004
privind piaţa de capital, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 59 alin. (3) din Regulamentul nr.
32/2006
privind serviciile de investiţii financiare, aprobat prin Ordinul Comisiei de Supraveghere a Comisiei Valorilor Mobiliare nr.
121/2006
, cu modificările şi completările ulterioare,
Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare
a hotărât, în şedinţa din data de 20 decembrie 2012, emiterea următorului ordin:
Art. 1
Se aprobă Instrucţiunea nr.
7/2012
privind transmiterea de rapoarte referitoare la reclamaţiile primite de la clienţi şi stadiul rezolvării acestora.
Art. 2
Instrucţiunea menţionată la art. 1 intră în vigoare la data publicării acesteia şi a prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va fi publicată şi în Buletinul Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare şi pe site-ul acesteia (http://www.cnvmr.ro/).
-****-
Preşedintele Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare,
Eugenia Carmen Negoiţă
ANEXĂ:
Instrucţiunea nr. 7/2012 privind transmiterea de rapoarte referitoare la reclamaţiile primite de la clienţi şi stadiul rezolvării acestora
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 1 din data de 3 ianuarie 2013