HOTĂRÂRE nr. 740 din 25 iulie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Regiei Autonome "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", regie autonomă de interes naţional aflată sub autoritatea Secretariatului General al Guvernului
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniului bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţa a Guvernului nr 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 405/2007 privind funcţionarea Secretariatului General al Guvernului, cu modificările şi completările ulterioare.
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Regiei Autonome "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", regie autonomă de interes naţional aflată sub autoritatea Secretariatului General al Guvernului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2
(1)Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli pe structura aprobată pentru acestea reprezintă limita maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Secretariatului General al Guvernului şi cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Regia Autonomă "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
-****-

PRIM-MINISTRU

VICTOR-VIOREL PONTA

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Ion Moraru

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Mariana Câmpeanu

Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,

Florin Georgescu

ANEXĂ:
REGIA AUTONOMĂ "ADMINISTRAŢIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT"
CUI RO 2351555
Bucureşti, sectorul 1, str. Moliere nr. 6-8
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012

mii lei

 

INDICATORI

Nr. rd.

BVC 2012

Propunere

0

1

2

3

4

I.

  

VENITURI TOTALE (rd.2+10+15)

1

546111,07

 

1

 

Venituri din exploatare, din care:

2

535502,37

 

a)

din producţia vândută

3

197369,20

b)

din vânzarea mărfurilor

4

18317,65

c)

din subvenţii de exploatare aferente cifrei de

5

0,00

  

subvenţii cf. prevederilor legale în vigoare

6

0,00

  

transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare

7

0,00

d)

producţia de imobilizări

8

0,00

e)

alte venituri din exploatare

9

319815,52

  

venituri din vânzări imobile OUG 101/2011

9.1

296203,70

2

 

Venituri financiare, din care:

10

10608,70

 

a)

din imobilizări financiare

11

0,00

b)

din alte investiţii şi împrumuturi care fac

12

0,00

c)

din dobânzi

13

5757,70

d)

alte venituri financiare

14

4851,00

3

 

Venituri extraordinare

15

0,00

II

  

CHELTUIELI TOTALE (rd. 17+48+51)

16

545710,07

 

1

 

Cheltuieli din exploatare, din care

17

536484,07

 

a)

cheltuieli materiale

18

35654,21

b)

alte cheltuieli externe (cu energie şi apă)

19

120101,12

c)

cheltuieli privind mărfurile

20

6976,58

d)

cheltuieli cu personalul, din care

21

64786,31

 

d1

ch. cu salariile

22

49541,55

d2

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care:

23

14166,32

 

ch. privind contribuţia la asigurări sociale

24

10342,14

ch. privind contribuţia la asigurări pentru şomaj

25

248,59

ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate

26

2585,54

ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii

27

990,05

d3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

28

978,44

 

d31) ch. sociale prevăzute prin art. 21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care:

29

978,44

- tichete de creşă, cf. Legii 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

30

0,00

  

- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

31

0,00

  

d3.2) tichete de masă

32

0,00

  

d3.3) tichete de vacanţă

33

0,00

e)

ch. cu plăţile compensatorii, cf. CCM aferente

34

0,00

f)

ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza

35

0,00

g)

ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi

36

30305,31

h)

ch. cu prestaţiile externe

37

70783,70

i)

alte cheltuieli de exploatare, din care

38

315876,84

 

i1) contract de mandat

39

80,30

 

i2) ch. de protocol, din care

40

117,87

  

- tichete cadou potrivit Legii 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

41

0,00

 

i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care

42

94,98

 

reclamă şi publ. pt. activ curentă

42.1

21,62

 

reclamă şi publ. pt. vânzări active

42.2

73,36

  

tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

43

0,00

  

tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

44

0,00

 

i4) ch. cu sponsorizarea

45

0,00

 

i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a

46

0,00

 

i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea

47

0,00

 

i7) alte ch. de exploatat aferente vânzări imobile OUG 101/2011

47.1

294586,52

2

 

Cheltuieli financiare, din care:

48

9226,00

 

a)

cheltuieli privind dobânzile

49

20,00

 

b)

alte cheltuieli financiare

50

9206,00

3

 

Cheltuieli extraordinare

51

0,00

III

  

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

52

401,00

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

53

0,00

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care **)

54

401,00

 

1

 

Rezerve legale

55

0,00

2

 

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale

56

0,00

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii

57

401,00

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe

58

0,00

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

59

0,00

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea

60

0,00

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita

61

0,00

8

 

Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat

62

0,00

9

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile

63

0,00

VI

 

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

64

0,00

VII

 

CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE

65

0,00

  

a)

cheltuieli materiale

 

66

0,00

 

b)

cheltuieli salariale

 

67

0,00

 

c)

cheltuieli privind prestări de servicii

68

0,00

 

d)

cheltuieli cu reclama şi publicitate

69

0,00

 

e)

alte cheltuieli

 

70

0,00

VIII

 

SURSE DE FINANŢARE A

71

38705,31

 

1

 

Surse proprii

72

30305,31

2

 

Alocaţii de la buget

73

8400,00

3

 

Credite bancare

74

0,00

 

a)

- interne

75

0,00

b)

- externe

76

0,00

4

 

Fonduri europene

77

0,00

5

 

Alte surse

78

0,00

IX

 

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din

79

38705,31

 

1

 

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv

80

38705,31

2

 

Rambursări de rate aferente creditelor

81

0,00

 

a)

interne

82

0,00

 

b)

externe

83

0,00

X

  

REZERVE, din care:

84

11364,88

XI

1

 

Rezerve legale

85

11364,88

2

 

Rezerve statutare

86

0,00

3

 

Alte rezerve

87

0,00

XII

  

DATE DE FUNDAMENTARE

88

0,00

 

1

 

Venituri totale

89

546111,07

2

 

Cheltuieli aferente veniturilor totale

90

545710,07

3

 

Nr. prognozat de personal la finele anului

91

2173,00

4

 

Nr. mediu de salariaţi total

92

2167,00

5

 

Cheltuieli de natură salarială (a+b+c) din

93

49641,55

 

a)

fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă

94

49637,03

b)

alte cheltuieli cu personalul

95

4,52

c)

alte bonificaţii şi bonusuri în bani şi/sau în natură

96

0,00

6

a)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană)(rd.94/rd.92)/12*1000

97

1908,82

 

b)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană)(rd.94/rd.92) influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei şi/sau în natura (rd.93/rd.92) 12*1000

98

1909,00

7

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană)(rd.89/92)

99

252012,49

8

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană)(rd.89/92 x ICP) 2012-2013 (3%)

100

252012,49

8.1

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană)(rd.89/92xICP) 2012-2013 (2,8%)

100.1

259068,94

  

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană)(rd.89/92xICP) 2012-2013 (2,5%)

100.2

0,00

9

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană)

101

0,00

10

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale

102

999,27

11

 

Plăţi restante

103

0,00

 

a)

preţuri curente

104

0,00

 

b)

preţuri comparabile

105

0,00

12

 

Creanţe restante

106

85000,00

 

a)

preţuri curente

107

85000,00

 

b)

preţuri comparabile 2011-2012 (3%)

108

85000,00

  

b.1

preţuri comparabile 2012-2013 (2,8%)

 

108.1

0,00

  

b.2

preţuri comparabile 2012-2013 (2,5%)

 

108.2

0,00

Rd. 96 va cuprinde sumele ce nu se regăsesc în rd. 94 şi rd. 95 şi reprezintă alte avantaje în bani/natură acordate salariaţilor, de natura: tichete de masă, tichete cadou, tichete de vacanţă, tichete de creşă, etc., gratuităţi acordate, asigurări de orice natură şi altele
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 541 din data de 2 august 2012