HOTĂRÂRE nr. 1 din 20 ianuarie 2016 privind aprobarea cuantumului taxei pentru examenul/interviul de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent în anul 2016
În baza prevederilor art. 5 din Ordonanţa Guvernului nr.
71/2001
privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, aprobată cu modificări prin Legea nr.
198/2002
, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 36 alin. (1) lit. g) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr.
6/2012
, cu modificările ulterioare,
Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali
, întrunit în şedinţa din 20 ianuarie 2016, hotărăşte:
Art. 1
În anul 2016, cuantumul taxei pentru examenul de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, precum şi cuantumul taxei pentru interviu - în cazurile prevăzute de lege - sunt în valoare de 500 lei.
Art. 2
Plata taxei se poate face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali (C.I.F. 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX, sau în contul deschis la Banca Comercială Română, Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001, precum şi în numerar la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali din municipiul Bucureşti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 4, ap. 9, sectorul 2.
Art. 3
Direcţia de servicii generale duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 4
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-
Preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali,
Ion-Toni Teau
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 70 din data de 1 februarie 2016