DECIZIE nr. 713 din 28 noiembrie 2012 privind autorizarea ca furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor a Societăţii Comerciale STABILITY INSURANCE TRAINING - S.R.L.
În conformitate cu prevederile Legii nr.
32/2000
privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale normelor emise în aplicarea acesteia şi a prevederilor Ordinului preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr.
8/2012
pentru punerea în aplicare a Normelor privind activitatea furnizorilor de programe educaţionale şi atestarea lectorilor în domeniul asigurărilor,
în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 20 noiembrie 2012, prin care s-a aprobat cererea Societăţii Comerciale STABILITY INSURANCE TRAINING - S.R.L. de obţinere a autorizaţiei ca furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor,
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor
decide:
Art. 1
Societatea Comercială STABILITY INSURANCE TRAINING - S.R.L., cu sediul social în municipiul Timişoara, Str. Palanca nr. 4, (Birou B06), judeţul Timiş, număr de ordine în registrul comerţului nr. J35/2777/2011, cod unic de înregistrare nr. 29471359/2011, este autorizată ca furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor conform prevederilor Legii nr.
32/2000
privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi a prevederilor Ordinului preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 8/2012 pentru punerea în aplicare a Normelor privind activitatea furnizorilor de programe educaţionale şi atestarea lectorilor în domeniul asigurărilor.
Art. 2
Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor începând cu data înregistrării în Registrul furnizorilor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor.
Art. 3
Societatea Comercială STABILITY INSURANCE TRAINING - S.R.L. are următoarele obligaţii:
a)
să plătească anual o taxă de menţinere în Registrul furnizorilor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor, în cuantum de 2.000 lei. Taxa anuală de menţinere se achită în termen de maximum 12 luni de la data autorizării furnizorului de programe educaţionale în domeniul asigurărilor, pentru anul următor. Copia scanată a documentului care atestă plata taxei anuale de menţinere în Registrul furnizorilor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor se va raporta Direcţiei autorizări şi avizări din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor pe adresa de e-mail: autorizari@csa-isc.ro;
b)
să publice pe website-ul propriu denumirea exactă a programelor educaţionale aprobate, informaţii despre data de începere a cursurilor, tarifele practicate, posibilităţi de negociere a tarifelor, serviciile incluse în tarife şi orice alte informaţii necesare participanţilor la cursuri, precum şi să precizeze cine asigură examinarea pentru absolvirea fiecărui program;
c)
să menţină pe website-ul propriu un registru al absolvenţilor, care să cuprindă toate persoanele care au promovat examenele de absolvire pe care furnizorul le-a organizat în urma desfăşurării cursurilor;
d)
să publice gradul de promovabilitate a cursanţilor, determinat ca raport între numărul anual de persoane care au absolvit examenele într-un an calendaristic, pe de o parte, şi numărul total de cursanţi şcolarizaţi, pe de altă parte; în determinarea acestui grad vor fi luate în considerare şi persoanele care au promovat examenele de calificare profesională şi de pregătire profesională continuă a intermediarilor în asigurări.
-****-
Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor,
Daniel George Tudor
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 838 din data de 12 decembrie 2012