HOTĂRÂRE nr. 771 din 25 iulie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "Cupru Min"- S.A. Abrud, aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "Cupru Min" - S.A. Abrud, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2
(1)Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limită maximă şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi al Ministerului Finanţelor Publice, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială "Cupru Min" - S.A. Abrud poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
-****-

PRIM-MINISTRU

VICTOR-VIOREL PONTA

Contrasemnează:

Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,

Daniel Chiţoiu

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Mariana Câmpeanu

Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,

Florin Georgescu

ANEXĂ:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Societatea Comercială "Cupru Min" - S.A. Abrud
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012
mii lei
 

INDICATORI

Nr. rd.

2011

Realizat

BVC 2012

Propuneri

0

1

2

3

4

5

I.

  

VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15)

1

161.455

114.600

 

1

 

Venituri din exploatare, din care:

2

160.598

114.600

 

a)

din producţia vândută

3

150.567

114.600

b)

din vânzarea mărfurilor

4

  

c)

din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care:

5

  
 

c1

subvenţii, cf prevederilor legale în vigoare

6

  

c2

transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare

7

  

d)

producţia de imobilizări

8

  

e)

alte venituri din exploatare

9

10.031

 
  

- venituri conform OUG 95/2002

9a

  

2

 

Venituri financiare, din care:

10

857

 
 

a)

din imobilizări financiare

11

  

b)

din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate

12

  

c)

din dobânzi

13

  

d)

alte venituri financiare

14

  

3

 

Venituri extraordinare

15

  

II

  

CHELTUIELI TOTALE

16

119.943

85.100

 

1

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

17

119.712

85.100

 

a)

cheltuieli materiale

18

51.985

26.106

b)

alte cheltuieli externe (cu energie şi apa)

19

24.002

24.251

c)

cheltuieli privind mărfurile

20

  

d)

cheltuieli cu personalul, din care:

21

21.227

21.713

 

d1

ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95)

22

14.468

14.995

d2

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care:

23

5.591

5.429

 

ch. privind contribuţia la asigurări sociale

24

4.524

4.328

ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj

25

114

112

ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate

26

922

907

ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii

27

31

82

d3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

28

1.168

1.289

 

d3.1) ch. sociale prevăzute prin art. 21 Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care:

29

160

290

- tichete de creşă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

30

  

- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

31

  

d3.2) tichete de masă

32

795

822

d3.3) tichete de vacanţă

33

  

d3.4) alte drepturi de personal conform prevederilor legale

33a

149

177

e)

ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări

34

  

f)

ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti

35

  

g)

ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale

36

5.288

4.350

h)

ch. cu prestaţiile externe

37

4.658

2.641

i)

alte cheltuieli de exploatare, din care:

38

12.552

6.039

 

i1) contract de mandat

39

80,40

80

 

i2) ch. de protocol, din care:

40

29

20

  

- tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

41

  
 

i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care:

42

5

4,5

  

tichete cadou pt. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

43

  
  

tichete cadou pt. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

44

  
 

i4) ch. cu sponsorizarea

45

  
 

i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale

46

548

548

 

i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor

47

6.310

3.880

 

i7) cheltuieli conform OUG 95/2002 şi/sau cheltuieli şomaj tehnic

47a

  
 

i8) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special, etc.

47b

1.016

1.300

2

 

Cheltuieli financiare, din care:

 

231

0

 

a)

cheltuieli privind dobânzile

49

  

b)

alte cheltuieli financiare

50

231

 

3

 

Cheltuieli extraordinare

51

  

III

  

REZULTATUL BRUT

52

41.512

29.500

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

53

10.832

4.484

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

54

30.680

25.016

 

1

 

Rezerve legale

55

2.076

1.475

2

 

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege

56

  

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

57

28.604

3.100

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi

58

  

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

59

  

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 şi 59.

60

 

20.441

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă

61

 

1.212

8

 

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat

62

 

17.375

9

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

63

 

1.854

VI

  

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

64

  

VII

  

CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care:

65

  
  

a)

cheltuieli materiale

66

  
 

b)

cheltuieli salariale

67

  
 

c)

cheltuieli privind prestări servicii

68

  
 

d)

cheltuieli cu reclama şi publicitate

69

  
 

e)

alte cheltuieli

70

  

VIII

  

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

71

3.478

6.204

 

1

 

Surse proprii

72

3.478

6.204

2

 

Alocaţii de la buget

73

  

3

 

Credite bancare

74

  
 

a)

- interne

75

  

b)

- externe

76

  

4

 

Fonduri europene

77

  

5

 

Alte surse

78

  

IX

  

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

79

3.478

6.204

 

1

 

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului

80

3.478

6.204

2

 

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

81

  
 

a)

interne

82

  

b)

externe

83

  

X

  

REZERVE, din care:

84

  

XI

1

 

Rezerve legale

85

2.076

1.475

2

 

Rezerve statutare

86

  

3

 

Alte rezerve

87

  

XII

  

DATE DE FUNDAMENTARE

88

  
 

1

 

Venituri totale

89

161.455

114.600

2

 

Cheltuieli aferente veniturilor totale

90

119.943

85.100

3

 

Nr. prognozat de personal la finele anului

91

490

490

4

 

Nr. mediu de salariaţi total

92

476

490

5

 

Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care:

93

15.263

15.817

 

a)

fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă

94

14.450

14.977

b)

alte cheltuieli cu personalul

95

18

18

c)

alte bonificaţii şi bonusuri în bani şi/sau natură

96

795

822

6

a)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) (Rd.94/Rd.92)/12*1000

97

2.530

2.547

 

b)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei şi sau natură (Rd.93/Rd.92)/12*1000

98

2.672

2.690

7

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană) (Rd.89/92)

99

339

234

8

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană) (Rd.89/92 x ICP)

100

  

9

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (masa minieră/persoană)

101

4,3

4,5

10

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 = (Rd.16/rd.1) x 1000

102

742,9

742,6

11

 

Plăţi restante

103

  
 

a)

preţuri curente

104

49

0

b)

preţuri comparabile

105

51

0

12

 

Creanţe restante

106

  
 

a)

preţuri curente

107

41.691

40.500

b)

preţuri comparabile

108

43.108

40.500

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 558 din data de 8 august 2012