ORDIN nr. 3802 din 11 mai 2015 privind modificarea
Metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar din inspectoratele şcolare
, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr.
5.558/2011
În conformitate cu prevederile art. 261 din Legea educaţiei naţionale nr.
1/2011
, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza Hotărârii Guvernului nr.
26/2015
privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice,
ministrul educaţiei şi cercetării ştiinţifice
emite prezentul ordin.
Art. I
Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar din inspectoratele şcolare
, prevăzută în anexa la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr.
5.558/2011
, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 734 din 19 octombrie 2011, se modifică după cum urmează:
1.
La articolul 3, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
"(2) Pentru funcţia de inspector şcolar pentru învăţământul preşcolar, respectiv pentru cea de inspector şcolar pentru învăţământul primar, candidatul trebuie să fie absolvent cu diplomă de licenţă cel puţin al ciclului I de studii universitare, să fie încadrat sau să fi fost încadrat pe un post de educatoare/învăţător/institutor/profesor pentru învăţământ preşcolar/profesor pentru învăţământ primar, să îndeplinească condiţiile prevăzute la alin. (1) lit. b)-f) şi condiţiile necesare pentru ocuparea funcţiei didactice de profesor pentru învăţământ preşcolar, respectiv profesor pentru învăţământ primar, în conformitate cu prevederile art. 248 alin. (1) lit. d), respectiv art. 248 alin. (1) lit. e) din Legea educaţiei naţionale nr.
1/2011
, cu modificările şi completările ulterioare."
Art. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-
Ministrul educaţiei şi cercetării ştiinţifice,
Sorin Mihai Cîmpeanu
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 321 din data de 12 mai 2015