HOTĂRÂRE nr. 818 din 31 iulie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "Uzina Mecanică Orăştie" - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Comercială "Uzina Mecanică Orăştie" - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2
(1)Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limită maximă şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi al Ministerului Finanţelor Publice, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2)În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială "Uzina Mecanică Orăştie" - S.A. poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
-****-

PRIM-MINISTRU

VICTOR-VIOREL PONTA

Contrasemnează:

p. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,

Gelu-Ştefan Diaconu,

secretar de stat

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Mariana Câmpeanu

Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,

Florin Georgescu

ANEXĂ:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Societatea Comercială "Uzina Mecanică Orăştie" - S.A.
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2012
mii lei
 

INDICATORI

Nr. rd.

2011 Realizat

BVC 2012

0

1

2

3

4

5

I.

  

VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15)

1

1822

1784

 

1

 

Venituri din exploatare, din care:

2

1769

1773

 

a)

din producţia vândută

3

1569

1460

b)

din vânzarea mărfurilor

4

  

c)

din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care:

5

  
 

c1

subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare

6

  

c2

transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare

7

  

d)

producţia de imobilizări

8

 

42

e)

alte venituri din exploatare

9

200

271

  

- venituri conform OUG 95/2002

9a

170

195

2

 

Venituri financiare, din care:

10

53

 
 

a)

din imobilizări financiare

11

  

b)

din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate

12

  

c)

din dobânzi

13

4

 

d)

alte venituri financiare

14

49

11

3

 

Venituri extraordinare

15

  

II

  

CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51)

16

12413

1784

 

1

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

17

12358

1777

 

a)

cheltuieli materiale

18

584

594

b)

alte cheltuieli externe (cu energie şi apă)

19

103

103

c)

cheltuieli privind mărfurile

20

  

d)

cheltuieli cu personalul, din care:

21

1048

685,0

 

d1

ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95)

22

669

525

d2

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care:

23

242

150

 

ch. privind contribuţia la asigurări sociale

24

182

113

ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj

25

6

4

ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate

26

54

33

ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii

27

  

d3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

28

137

10,5

 

d3.1) ch. sociale prevăzute prin art. 21 Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care:

29

4

10,5

- tichete de creşă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

30

  

- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

31

  

d3.2) tichete de masă

32

  

d3.3) tichete de vacanţă

33

  

d3.4) alte drepturi de personal conform prevederilor legale

33a

133

 

e)

ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări

34

  

f)

ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti

35

  

g)

ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale

36

53

52

h)

ch. cu prestaţiile externe

37

16

16

i)

alte cheltuieli de exploatare, din care:

38

10554

327

 

i1) contract de mandat

39

42

60

i2) ch. de protocol, din care:

40

1

0

 

- tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

41

  

i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care:

42

  
 

tichete cadou pt. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

43

  
 

tichete cadou pt. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare

44

  

i4) ch. cu sponsorizarea

45

  

i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale

46

  

i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor

47

9

15

i7) cheltuieli conform OUG 95/2002 şi/sau cheltuieli şomaj tehnic

47a

170

195

i8) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special etc.

47b

48

38

2

 

Cheltuieli financiare, din care:

48

55

7

 

a)

cheltuieli privind dobânzile

49

  

b)

alte cheltuieli financiare

50

55

7

3

 

Cheltuieli extraordinare

51

  

III

  

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

52

-10591

0

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

53

  

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

54

  
 

1

 

Rezerve legale

55

  

2

 

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege

56

  

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

57

  

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi

58

  

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

59

  

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 şi 59.

60

  

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă

61

  

8

 

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat

62

  

9

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

63

  

VI

  

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

64

  

VII

  

CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care:

65

  
  

a)

cheltuieli materiale

66

  
 

b)

cheltuieli salariale

67

  
 

c)

cheltuieli privind prestări servicii

68

  
 

d)

cheltuieli cu reclamă şi publicitate

69

  
 

e)

alte cheltuieli

70

  

VIII

  

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

71

53

42

 

1

 

Surse proprii

72

53

42

2

 

Alocaţii de la buget

73

  

3

 

Credite bancare

74

  
 

a)

- interne

75

  

b)

- externe

76

  

4

 

Fonduri europene

77

  

5

 

Alte surse

78

  

IX

  

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:

79

0

42

 

1

 

Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului

80

0

42

2

 

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

81

  
 

a)

interne

82

  

b)

externe

83

  

X

  

REZERVE, din care:

84

  

XI

1

 

Rezerve legale

85

  

2

 

Rezerve statutare

86

  

3

 

Alte rezerve

87

  

XII

  

DATE DE FUNDAMENTARE

88

  
 

1

 

Venituri totale

89

1652

1589

2

 

Cheltuieli aferente veniturilor totale

90

12243

1589

3

 

Nr. prognozat de personal la finele anului

91

41

39

4

 

Nr. mediu de salariaţi total, din care:

92

39

31

4a

 

- Număr personal conf. OUG nr. 95/2002

 

7

8

5

 

Cheltuieli de natură salarială (a+b+c), din care:

93

806

536

 

a)

fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă

94

666

520

b)

alte cheltuieli cu personalul

95

3

5,2

c)

alte bonificaţii şi bonusuri în bani şi/sau natură

96

137

11

6

a)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) (Rd.94/Rd.92)/12*1000

97

1423

1397

 

b)

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei şi sau natură (Rd.93/Rd.92)/12*1000

98

1722

1441

7

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană)(Rd.89/92)

99

42

51

8

 

Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană) (Rd.89/92 x ICP)

100

44

51

9

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană)

101

 

X

10

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale) x 1000 = (Rd.16/rd.1) x 1000

102

7412

1000

11

 

Plăţi restante

103

  
 

a)

preţuri curente

104

241.984

241500

b)

preţuri comparabile

105

250.211

241500

12

 

Creanţe restante

106

  
 

a)

preţuri curente

107

79

58

b)

preţuri comparabile

108

82

58

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 676 din data de 27 septembrie 2012