B | PROIECTAREA ACTIVITĂŢII (maximum 10 P) | Documentare ştiinţifică | 2 | |
Definirea obiectivelor şi obiectivele operaţionale | 2 | |
Corelaţia dintre obiective şi celelalte componente ale actului didactic (conţinut, strategie, mijloace de învăţământ, forme de organizare, evaluare etc.) | 6 | |
C | DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢII! (maximum 40 p) | Reprezentarea conţinutului | 2 | |
Economia (esenţializarea) conţinutului Gradul de structurare şi organizare a materialului (schema, planul, structura logică etc.) | 2 | |
Puterea efectivă a conţinutului (de a genera idei noi, opinii, soluţii etc.) | 2 | |
Caracterul ştiinţific | 2 | |
Corelaţii intra - şi interdisciplinare, caracter practic-aplicativ | 2 | |
Corelaţia conţinutului cu strategia didactică şi cu tipul de interacţiune | 4 | |
Raportul dintre durata afectată solicitării elevilor şi cea afectată explicaţiilor, în funcţie de specificul conţinutului, de tipul şi de varianta lecţiei, de particularităţile dezvoltării psihointelectuale etc. | 6 | |
Concordanţa naturii solicitărilor cu particularităţile conţinutului | 4 | |
Raportul dintre activitatea personală a elevilor şi activitatea frontală, în contextul dat | 3 | |
Activitatea elevilor la nivelul proximei dezvoltări | 3 | |
Organizarea colectivului şi a activităţii | 1 | |
Acţiuni logice de organizare şi prelucrare a informaţiei. Acţiuni strategice de dezvoltare | 2 | |
Impunere | 1 | |
Diferenţiere | 2 | |
Evaluarea | 2 | |
Crearea climatului afectiv-emoţional | 2 | |