ORDIN nr. 1038 din 19 octombrie 2012 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii şi al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 858/1.194/2012 privind stabilirea modalităţii de transmitere şi raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli în vederea monitorizării cheltuielilor spitalelor publice
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare,
în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii, interimar, şi viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emit prezentul ordin.
Art. I
- Anexa la Ordinul ministrului sănătăţii şi al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 858/1.194/2012 privind stabilirea modalităţii de transmitere şi raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli în vederea monitorizării cheltuielilor spitalelor publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644 din 10 septembrie 2012, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

p. Ministrul sănătăţii,

interimar,

Raed Arafat,

subsecretar de stat

Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,

Florin Georgescu

ANEXĂ:
(- Anexa la Ordinul nr. 858/1.194/2012)
(1)_
Avizat,
Ordonator principal de credite
Formular nr. 1
Unitatea sanitară cu paturi*
Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public
- mii lei -

Capitol

Subcapitol

Paragraf

Grupa/Titlu

 

2011

Realizări

2012

Program

2012

Program perioadă**)

Realizat până la data .............

A

B

1

2

3

4

    

TOTAL VENITURI ***)

0

0

0

0

    

I. VENITURI CURENTE

0

0

0

0

    

C. VENITURI NEFISCALE

c

0

0

0

3010

   

C1. VENITURI DIN PROPRIETATE

0

0

0

0

 

05

  

Venituri din concesiuni şi închirieri

    
 

50

  

Alte venituri din proprietate

    
    

C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII

0

0

0

0

3310

   

VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI

0

0

0

0

 

08

  

Venituri din prestări de servicii

    
 

16

  

Venituri din valorificarea produselor obţinute din activitatea proprie sau anexă

    
 

20

  

Venituri din cercetare

    
 

21

  

Venituri din contractele cu casele de asigurări de sănătate

    
 

30

  

Venituri din contractele încheiate cu direcţiile de sănătate publică din sume alocate de la bugetul de stat

    
 

31

  

Venituri din contractele încheiate cu direcţiile de sănătate publică din sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii

    
 

32

  

Venituri din contractele încheiate cu institutele de medicină legală din sume alocate de la bugetul de stat

    
 

50

  

Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi

    

3719

   

TRANSFERURI VOLUNTARE ALTELE DECÂT SUBVENŢIILE

0

0

0

0

 

01

  

Donaţii şi sponsorizări

    
 

50

  

Alte transferuri voluntare

    
    

II. VENITURI DIN CAPITAL

0

0

0

0

3910

   

VENITURI DIN VALORIFICAREA UNOR BUNURI

0

0

0

0

 

01

  

Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituţiilor publice

    
 

50

  

Alte venituri din valorificarea unor bunuri

    
    

IV. SUBVENŢII

0

0

0

0

4210

   

Subvenţii de la bugetul de stat

0

0

0

0

 

11

  

Subvenţii de la bugetul de stat pentru spitale

    
 

39

  

Subvenţii de la bugetul de stat către instituţii publice finanţate parţial sau integral din venituri proprii pentru proiecte finanţate din FEN postaderare

    

4310

   

Subvenţii de la alte administraţii

0

0

0

0

 

09

  

Subvenţii pentru instituţii publice

    
 

10

  

Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor curente din domeniul sănătăţii

    
 

14

  

Subvenţii din bugetele locale pentru finanţarea cheltuielilor de capital din domeniul sănătăţii

    
 

16

  

Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea investiţiilor în sănătate

0

0

0

0

  

01

 

Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea aparaturii medicale şi echipamentelor de comunicaţii în urgenţa în sănătate

    
  

02

 

Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea reparaţiilor capitale în sănătate

    
  

03

 

Sume din bugetul de stat către bugetele locale pentru finanţarea altor investiţii în sănătate

    
 

17

  

Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către bugetele locale pentru finanţarea investiţiilor în sănătate

0

0

0

0

  

01

 

Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către bugetele locale pentru finanţarea aparaturii medicale şi echipamentelor de comunicaţii în urgenţă în sănătate

    
  

02

 

Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către bugetele locale pentru finanţarea reparaţiilor capitale în sănătate

    
  

03

 

Sume din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii către bugetele locale pentru finanţarea altor investiţii în sănătate

    

4510

   

Sume primite de la UE/alţi donatori în contul plăţilor efectuate şi prefinanţări

    
    

II. TOTAL CHELTUIELI (II.1 + II.2 + II.3 + II.4)

0

0

0

0

   

01

CHELTUIELI CURENTE

0

0

0

0

   

10

TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL

0

0

0

0

   

20

TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII

0

0

0

0

   

30

TITLUL III DOBÂNZI

0

0

0

0

   

56

TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE

0

0

0

0

   

57

TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ

0

0

0

0

   

70

CHELTUIELI DE CAPITAL

0

0

0

0

   

71

TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE

0

0

0

0

   

81

TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE

0

0

0

0

   

84

TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT

0

X

X

0

    

II.1 CHELTUIELI DIN VENITURI PROPRII (altele decât subvenţiile)

0

0

0

0

   

01

CHELTUIELI CURENTE

0

0

0

0

   

10

TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL

    
   

20

TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII

    
   

30

TITLUL III DOBÂNZI

    
   

56

TITLUL VII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE

    
   

57

TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ

    
   

70

CHELTUIELI DE CAPITAL

0

0

0

0

   

71

TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE

    
   

81

TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE

0

0

0

0

   

84

TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT

0

X

X

0

    

II.2 CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL DE STAT

0

0

0

0

   

01

CHELTUIELI CURENTE

0

0

0

0

   

10

TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL

    
   

20

TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII

    
   

30

TITLUL III DOBÂNZI

    
   

56

TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE

    
   

57

TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ

    
   

70

CHELTUIELI DE CAPITAL

0

0

0

0

   

71

TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE

    
   

84

TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT

0

X

X

0

    

II.3 CHELTUIELI DIN SUBVENŢII DE LA BUGETUL LOCAL

0

0

0

0

   

01

CHELTUIELI CURENTE

0

0

0

0

   

10

TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL

    
   

20

TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII

    
   

30

TITLUL III DOBÂNZI

    
   

56

TITLUL VII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE

    
   

57

TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ

    
   

70

CHELTUIELI DE CAPITAL

0

0

0

0

   

71

TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE

    
   

84

TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT

0

X

X

0

    

II.4 CHELTUIELI DIN SUME ALOCATE DIN VENITURILE PROPRII ALE MINISTERULUI SĂNĂTĂŢII

0

0

0

0

   

01

CHELTUIELI CURENTE

0

0

0

0

   

10

TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL

    
   

20

TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII

    
   

30

TITLUL III DOBÂNZI

    
   

56

TITLUL VIII PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE POSTADERARE

    
   

57

TITLUL VIII ASISTENŢĂ SOCIALĂ

    
   

70

CHELTUIELI DE CAPITAL

0

0

0

0

   

71

TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE

    
   

84

TITLUL XVII PLĂŢI EFECTUATE ÎN ANII PRECEDENŢI ŞI RECUPERATE ÎN ANUL CURENT

0

X

X

0

    

EXCEDENT/DEFICIT

0

0

0

0

    

Plăţile restante din care:

 

X

X

 
    

- arierate, definite conform legii

 

X

X

 

Manager

Director economic

* se va completa cu denumirea spitalului public
**) program perioadă = program aprobat 3 luni (trimestrul I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie, februarie, martie
**) program perioadă = program aprobat 6 luni (semestrul I) pentru raportările aferente lunilor ianuarie-iunie
**) program perioadă = program aprobat 9 luni pentru raportările aferente lunilor ianuarie-septembrie
**) program perioadă = program aprobat 12 luni (buget anual) pentru raportările lunilor ianuarie-decembrie
***) nu se cuprinde disponibilul din anii precedenţi.
(2)_
Avizat,
Ordonator principal de credite
Formular nr. 2
UNITATEA SANITARĂ CU PATURI .............
Situaţia privind numărul de paturi, respectiv numărul de posturi conform statului de funcţii aprobat şi câştigul mediu brut aferent la data de .............

Nr. crt.

Indicator

Nr. la data de raportare

Câştig mediu brut în luna de raportare

(lei)

0

1

2

3

I

Nr. de paturi (spitalizare continuă şi de zi)

 

X

II

Structura personalului

X

X

II.1

Nr. de posturi aprobate din care:

0

 

1

Nr. de posturi vacante

 

X

2

Nr. de posturi ocupate, din care:

0

 
 

medici

  
 

medici rezidenţi, din care:

0

 
 

rezidenţi pe post

  
 

rezidenţi pe loc

  
 

Alt personal sanitar superior

  
 

Personal sanitar mediu (inclusiv asistente medicale cu studii superioare)

  
 

Personal auxiliar sanitar

  
 

Tesa

  
 

Muncitori şi personal de deservire

  

II.2

Medici incluşi în liniile de gardă pentru gărzile efectuate în afara programului de la norma de bază

  

Manager,

Director economic,

(3)_
Avizat
Ordonator principal de credite
Formular nr. 3
UNITATEA SANITARĂ CU PATURI .............
Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli privind bunurile, serviciile, investiţiile la data de .............
lei

Clasificaţia economică

Prevederi bugetare anuale

Plan de achiziţii

Angajamente legale în anul 2012

Valoarea facturilor în sold la data de .........

Plăţi efectuate

Cheltuieli efective în luna curentă

Stoc la data de .........

(valoare totală)

Total,

din care credite bugetare destinate stingerii plăţilor restante din anul precedent

Total, din care:

aferente anului precedent

aferente anului curent

Total, din care:

aferente obligaţiilor de plată restante la finele anului precedent

aferente obligaţiilor de plată ale anului curent

0

1

2

3

4 = 5 + 6

5

6

7

8 = 9 + 10

9

10

11

12

BUNURI ŞI SERVICII

            

CHELTUIELI DE CAPITAL

            

TOTAL:

            

Manager,

Director economic,

(4)_
Avizat,
Ordonator principal de credite
Formular nr. 4
UNITATEA SANITARĂ CU PATURI .............
SITUAŢIA privind serviciile prestate la data de ...............
lei

Manager,

Director economic,

NOTĂ:
Informaţiile cuprinse în prezentul formular se referă la serviciile anului curent. Nu vor fi incluse sumele aferente serviciilor medicale din anii precedenţi pentru care s-au încheiat acte adiţionale în anul curent.
(5)_
Avizat,
Ordonator principal de credite
Formular nr. 5
UNITATEA SANITARĂ CU PATURI .............
SITUAŢIA privind cheltuielile finanţate din sume alocate din bugetele autorităţilor publice centrale şi locale
lei .............

Nr. crt.

Indicator

Buget aprobat

Program perioada

Angajamente legale

Cereri de finanţare

Finanţări

0

1

2

3

4

5

6

1

Total cheltuieli, din care:

     

2

Cheltuieli finanţate din sume de la bugetul de stat

     

3

Cheltuieli finanţate din sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii

     

4

Cheltuieli finanţate din subvenţii de la bugetul local

     

Manager,

Director economic,

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 731 din data de 29 octombrie 2012