ORDIN nr. 282 din 19 martie 2015 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 al Societăţii de Tratament Balnear şi Recuperare a Capacităţii de Muncă "T.B.R.C.M." - S.A.
Având în vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, aprobată cu completări prin Legea nr. 47/2014, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, precum şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice şi ministrul finanţelor publice emit următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 al Societăţii de Tratament Balnear şi Recuperare a Capacităţii de Muncă "T.B.R.C.M." - S.A., cu acţionar unic Casa Naţională de Pensii Publice, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,

Rovana Plumb

p. Ministrul finanţelor publice,

Enache Jiru,

secretar de stat

ANEXĂ: BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2015
CASA NAŢIONALĂ DE PENSII PUBLICE
Operatorul economic: Societatea de Tratament Balnear şi Recuperare a Capacităţii de Muncă "T.B.R.C.M." - S.A.
Sediul/Adresa: Bucureşti, sectorul 2, Str. Latină nr. 8; punct de lucru aleea Căuzaşi nr. 47
Cod unic de înregistrare: RO 15619634
 

INDICATORI

Nr. rd.

Propuneri an curent (2015)

0

1

2

3

4

I.

  

VENITURI TOTALE (Rd.1=Rd.2+Rd.5+Rd.6)

1

79.974

 

1

 

Venituri totale din exploatare, din care:

2

79.873

  

a)

subvenţii, conform prevederilor legale în vigoare

3

-

 

b)

transferuri, conform prevederilor legale în vigoare

4

-

2

 

Venituri financiare

5

101

3

 

Venituri extraordinare

6

-

II

  

CHELTUIELI TOTALE (Rd.7=Rd.8+Rd.20+Rd.21)

7

75.564

 

1

 

Cheltuieli de exploatare, din care:

8

75.564

 

A.

cheltuieli cu bunuri şi servicii

9

36.376

B.

cheltuieli cu impozite, taxe şi vărsăminte asimilate

10

1.718

C.

cheltuieli cu personalul, din care:

11

22.588

 

C0

Cheltuieli de natură salarială (Rd.13+Rd.14)

12

17.262

C1

ch. cu salariile

13

15.110

C2

bonusuri

14

2.152

C3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

15

-

 

cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente disponibilizărilor de personal

16

-

C4

Cheltuieli aferente contractului de mandat şi a altor organe de conducere şi control, comisii şi comitete

17

1.436

C5

cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, fondurile speciale şi alte obligaţii legale

18

3.890

D.

alte cheltuieli de exploatare

19

14.882

2

 

Cheltuieli financiare

20

-

3

 

Cheltuieli extraordinare

21

-

III

  

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

22

4.410

IV

  

IMPOZIT PE PROFIT

23

1.252

V

  

PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:

24

3.158

 

1

 

Rezerve legale

25

-

2

 

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege

26

-

3

 

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

27

-

4

 

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi

28

-

5

 

Alte repartizări prevăzute de lege

29

-

6

 

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. 25, 26, 27, 28, 29

30

-

7

 

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul ret, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă

31

316

8

 

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende cuvenite acţionarilor, în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat, din care:

32

1.737

 

a)

- dividende cuvenite bugetului de stat

33

1.737

b)

- dividende cuvenite bugetului local

33a

-

c)

- dividende cuvenite altor acţionari

34

-

9

 

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la Rd.31 - Rd.32 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

35

1.421

VI

  

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

36

-

VII

  

CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care

37

-

  

a)

cheltuieli materiale

38

-

 

b)

cheltuieli cu salariile

39

-

 

c)

cheltuieli privind prestările de servicii

40

-

 

d)

cheltuieli cu reclamă şi publicitate

41

-

 

e)

alte cheltuieli

42

-

VIII

  

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

15.784

 

1

 

Alocaţii de la buget

44

-

   

- alocaţii bugetare aferente plăţii angajamentelor din anii anteriori

45

-

IX

  

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII

46

11.893

X

  

DATE DE FUNDAMENTARE

47

 
 

1

 

Nr. de personal prognozat la finele anului

48

803

2

 

Nr. mediu de salariaţi total

49

736

3

 

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială*)

50

1.866

4

 

Câştigul mediu lunar pe salariat determinat pe baza cheltuielilor cu salariile (lei/persoană) (Rd.13/Rd.49)/12*1000

51

1.711

5

 

Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu (mii lei/persoană) (Rd.2/Rd.49)

52

109

6

 

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (cantitate produse finite/persoană)

53

-

7

 

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (Rd.7/Rd.1)x1000

54

945

8

 

Plăţi restante

55

-

9

 

Creanţe restante

56

-

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 193 din data de 23 martie 2015